Ik heb gekozen om de Ayvo te kopen waar tegenwoordig allerlei reclames voor gemaakt worden. Moet zeggen dat hij me tot nu toe heel positief bevalt En hij kost maar 20 euro
Glossi
Geplaatst: 17-11-13 00:53
Mijn huid is ook goed gereinigd met de producten die ik gebruik. Als ik tonic erachter aan deed kwam er niets meer af maar zo'n borstel of hoe je het maar wilt noemen die reinigd veel dieper. Dat kun je niet met je handen of washandje doen. Ik ben daarom erg benieuwd of ik ook verschil merk als ik hem wat langer gebruik gezien mijn huid nogal onrustig is. Hij is iig erg fijn in gebruik en mijn huid is mega zacht na het reinigen.
Glossi, ik vraag me altijd af hoe hygiënisch zo'n borstel blijft na een week gebruik. Er blijven toch 'restjes' in de borstelkop? En die kop moet je toch om de paar weken pas vervangen.
Bij mij gaat een washandje na 2x gebruik gewoon hop in de kookwas.
Over huidverzorging gesproken, ik ben sinds ik volledig ben overgestapt op Paula's Choice gestopt met m'n gezicht te scrubben Echter vind ik exfolierende crèmes (met BHA) niet zo fijn. Wie heeft er een geweldige tip voor een extreem goed exfolierend masker? (mag ook in een wat hogere prijsklasse liggen..)
Nelleke, die borstelkop maak je na gebruik natuurlijk iedere keer goed schoon.
Ik gebruik BHA crème van Louis Widmer. Die van Paula's Choice maakt mijn huid erger dan hij al is. Kan totaal niet tegen dat spul. De crème is niet in de winkel te koop maar de andere producten wel. Heb goeie ervaringen met de peeling. Daar zit ook fruitzuur in. Google maar eens.
Suus, die microdelivery Peel is toch gewoon een soort luxe scrub in een mooi jasje?
Glossi, wil juist geen crème meer maar een masker/peeling. De BHA creme van Paula's choice doet het prima maar ik vind het niet fijn om zoveel producten te layeren.
Glossi
Geplaatst: 17-11-13 10:47
Die peeling was je er weer af en zit ook fruitzuur in. Ik zit op de iPad, kan de link niet kopiëren.
Qua huidverzorging gebruik ik lotion van Plante System. Kost wel wat, maar is heerlijk spul! Sinds vorige week heb ik qua dagcrème die nieuwe van L'orèal in huis, maar zag op het potje dat die voor 30+ was en ik ben 25 Jammer dan, maak hem gewoon op.
Nelleke, als je layeren niet fijn vindt, is dan die vloeibare exfoliant niks voor jou? Die kan gewoon op een watje en even over je gezicht heen. Exfoliërende maskers weet ik niet helaas.. Sanne: Volgensmij is dat echt iets als je een hele makkelijke huid hebt of nog niet zoveel nodig hebt. Ik zou het iig niet als gezichtscrème gebruiken.
Nelleke, waarop baseer je dat dan? Want ik vnd t echt heel anders dan een scrub en heb er heel veel baat bij
Gebruikerit
Geplaatst: 19-11-13 14:54
Hee, ik kom even binnenvallen, ik heb namelijk een vraagje waar jullie me misschien wel kunnen helpen. Het kost me altijd ontzettend veel moeite nepwimpers op te krijgen en nu zag ik op tv een soort hulpstukje voorbij komen. Hebben jullie misschien enig idee hoe ik daaraan kom? Het ziet eruit als een rechthoekje met aan een van de korte zijdes een halve cirkel eruit.
Eight
Geplaatst: 19-11-13 23:24
Vandaag de scrub en reinigingswater gekocht van Roc, ben heel benieuwd! Was een+een gratis bij de Etos. Door mijn acne behandeling heb ik een erg gevoelige huid gekregen en vervel ik snel, ik hoop met de scrub de velletjes rond mijn neus en kaak weg te krijgen ik geef gauw een update wat ik er van vind!
Heeft hier iemand tips voor make-up opbergsystemen? Ik zoek iets met laatjes of vakjes wat ik op mijn bureau kan zetten, maar ik kan nergens iets moois vinden op internet.
Ze hebben volgens mij momenteel bij de Blokker diverse opbergspul voor make-up. Van die kleine bakjes en ladeblokjes voor op een tafel.
Gianti
Geplaatst: 20-11-13 11:24
Josien_ schreef:
Heeft hier iemand tips voor make-up opbergsystemen? Ik zoek iets met laatjes of vakjes wat ik op mijn bureau kan zetten, maar ik kan nergens iets moois vinden op internet.