Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monster_tos schreef:Hebben jullie ook gaten gehad waardoor er verdikte littekens zijn ontstaan of had het een andere oorzaak?
En hoe is het nu? Happy dat jullie een bvk gedaan hebben of toch wel spijt?
Monster_tos schreef:Geen seconde spijt is voor mij helaas niet het geval, stond vanochtend weer half kotshalsend mn verband te wisselen![]()
Heel herkenbaar dat slapen Ditano, kan ook nog steeds niet op mn zij liggen. Knettergek word je er van!
Die band gaat vast wel wat losser zitten als de zwellingen zijn afgenomen denk ik. Hoe lang herstel staat er voor deze operatie?
Monster_tos schreef:Geen seconde spijt is voor mij helaas niet het geval, stond vanochtend weer half kotshalsend mn verband te wisselen
Monster_tos schreef:Hoe gaat het nu met je Ditano? Herstel je goed?
Monster_tos schreef:Wat zit er in Badedash dan? Grootste is nu ongeveer 2 cm lang en 1 cm hoog.
Monster_tos schreef:Was net gaasjes aan het wisselen, hing wat uit de wond, met een pincet wou ik het er uit trekken. Kwam alleen geen einde aan...Uiteindelijk een weefsel lap van zo'n 10 cm uit de wond getrokken. Deed enorm stinken en kwam heel veel vocht mee. Morgen de chirurg maar even bellen.