De huisarts zei nu ook dat ze het ding wat moest manoeuvreren
en daardoor ging het ook bloeden. Maar dat kwam heel vaak voor zei ze. Ik schrok toen ik het zag namelijk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Valerie93 schreef:Ik geef het topic weer even een schopje. Ik ben al aantal jaar bekend met hpv wat begon met een pap3a1 werd een pap3a2. Vorig jaar nog een pap 2 maar geen hpv meer aanwezig en vandaag te horen gekregen dat ik een pap 1 heb en geen hpv aanwezig.
Hoef voorlopig geen controle meer en mag mee doen met de volgende ronde van bevolkingsonderzoek.
Olle schreef:Wat goed!
Gefeliciteerd!!![]()
Ik mag 27 juli weer voor uitstrijkje, alleen is dat waarschijnlijk tijdens mijn menstruatie, dus ik met even bellen of dat uitmaakt voor mijn uitstrijkje.
pien_2010 schreef:Weten jullie tot welke leeftijd het verstandig is om te gaan? Ik ben 65 jaar en ben dit jaar weer geweest en weer goed , gelukkig al 40 jaar. Dus ik zou weer met 70 moeten. Maar ik vraag me serieus af of dit nog zin heeft.
pien_2010 schreef:Weten jullie tot welke leeftijd het verstandig is om te gaan? Ik ben 65 jaar en ben dit jaar weer geweest en weer goed , gelukkig al 40 jaar. Dus ik zou weer met 70 moeten. Maar ik vraag me serieus af of dit nog zin heeft.