Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Ik kom even binnenvallen:
Mijn moeder is een groot rutuals liefhebber. Echter heb ik er totaal geen kaas van gegeten. En ik zou haar graaf verrassen met een lekker pakket. Maar wat is nou echt lekker en raden jullie aan?
Saleisha schreef:Lau schreef:Ik kom even binnenvallen:
Mijn moeder is een groot rutuals liefhebber. Echter heb ik er totaal geen kaas van gegeten. En ik zou haar graaf verrassen met een lekker pakket. Maar wat is nou echt lekker en raden jullie aan?
Kijk even in de badkamer van welke lijn(en) ze dingen heeft staan? Dan kan je die aanvullen en weet je zeker dat ze de geur lekker vindt.
Lau schreef:Saleisha schreef:Kijk even in de badkamer van welke lijn(en) ze dingen heeft staan? Dan kan je die aanvullen en weet je zeker dat ze de geur lekker vindt.
Ik woon niet meer thuis helaas. En aangezien ze aan de andere kant vsn het land woont. Wip je ook niet zo makkelijk langs. Ik heb een aantal dingen opgeschreven Thanks! En ik denk dat ik ga doen wat iemand aanhaalde, zelf een pakket samenstellen met mini’s.
quarterH schreef:Ik las dat iemand in de winkel nog banyu geurstokjes had gevonden?? Vond die lijn zooooo lekker maar in Roermond al snel uitverkocht en online ook niks meer te krijgen behalve de scrubals iemand nog tips heeft...