Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GamblersCup schreef:Van Weight Care heb ik alleen positieve berichten gezien, van Herbalife overwegend negatieve. Plus dat het dubbel zo duur is. Dus nee, ik ga niet met Herbalife beginnen![]()
Weight Care heeft mijn mail nog niet beantwoordt, en ik kan het informatienummer niet bellen vanaf hier![]()
Ondertussen zit ik te stikken van de honger. Ik was blij om 16 uur een tussendoortje, wat hartigs te kunnen slurpen, de tomatenbouillon. Maar da's gauw verteerd en weg! Mijn maag knort enorm, en ik kan pas over 2 uur het "avondeten" klaar maken. De pasta. Maar aan het zakje te zien gaat dat een babyportie zijn... ik dacht dat het "dieten" was, niet "honger lijden"... of is dat hetzelfde?![]()
Honger lijden wil ik niet hoor, dan zoek ik wel een andere manier. Je wordt er zo beroerd van he, als je écht honger hebt en je krijgt niets. Dat lijkt me ook niet goed.
Of ben ik nu de zeikerd aan het uithangen, zo'n "beginner" wat dieet betreft?
Nueve schreef:OK, here we go!
O: magere yoghurt + crunchy
T: mueslireep (lightversie) + crackertjes
L: twee broodjes met kaas
T: fruit (mandarijn en een aantal druiven)
A: maaltijdsalade (met hoop groentjes, sperziebonen, etc. met tzatziki)
Hooopelijk kan ik me er aan houden
Nueve schreef:Saskiaatje schreef:Diëten hoort echt niet gelijk te zijn aan honger lijden.
Als je lichaam gewend is om de hele dag door volgestopt te worden (zeg niet dat het bij haar zo is), ja dan is het logisch dat je last krijg van hongergevoel als je dan ineens veel minder eet. Lijkt mij niks vreemds aan.
Saskiaatje schreef:Nueve schreef:Als je lichaam gewend is om de hele dag door volgestopt te worden (zeg niet dat het bij haar zo is), ja dan is het logisch dat je last krijg van hongergevoel als je dan ineens veel minder eet. Lijkt mij niks vreemds aan.
Nee, dat is ook niet vreemd, maar dat wordt geclassificeerd als een crash dieet, normaliter stop je tijdens het diëten namelijk met snoepen e.d., maar zeker niet met gezond (en genoeg!) eten.
Nueve schreef:Saskiaatje schreef:
Nee, dat is ook niet vreemd, maar dat wordt geclassificeerd als een crash dieet, normaliter stop je tijdens het diëten namelijk met snoepen e.d., maar zeker niet met gezond (en genoeg!) eten.
Nee uiteraard niet, maar als ik kijk naar mijn lichaam.. Ik at nogal random, kon zo de hele dag door eten (kleine beetjes maar toch) en daar is mijn lichaam dan op ingesteld. Op het moment dat ik het reduceer naar 3 maaltijden + tussendoortjes, dan begint mijn lichaam toch wel te zeuren hoor.