Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britt_Sisi schreef:Ik begin nu weer te twijfelen of ik het wel moet doen door al die bijwerkingen van jullie xD zometeen intake dus ik wacht dat even af
Britt_Sisi schreef:Ik heb voor 17 feb een afspraak staan bij psyq.. Hebben jullie enig idee hoelang zon traject daar duurt?
Britt_Sisi schreef:Ik heb voor 17 feb een afspraak staan bij psyq.. Hebben jullie enig idee hoelang zon traject daar duurt?
Romyv schreef:Ow, dat was bij mij in 2 weken allemaal geregeld! Ik heb het zelf uitgesteld tot het nieuwe jaar en wilde starten dmv en medicatie groep.. Maar dat is ook een keuze
Romyv schreef:Werkt toch Max 12 uur? Hoe laat moet je naar bed?
Serieus, ik was gisteravond klaar wakker door de dexmethylfenidaat.... Om 1 uur snachts heeft mn buurjongen 2x 5mg melatonine gebracht en zelfs daarmee heb ik het bijna 4 uur zien worden
Babootje schreef:Romyv schreef:Werkt toch Max 12 uur? Hoe laat moet je naar bed?
Serieus, ik was gisteravond klaar wakker door de dexmethylfenidaat.... Om 1 uur snachts heeft mn buurjongen 2x 5mg melatonine gebracht en zelfs daarmee heb ik het bijna 4 uur zien worden
Kun je dan niet beter gewoon Ritalin nemen? (Maar dan moet je wel weer zelf beter plannen en dat is meestal niets voor de ADDer ADHD er). Dan kun je bijv. de laatste pil niet nemen.