Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-15 15:48

Hier is het alweer 7,5 jaar geleden, nooit geen seconde spijt van gehad. In dit geval gaat de spreuk 'pain is temporary, pride is forever' helemaal op :j Mijn littekens waren snel geheeld en ik heb nooit last gehad van open plekjes gelukkig. Alleen bleek ik niet goed tegen het onderhuidse hechtmateriaal te kunnen waardoor ik hypertrofe littekens kreeg. Een ook dat is goedgekomen. Mijn littekens zijn nog wel enigszins te zien, maar ze storen me niet.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 05:47

Monster_tos schreef:
Hebben jullie ook gaten gehad waardoor er verdikte littekens zijn ontstaan of had het een andere oorzaak?

En hoe is het nu? Happy dat jullie een bvk gedaan hebben of toch wel spijt?

Echt geen seconde spijt gehad van mijn bvk ..ben er echt zo blij mee .
Ik heb toen ook wat openstaande wondjes bij het drie landenpunt gehad , maar dat is
allemaal netjes verheeld .
Mijn littekens zijn zo wieso heel mooi geworden ..

Zo , ben sinds gisteren thuis ...
Na een niet al te beste eerste nacht , afgelopen nacht toch iets beter geslapen .
Hoop dat ik snel weer op mijn zij kan liggen , ben echt geen rug slaper namelijk .
Hoesten is een drama ....doet echt zeer ..
Verder zit de buikband echt strak ...moet het ding 6 weken dag en nacht dragen ...
Morgen mogen de drains eruit ...en volgende week donderdag de hechtingen van de navel .

Zo ..dan zijn jullie weer een beetje op de hoogte :D

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:02

Nog sterkte met je herstel periode!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:42

Geen seconde spijt is voor mij helaas niet het geval, stond vanochtend weer half kotshalsend mn verband te wisselen ;(

Heel herkenbaar dat slapen Ditano, kan ook nog steeds niet op mn zij liggen. Knettergek word je er van!

Die band gaat vast wel wat losser zitten als de zwellingen zijn afgenomen denk ik. Hoe lang herstel staat er voor deze operatie?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:48

Monster_tos schreef:
Geen seconde spijt is voor mij helaas niet het geval, stond vanochtend weer half kotshalsend mn verband te wisselen ;(

Heel herkenbaar dat slapen Ditano, kan ook nog steeds niet op mn zij liggen. Knettergek word je er van!

Die band gaat vast wel wat losser zitten als de zwellingen zijn afgenomen denk ik. Hoe lang herstel staat er voor deze operatie?

Dat lijkt me erg rot.
Op mn zij lig ik al vanaf dag 1 gelukkig.

Wat ik gelezen heb is dat roken de genezing vertraagd, rook je?

Jacquelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:49

Monster_tos schreef:

Dit had ik ook tijdens mn herstel periode hoor, toen dacht ik echt waar ben ik aan begonnen?! Maar als ik nu al merk hoeveel pijn het scheelt in mn nek en schouders dan neem ik die 6 weken pijn, misselijkheid, duizeligheid en meerdere dagen op de spoedeisende hulp maar voor lief :)

Fijn dat je afgelopen nacht al ietsjes beter hebt geslapen ditano. Een goed herstel gewenst! :)

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 12:56

Nee rook niet, ook nooit gedaan. Verder alles via het boekje gedaan, geen alcohol, Arnica druppels, vit C, etc.

Dat probeer ik ook maar voor ogen te houden Jacq, ooit komt er een moment dat de ellende voorbij is en ik er gelukkig mee ben :) Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die het zo ervaren heeft!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:27

Ok.

Dan weet ik het ook niet.
Ik vind het wel erg rot voor je.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 13:34

Thanks ladies ...
Ik moet met 6 weken herstel rekenen , heb dus ook 6 weken vakantie .

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-15 14:19

Wat fijn dat het goed gegaan is ditano en dat je merkt dat het steeds iets beter gaat.
Je zult straks niet weten wat je ziet, hele platte buik.

MT vervelend dat het herstel niet zo voorspoedig verloopt, kan me je frustratie best voorstellen. Je wordt er gewoon moe van, je wilt dingen doen, maar wordt enorm beperkt.

Ik ben echt heel blij ermee. Ze zijn prachtig en heb vrij weinig last gehad, tijdens het herstel. Littekens rond mijn tepel en naar beneden, zijn al heel licht, alleen onder mijn borst zijn nog roder. Maar die zie je niet, alleen als ik ze hoger optil.

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 08:46

marion82 schreef:
Wat fijn dat het goed gegaan is ditano en dat je merkt dat het steeds iets beter gaat.
Je zult straks niet weten wat je ziet, hele platte buik.

:j ...Yep ..verheug me al op het eindresultaat ...
Any way ...ben blij dat het toch allemaal meevalt ...

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 19:45

Hoe gaat het nu met je Ditano? Herstel je goed?

Het is voor mij nu 5 weken geleden, en vandaag weer op controle geweest. Wederom dood weefsel weg geknipt, maar de chirurg vond het wel iets opknappen. De gaten beginnen ook wat dicht te groeien heb ik het idee, komt alleen nog wel steeds veel vetweefsel uit. Pijn is nog steeds niet helemaal weg helaas :(

De linkerborst ben ik wel heel tevreden over, littekens helen mooi en ook de vorm en grote is goed :)

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-15 20:23

Ik ga morgen weer voor het eerst wat doen met paard. ( poetsen ) en misschien mesten. Over anderhalve week is het voor mij 6 weken terug en mag ik weer rijden en denk dat ik me dan ook zeker goed genoeg er voor voel

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 08:45

Monster_tos schreef:
Hoe gaat het nu met je Ditano? Herstel je goed?

Ja hoor , hier gaat alles prima ...ik verveel me al :=
Het begint hier en daar ook al behoorlijk te jeuken ..
De medicatie heb ik compleet afgebouwd ...
Heb uiteraard nog wel zwelling in de buik ..maar dat heeft z,n tijd nodig .
Wel gisteren met een vriendin boodschappen gedaan , effe lekker buiten geweest .

Monster_tos ..heb natuurlijk geen idee hoe groot je gaten zijn ...
Maar toen ik open plekken bij het drie landen punt had , heb ik 2 X daag,s gedoucht
met de originele Badedash ..dat heeft toen enorm geholpen .

En ook nu gebruik ik de Badedash bij het douchen weer ... :j

Vrijdag a.s heb ik mijn volgende controle .

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 11:42

Oh dat jeuken!! vreselijk!

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 13:03

Jeuken is een goed teken zeggen we maar :) Doet het bij mij nog amper :P
Ben je tevreden met het resultaat?

Wat zit er in Badedash dan? Grootste is nu ongeveer 2 cm lang en 1 cm hoog. Begint al wat kleiner te worden gelukkig.
Kan sinds een paar dagen ook op mn zij slapen, als ik een kussen in mn armen hou. Word alleen 's ochtends nog wel steeds op mn rug wakker, dus mijn lichaam vindt dat blijkbaar nog wel fijner.

Benieuwd hoe het paardrijden voor je gaat zijn Cinnepin! Of je echt verschil merkt en zo.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 16:07

Ben er nog niet opgestapt, dat wil ik van t weekend wel gaan doen.

Heb wel gemest, maar had nergens last van :)

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-15 20:40

Monster_tos schreef:
Wat zit er in Badedash dan? Grootste is nu ongeveer 2 cm lang en 1 cm hoog.

Tja ..dat weet ik ook niet ...het maakt iig wonden goed schoon ...
Gebruikt het al heel lang , ook voor de paarden ...

http://www.google.de/imgres?imgurl=http ... w-Ch2kmwCl

@Monster_tos ...Het duurt nog zeker 3 tot 6 maanden voordat het eindresultaat zichtbaar is .
Meteen na de operatie zag het er super uit ....nu zit er vocht /zwelling ..en dat heeft z,n tijd nodig .
Het is tenslotte ook pas 8 dagen geleden ...Geduld , geduld is het toverwoord ..
Na mijn Bvk sliep ik ook altijd met een klein kussentje op mijn zij . :j

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 00:07

Morgen gelijk maar even halen dan!

Was net gaasjes aan het wisselen, hing wat uit de wond, met een pincet wou ik het er uit trekken. Kwam alleen geen einde aan... :x Uiteindelijk een weefsel lap van zo'n 10 cm uit de wond getrokken. Deed enorm stinken en kwam heel veel vocht mee. Morgen de chirurg maar even bellen. Als er nog meer van zulke stukken dood weefsel in de borst zitten geneest het natuurlijk nooit.
Vond het echt enorm vies, werd ook helemaal draaierig :r

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 07:33

Monster_tos schreef:
Was net gaasjes aan het wisselen, hing wat uit de wond, met een pincet wou ik het er uit trekken. Kwam alleen geen einde aan... :x Uiteindelijk een weefsel lap van zo'n 10 cm uit de wond getrokken. Deed enorm stinken en kwam heel veel vocht mee. Morgen de chirurg maar even bellen. :r

Ieuwww , dat klinkt niet echt goed ... -O- .
Zou vooral voorzichtig zijn met "weefsel" uit je borst te trekken ..
Kun je niet een controle afspraak maken?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 12:33

Word straks terug gebeld door de verpleegster, heb voor maandag weer een afspraak staan. Wond is nu weer helemaal rustig.

Ben heel benieuwd wat dit zegt, want inderdaad klinkt het niet echt goed...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-15 14:17

Nee idd lijkt mij ook niet goed

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 00:44

Heb vanmiddag contact gehad met de verpleegster en ze heeft me gerust gesteld :) Voor dat ik wat kon zeggen over hoe het er uit zag beschreef zij al ongeveer wat er uit gekomen was, ze had het dus eerder mee gemaakt. Het komt niet vaak voor dat weefsel los laat, maar als het wel gebeurd probeert het lichaam het er uit te duwen. Dat ik er aan getrokken heb was geen probleem, als het vast had gezeten had ik het echt wel gevoeld dus hoef niet bang te zijn dat ik iets kapot getrokken heb. Dat het stonk was volgens haar ook wel een teken dat het afgestorven weefsel was wat het lichaam kwijt wou. De kans is vrij klein dat er nog meer van zulke stukken inzitten. Kan dus ook best zijn dat de wonden nog zo open bleven omdat dit nog in de weg zat. Heb nu namelijk ook het idee dat de wonden rustiger zijn en dat er minder troep uit komt. Hopelijk was dit het laatste stukje ellende en gaan we nu alleen nog maar vooruit :)
Maandag wel gewoon weer de wekelijkse controle bij de chirurg.

Ben vandaag ook voor het eerst even op het werk geweest, even een bakje doen. Ik heb iedereen eerlijk verteld dat ik geopereerd zou worden dus nu was iedereen natuurlijk reuze benieuwd.
Sommige mensen durven alleen echt niet naar je borsten te kijken, die blijven je echt strak aankijken, dat vind ik veel vervelender dan mensen die gewoon echt even kijken. Vind het juist leuk als mensen even uitgebreid kijken en dan zeggen dat ze het mooi vinden!

Time2Tri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 09:10

Goedemorgen ...

Nou , ik hoop dat nu alles de goede kant op gaat Monster_tos , en dat de verpleegkundige
gelijk heeft ..
Tja ..plastische chirurgie is voor veel mensen nog taboe ...
Ik ben wat dat betreft ook heel open ..ook met mijn buikwand correctie ...iedereen
mag het weten ..en wat ze ervan denken interesseert me niet ha ha ...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 11:34

Ik hoop ook dat het snel de goede kant op gaat!