Wilde ze geen afspraak maken voor een echo, Wiebke? Of heb je daar niet om gevraagd?
Hier kreeg ik niemand te pakken, later vanmiddag nogmaals proberen. Mogelijk lukt het niet omdat de afdeling dicht is natuurlijk.
NuggT
Geplaatst: 26-06-17 13:00
Cobiie, jeetje wat balen zeg ..
Wiebke, dat is inderdaad wel knap dat ze dat allemaal door de telefoon kunnen zien. Ik zou idd wat Cobiie ook zegt even vragen om een echo als je het niet vertrouwt?
Ik moet straks mijn nieuwe schema en medicijnen op gaan halen. Mij is verteld dat de afdeling wel open is dus ik hoop niet dat ik straks voor niks daar kom.
Nuggt, ik belde vanmorgen naar het IVF lab, dus niet het vruchtbaarheidscentrum, kan mij voorstellen dat die wel open is. Zo heel belangrijk is het volgens mij ook niet dat ik vandaag het lab te pakken krijg, dus heb ook geen moeite gedaan om het vruchtbaarheidscentrum te bellen.
Succes vandaag iig Nuggt. Mag je ook direct vandaag starten?
Wiebke ik zie een streepje, en het is jullie zo gegund. ik "hoera!" voorzichtig mee.
ik ben ondertussen gewoon stilaan aan het meelezen. geen nieuws hier
Jojoju
Geplaatst: 27-06-17 09:25
De bevruchting heeft plaatsgevonden tussen de IUI en IVF in, heel bijzonder dus! De IUI hebben ze 6 keer gedaan zonder succes.. hebben we een maandje rust en ik raak zwanger! Ik ga straks bellen met het ziekenhuis om te vragen of ik nog crinone moet gaan gebruiken voor het 'plakken'.
Ook moet ik bellen met de obesitas verpleegkundige omdat mijn maagband op de grootste stand gezet moet worden zodat ik voldoende kan eten!
a.s maandag moet ik naar de fertiliteitskliniek voor een echo. Tot die tijd.. blijven ademen! Ben zo hyper dat ik alle taken in huis al heb gedaan én mijn auto heb gewassen!
Voorzichtig gefeliciteerd!! Ansers doe je overmorgen nog een test dan moet de streep weer wat donkerder zijn.
Ivm een bloeding heb ik ook om de dag getest dat werkte ook goed. Kan ik kijken of het zwangerschaps hormoon toe nam. Clear blue is een snelle test ook fijn ja.
Cobiie, eigenlijk moet ik starten op de tweede dag van mijn menstruatie (die er nog niet is).
Gisteren nieuw behandelschema en alle medicijnen opgehaald, ik snap alleen geen barst van het hele schema en krijg de poli nu ook niet te pakken. Na lang denken heb ik toch voor mezelf besloten om even een maandje rust te nemen. Heb nu net mijn eigen paard waar ik het lekker druk mee heb en wil mezelf niet te snel ergens in storten. Voel me in mijn hoofd ook niet rustig genoeg om nu weer met allerlei spuiten te beginnen. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe werkt dit met doorgeven aan de artsen? Ik probeerde dus net te bellen maar tevergeefs.
Wiebke, wauw dat zou wel heel gaaf zijn. Gefeliciteerd!
Wiebke alvast voorzichtig gefeliciteerd. Een streepje ook al is hij licht is toch een streepje.
cobiie
Geplaatst: 27-06-17 12:51
Wat zijn je exacte vragen Nuggt? Ik heb 2 verschillende schema's gehad omdat bij de eerste er te weinig eitjes aangemaakt werden. Ik vond de schema's wel duidelijk.
Groot gelijk om eerst even rust te pakken en je leven rondom je paardje op orde te hebben voordat je hiermee weer gaat beginnen.
Ik kan mij al die extra energie goed voorstellen Wiebke