Het lijkt me dat je deze strip gewoon kunt innemen.
Maar misschien dan toch even bellen met de huisarts en vragen wat je het beste kunt doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dingetje schreef:Wat een dilemma zeg!
Het lijkt me dat je deze strip gewoon kunt innemen.
Maar misschien dan toch even bellen met de huisarts en vragen wat je het beste kunt doen.
dingetje schreef:Ik zou gewoon zijn advies volgen en dan de stopweek even afwachten....
malih schreef:Je kunt toch gewoon je strip slikken? alleen hij is de eerste 2 weken niet betrauwbaar......
Ik heb trouwens op mijn mobiel een wekker staan om half 11, zodat ik niet vergeet de pil te slikken werkt super
PinkyBubble schreef:dingetje schreef:Ik zou gewoon zijn advies volgen en dan de stopweek even afwachten....
oke dusn u maar gewoon geheel uit ritme die strip afmaken, ook als ik een doorbraakbloeding krijg, en dan gewoon de stopweek houden..Maarja dan is het gedoemd dat k ook niet ongesteld word agezien mijn lichaam misschien wel gaat denken dat ik de pil doorslik ?
dingetje schreef:Je zult toch weer regelmaat moeten krijgen dus dan zou ik het zo doen ja...
dingetje schreef:Dat is wat ik bedoel.
Je zult alleen wel zeker moeten weten dat je niet zwanger bent.
MandyR schreef:Je schreef dat er van alles aan de hand is in je persoonlijke leven. Stress kan ook een factoor zijn dat je menstruatie uit blijft. Toen ik voor het eerst geopereerd moest worden was dat precies in mijn stopweek maar, er kwam niets. Ik voelde me niet echt nerveus maar mijn lichaam reageerde er blijkbaar wel op.
MandyR schreef:Je lichaam vindt deze stress misschien net iets te veel van het goede.
Waaromleg je je strip niet op je nachtkastje of naast je tandenborstel? Als je dan 'savonds naar bed gaat zie je hem liggen en denk je er vanzelf aan. Dus dan kan je ze niet meer vergeten.
poes schreef:Pinky: niet stressen hoor, gewoon die strip nu afmaken en dus weer 'normaal' gaan slikken, je pil is nu wel even niet betrouwbaar (ik dacht 7 dagen maar check je bijsluiter)
.
Jetje1985 schreef:Pfff....ben nou al vanaf vorige week dinsdag ongesteld...door die k*tpil.
Gewoon doorbraakbloedingen enzo. Iedere keer denk ik: nu stopt het en ja hoor daar is het weer.![]()
![]()
PinkyBubble schreef:Jetje1985 schreef:Pfff....ben nou al vanaf vorige week dinsdag ongesteld...door die k*tpil.
Gewoon doorbraakbloedingen enzo. Iedere keer denk ik: nu stopt het en ja hoor daar is het weer.![]()
![]()
Misshcien kan je even met de dokter overleggen? Ik heb met de gewone pil ook doorbraakbloedingen (ook als ik braaf me hele strip slik) Maar met de pleister pil had ik dit dus niet..
Jetje1985 schreef:Weet je wat ik wel raar vind? Als ik met de pil stop (ben een periode gestopt geweest hiervoor) was ik gewoon netjes op tijd ongesteld...en nu krijg ik doorbraakbloedingen...
PinkyBubble schreef:Jetje1985 schreef:Weet je wat ik wel raar vind? Als ik met de pil stop (ben een periode gestopt geweest hiervoor) was ik gewoon netjes op tijd ongesteld...en nu krijg ik doorbraakbloedingen...
Ja dat is idd vreemd, misschien is net als bij mij je lichaam ontregeld, Ik zou toch even gewoon voro je eige gemoedsrust even de huisarts bellen hoorVragen staat kan geen kwaad, misschien moet je eens vragen naar de Evra pleister pil, Dit heeft bij mij mega gewerkt, tot ik zelf allergish was voor de lijm (ben overal allergish voor
)
Jetje1985 schreef:Haha.
Ik heb al met de assistente gebeld en ik moet het nog even een maandje aanzien.