J508 schreef:Ik zag ook dat iemand (Bhri?) blogilates kalender deed, dat zag er ook leuk uit. Hoelang per dag is dat ongeveer? En zijn er cardio dagen die ik dan zou kunnen vervangen door te gaan hardlopen?
Bri doet de blogilates kalender, maar ik ook.
De kalender is iedere maand anders, maar een workout kost ongeveer een uur per dag en bestaat uit een aantal youtube filmpjes. Er zitten altijd cardio dagen tussen inderdaad.
Zelf pak ik meestal 2 a 3 dagen van blogilates mee, de rest is hardlopen voor mij en soms ook een dag niks. De kalender gaat uit van 6 dagen sporten, en 1 dag rust.
Maar ik maak er dus mijn eigen mix van, de workouts die ik van blogilates meepak focussen zich vooral op buik/core, armen en rug. Soms pak ik ook wel een benen filmpje mee, en gisteren heb ik de HIITS die eigenlijk hoorden bij maandag gedaan (en ik was echt dood na afloop
).
Maar ik wil het hardlopen opbouwen naar een halve marathon eind april, dus ik bouw de workouts wat af, maar niet helemaal omdat core ook ondersteunend is voor het hardlopen.
De kalender voor januari vind je hier http://www.blogilates.com/blog/2013/12/ ... r-is-here/