Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LauraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:42

Raponsje schreef:
Ik wil deze http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... wq699xIrsw

Heb me er vorig jaar (ook al was er een hitte golf) rond aan gegeten in de Efteling.

Lis: Rugzak met hardlopen is niet handig, maar als je hem als kangaroozak om doet dus voor is het minder irritant. Je ziet er alleen wel raar uit.

Misschien kun je ze zelf maken? Ik weet niet of je een beetje handig bent in de keuken?

http://www.24kitchen.nl/recepten/braban ... enbroodjes

Ik ben eindelijk weer een beetje uitgeziekt. Ik ga na mijn tentamens weer beginnen met shredden :)

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 17:44

Goed bezig allemaal !!

Ik heb zojuist dag 3 erop zitten level 1.
Had vandaag wel erge spierpijn in mijn bovenbenen, dus vond het vandaag wel zwaarder daardoor.
De buikspieroefeningen blijf ik vervelend vinden hihi, maarja goed moeten we doorheen denk ik.

Morgen ochtend mezelf opmeten, had ik nog niet kunnen doen ivm gebrek aan een meetlint.

En nou heb ik ook zin in eten door jullie :9 :D

KarinvdM

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:04

Vandaag zijn m'n bestelde fitnessmatje en m'n gewichtjes bezorgd.
Dat matje ligt vast beter dan de paardendeken die ik nu gebruik. :D

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:10

Ik zie je al liggen Kaatje ;-)

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:12

Het is wel een nieuwe hoor! :D

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:15

Gisteren ben ik niet aan Shred toegekomen, dus ga nu aan de slag met dag 7...
Dagje overslaan moet wel een keertje kunnen haha :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:35

Goed bezig iedereen! En top van het aanschaffen van matjes en dumbbells!
Haha dat ligt vast beter dan je deken Karin :')

Dorus schreef:
Sabini schreef:
@Ibonn:
- Dat verschild. Ik herhaal de filmpjes elke keer op youtube, sommigen van ons hebben de DVD.

Op de dvd staan dezelfde filmpjes als op YouTube. Er zijn maar drie filmpjes, een voor elk level.
Weet ik :) 30DayShred is hetzelfde, ongeacht youtube of DVD. Maar Ibonn vroeg dat, vandaar mijn antwoord ;)

sannx94 schreef:
Wel heb ik steeds kramp in mn rechtervoet heel raar. Iemand n idee hoe dat komt?
Hee, herkenbaar! Rechts op de voet, beetje bovenaan, onder de enkel?

Raponsje schreef:
Nu ik zwanger ben heb ik echt ontzettende zin in Nederlands eten.
Waarschijnlijk omdat mijn moeder vroeger altijd eten uit Nederland importeerde / zelf maakte en ik nu dus nostalgie gevoelens heb.

Broodje filet american - broodje kip kerrie - wortelstamp - rookworst - erwtensoep - nederlandse thee - frietje sate - een brabants worstenbroodje..

Deze baby heeft mijn smaak pupillen echt 180% omgedraaid.
Wat is je adres? Ik stuur je wel een pakketje ;)

Ooh die worstenbroodjes zijn lekker ja!

Mijn nieuwe favo tussendoortje is: wortels! Geschraapte wortels in 1 euro zakjes van de Albert Heijn :9

Zometeen ga ik rode kool, appelmoes en een speklap eten. Speklap is niet zo goed, maar ik ben mn vriezer aan het 'opruimen' en weggooien vind ik nóg erger :o

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:42

Hahaha shredden op een paardendeken! Wel lekker zacht denk ik!

Jummie worstenbroodjes! Alleen wel erg ongezond helaas.

Ik heb vandaag ff 1 rustdagje ingelast, heb echt last van mn knie, niet zo mooi dus. Maar morgen ga ik weer verder en dat is t laatste dagje van level 2. En ik heb van vandaag maar mn 'junkdagje' gemaakt. Ik heb al een plakje cake en een stroopwafel op en vanavond heb ik een verjaardag en neem ik taart :+ En vanaf morgen weer keurig netjes!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:46

Ik heb echt een schop nodig! Vanmorgen om 05:15 ging de wekker.. de hele dag in de kou gestaan, mn knieën doen dr pijn van..
Heb echt géén zin.. help.. :(

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:52

Schopschopschopperdeschop!

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:57

Succes splinterzz je kan het :D
Ik ben net klaar en ook al heb je geen zin, als je klaar bent geeft het altijd een goed gevoel ;-)

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:03

Zag ze liggen bij de AH en heb aan je gedacht Raponsje :D

Beetje een pyjamadagje vandaag :o maar toch geshred, en het gaat inderdaad elke dag makkelijker. Het scheelt ook wel dat ik nu een beetje weet wat er komt, dus ik kan me meer op de oefeningen concentreren ipv op de video.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:20

Never give up: ik zal de tip onthouden :) Misschien kan ik het er es bij proberen doen als ik een dagje geen zin heb in de yoga.

Ik ben nu zo'n twee uurtjes aan het gamen, en moet mezelf toch wel naar de workout slepen :') In feite heb ik er wel zin in, maar ik lig best lekker (en denk vooral aan morgen achter de kassa zitten, bah, het is maar vijf uurtjes maar lijkt altijd een eeuwigheid te duren). Nuja, genoeg gezeurd, tijd voor de work out!

Zijn er overigens nog mensen met spierpijn na level 3? Ik weet niet goed of het door de shred of de yoga komt; wel heb ik de gewichten verzwaard. Ik heb met name erg last van mijn schouders en ruggengraat aan die plekken.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:23

Ik heb niet echt spierpijn, alleen wat onder mijn armen. Heb nu ontzettende spierpijn in mn kuiten en kont! Maar dit komt door het schaatsen van gisteren. :D

Ik ga zo eens kijken of ik Ripped level 1 vol kan houden.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:28

Hahaha das een apart berichtje ja _O-

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:29

Raponsje, weet jij of het de bedoeling is om bij de no more trouble zones, het hele programma ook elke dag te doen? Of volstaat dan bijvoorbeeld om de dag?

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:29

Ik probeer al 2 dagen om een eitje door m'n havermout te gooien, maar ik krijg er echt maagpijn van -O- Dat gaanw e dus maar weer schrappen.
Door de maagpijn heb ik geen zin om te shredden, wie motiveerd me even?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:33

Laura1589 schreef:
Hahaha ik heb net echt een rare PB gekregen n.a.v. een bericht van mij in dit topic:

Citaat:
Hi Laura,

i just read your sentence in the forum "Hahaha shredden op een paardendeken! Wel lekker zacht denk ik! Ik heb vandaag ff 1 rustdagje ingelast, heb echt last van mn knie, niet zo mooi dus. Maar morgen ga ik weer verder en dat is t laatste dagje van level 2."

What is Shredden and what is the thing about Level 2? Sounds like a computer game or sport haha?;-)

Greetings,

WTF?! :+

Heb ik ook gehad. Maar da een andere versie. Freak!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:43

Toevallig van iemand met 2 dezelfde cijfers in z'n boktnaam }:0 ? Daar heb ik ook al een aantal berichten van ontvangen...

Vind het toch knap dat jullie allemaal nog aan de gang gaan later op de dag, ik plof dan op de bank en ben niks meer waard!

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:44

Ik moet het ook 's morgens doen, anders komt er niks meer van terecht :n

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:46

Staan jullie er dan eerder voor op om het nog voor werk/studie te doen of hoe doen jullie dat?

Ik wil zo weer gaan doen. Hoe lang wachten jullie na het eten?

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:47

Aranel schreef:
Raponsje, weet jij of het de bedoeling is om bij de no more trouble zones, het hele programma ook elke dag te doen? Of volstaat dan bijvoorbeeld om de dag?

Je moet het wel elke dag doen.
Als je een keer een dag mist is het geen ramp maar echt dagen overslaan is minder effectief.

Je lichaam krijgt nu met elke dag een korte work out een soort shock en daarom werkt het ook zo goed.

Haha het hele topic in de ban van mijn worstenbroodjes.
Kan hier geen beschuit vinden duz zelf maken lukt ook niet.

Morgen de hele dag achter de kassa?
Lekker voor het werken shredden dan heb je gesport, geld verdient en kun je savonds lekker relaxen zonder schuldgevoel.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:48

Ja, ik sta eerder op en doe het dan voor m'n werk :j. In het weekend niet zo vroeg als door de week maar ook dan wakker worden, wat ontbijten, shredden en dan de dag echt beginnen :Y)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:51

Ik ga het echt niet 's morgens doen, dan wil ik de rest van de dag alleen maar op m'n luie reet zitten :=

Mariska85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:56

Laura1589 schreef:
Hahaha ik heb net echt een rare PB gekregen n.a.v. een bericht van mij in dit topic:

Citaat:
Hi Laura,

i just read your sentence in the forum "Hahaha shredden op een paardendeken! Wel lekker zacht denk ik! Ik heb vandaag ff 1 rustdagje ingelast, heb echt last van mn knie, niet zo mooi dus. Maar morgen ga ik weer verder en dat is t laatste dagje van level 2."

What is Shredden and what is the thing about Level 2? Sounds like a computer game or sport haha?;-)

Greetings,

WTF?! :+

Ik ook,alleen dan over de Wii. Vond het zon raar bericht, ik heb hem meteen verwijderd!