Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Paula schreef:Ja, ook een mooie; ik heb astma maar m'n longen zijn prima. Nergens allergisch voor maar toch een overmatige slijmproductie waar je u tegen zegt. Komt puur vanaf m'n keel tot m'n neus. Oorzaak niet te vinden, en zit aan een berg medicatie omdat het anders niet gaat. Maar daar kan m'n hart dan weer niet tegen waardoor ik met een hartslag van 120 p/m zit. Leuk allemaal.
Splinter schreef:Mijn moeder heeft ook fybromyalgie. Ze heeft zich nu eenmaal laten opereren in zwitserland, en gaat as woensdag weer.
Zal ik jullie op de hoogte houden?
Citaat:Erg fijn eens iemand die niet domweg zegt het zit tussen de oren
Goof schreef:Dat iets tussen de oren zit, wil niet zeggen dat het er niet is, dat het flauwekul is of dat je gek bent.
Net als adhd ook een stoornis is waarvan de oorzaak tussen de oren zit (lees, een foutje in de hersenen dus....) geloof ik zeker ook dat dat bij fibro ook een stoornis tussen de oren (lees; een foutje in de hersenen dus...) is. Niets vreemds aan....
En wat betreft die operatie... ik geloof er niet zo in, om dezelfde reden als ik hierboven al van iemand las. Fibro is niet aanwijsbaar, is nog nooit aangetoond, dus wat moet er geopereerd worden?
Goof schreef:En wat betreft die operatie... ik geloof er niet zo in, om dezelfde reden als ik hierboven al van iemand las. Fibro is niet aanwijsbaar, is nog nooit aangetoond, dus wat moet er geopereerd worden?
sarabande schreef:Goof schreef:Dat iets tussen de oren zit, wil niet zeggen dat het er niet is, dat het flauwekul is of dat je gek bent.
Net als adhd ook een stoornis is waarvan de oorzaak tussen de oren zit (lees, een foutje in de hersenen dus....) geloof ik zeker ook dat dat bij fibro ook een stoornis tussen de oren (lees; een foutje in de hersenen dus...) is. Niets vreemds aan....
En wat betreft die operatie... ik geloof er niet zo in, om dezelfde reden als ik hierboven al van iemand las. Fibro is niet aanwijsbaar, is nog nooit aangetoond, dus wat moet er geopereerd worden?
Natuurlijk iedereen die roept dat het tussen de oren zit, gelooft niet dat het operabel is.
sarabande schreef:Ik geloof niet dat jullie de linken die gegeven zijn gelezen hebben.
Vorig jaar heb ik dit topic verlaten omdat WCF gewoon even uitmaakte dat ik geen Fybro heb. Intussen was dat door diverse medici al zon 20 jaar vastgesteld en die beginnen zachtjes aan ook te geloven dat het gemakkelijke "het zit tussen je oren" wellicht wat achterhaald is.
Dus op dit moment geloof ik liever iets dat mij zicht op verbetering geeft, inplaats van alle lapmiddelen waar ik door de diverse artsen al jaren mee bezig gehouden wordt.
Wellicht zou het wat respectvoller zijn naar anderen toe om je niet zo krampachtig aan die, ik heb hier alleen maar verstand van houding, vast te klampen.
MissToseland schreef:over astma, ik heb het ook, heb ook een bovengemiddelde longinhoud.
maar toch wordt ik dood ziek als ik op houdt met mijn medicijnen. Gelukkig dit jaar nog géén 1 prednisonkuur dus ben wel blij
van die histamine test ben ik wel flink ziek geweest
taverno schreef:Zo ontstaan er misverstanden want als men zegt het zit tussen je oren denken anderen weer dat je overspannen bent o.id. terwijl er in het pijncentrum in de hersenen iets mis is.
Ik heb op het moment veel last van mijn handen,polsen,ellebogen en rechter heup.Daarbij heb ik ook nog arthrose in mijn rechter enkel dus lopen is voor mij heel vervelend en ik werk ook nog eens in de zorg bij demente bejaarden.![]()
Ik merk dat als ik verkouden wordt of keelpijn heb dat de pijnklachten toenemen.Ik merk dat ik meer pijn heb als ik gewerkt heb maar ik heb ook pijn als ik niet werk.
Stress zou mee kunnen spelen maar op het moment loopt alles weer een beetje op rolletjes.
Citaat:Vroeg mn eigen af of dit dan weer terug komt omdat mijn conditie nogal achteruit is gegaan en mijn weerstand dus ook naar beneden is gegaan..