Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mii_Jessica schreef:sander_lotte schreef:Die vrouw kon amper geloven wat ze zagNu zie je nog maar eens hé, dat je niet meteen op het eerste beeld moet afgaan
Klopt wat jij zegtVriendin van me heb D nou je zou zeggen dat ze een kleine B had ofzo
suze_ schreef:marlies dekkers heeft een winkel in rotterdam
wendy_x schreef:nou ik geloof t niet maar goed..
Sence schreef:C_arola schreef:
Ik heb geleerd om de bh op de grootste gaatje te doen, omdat je het na een tijdje een gaatje strakker kan maken.
Weet niet of je dat ook bedoelt?
Dat deed ik vroeger ook altijd. Maar als je ze dan wat meer hebt gedragen heb je geen kortere meer om hem op te doen. Daarom zet ik 'm tegenwoordig altijd op het eerste gaatje, dan kan ik ook langer met de bh doen.
SusanH schreef:Ik knijp hem al voor als ik straks zwanger wordt, en helemaal maat tent nodig ga hebben.
_Lott schreef:zal ik nooit doen, heb eigenlijk 65 nodig. en dat verkopen ze niet. ik moet mijn bh gewoon op het straks hebben anders pas ik hem niet
Shyla25 schreef:Ik heb ook zo'n lastige maat 75/F
Mijn probleem is vaak dat de beugels in mijn oksels prikken en ik dus echt blauwe plekken kreeg.
Nu heb ik daar een oplossing voor gevonden.
Je sloopt de beugels uit je BH en koopt bij bv de Zeeman een hele goedkope in een kleine maat waar je dus ook de beugels uithaalt.
Die beugels doe je in de grote BH, zorg wel dat je ze via de okselkant eruit en erin doet zodat de beugel er niet uit kan via de voorkant als je de zijkanten hebt dichtgenaait.
Wie kent er nog een betaalbare sportBH in 75/F?
Fairytail schreef:Shyla: Ik sfeer bij shock absorber en goede kwaliteit/prijs verhouding