Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Marinke_

Re: Dat buikje voor de bikinitijd weg! Hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:33

Haha lol, kom hier net zo veel bokkers tegen uit het laurens toppic ROFL

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:34

hahaha ja, zat ik net ookal te kijkekn Clown

sanie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:34

Vandaar dus dat ik geen fotomodellen figuur heb! Ik eet al mijn hele leven nepvlees, kan er dus helemaal niks aan doen Haha! .

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:35

ik ga geeen vlees meer eten!
moeilijk, want dat eet ik altijd best veeel Bloos!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:38

Hmm, ik zou tog wel gewoon vlees blijven eten. Maar dan gwn gezond.. dus niet te veel en niet te weinig.. In vlees zitten immers dingen die we nodig hebben, valt me nam,elijk ook op dat vegetariers vaker ziek zijn Knipoog

Ik blijf gewoon alles nog wel eten, ga morgen ook beginnen Lachen Heb heel veel goede voornemens Tong uitsteken, en ga meer bewegen Lachen Ga wel iets me voeding aanpassen hoor (minder snoep Knipoog maar blijf het wel eten Tong uitsteken Af ent oe moet kunnen!)

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:40

Morgen heb ik laatse schooldag, dus zal er weinig van komen, dan zaterdag maar weer Clown

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:41

Haha ja ik ook,, stuntdag en gala ((hoe zit het eigenlijk met alcohol???)).. en er is barbecue en en gratis suikerspin.. Nja morgen mag dan nog Clown Dan maar zaterdag idd (laat k dan nou net verjaardag hebben.. ma taartje mag tog wel?? Nagelbijten / Gniffelen )

Weetje wat, dat wordt morgen knetters gek doen (lekker veel bewegen dus) en zaterdag ff lekker hardlopen ofzo Tong uitsteken En beginnen met water drinke Lachen Tong uitsteken

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:42

Alleen ik denk dat als ik zeg dat ik op me figuur wil letten,, me omgeving me voor gek verklaart Scheve mond Hou automatisch namelijk me buik heel erg in waardoor ik best wel dun lijk.. en juist iemand lijk die moet aankomen.. Maar ik heb wel een buikje......

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-08 23:47

_Marinke_ schreef:
Haha ja ik ook,, stuntdag en gala ((hoe zit het eigenlijk met alcohol???)).. en er is barbecue en en gratis suikerspin.. Nja morgen mag dan nog Clown Dan maar zaterdag idd (laat k dan nou net verjaardag hebben.. ma taartje mag tog wel?? Nagelbijten / Gniffelen )

Weetje wat, dat wordt morgen knetters gek doen (lekker veel bewegen dus) en zaterdag ff lekker hardlopen ofzo Tong uitsteken En beginnen met water drinke Lachen Tong uitsteken

Ik heb al 2 dagen taart op! Clown

hahah ja idd, hoe zit dat met die alcohol ROFL volgends mij zit daar best veel in,

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 00:06

Assepoetster schreef:
Heb gehoord dat je van buikspieroefeningen niet een plattere buik krijgt, maar het 'vet' omzet in spieren. Je krijgt dus geen plattere buik, maar meer spieren Lachen

Die van dat zonder beugels rijden vind ik een goed idee!

*voelt zich spuitelf*
klopt, ik ben nog behoorlijk stevig, maar door die situps ben ik niet slanker, alleen ben ik nu gespierder, maar platter? neeh Huilen van het lachen

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 09:18

Ik heb net gehoord dat als je buikspieroefeningen doet, dat dat 3 maanden nodig heeft wil je resultaat zien... flauw he Tong uitsteken

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:48

Gelukkig gaat mijn papa nu boodschappen doen enne.. Dan hebben we ook niet zoveel snoep of iets

Ik wil harlopen Verdrietig
Maar ik moet goeie schoenen hebben en dan mag ik het pas Rolleyes

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:40

Ik ga zondag naar Engeland, denk dat ik daar niet zo streng voor mezelf zal zijn. Wil dingen eten die ze hier niet hebben, zoals Cottage Pie Vingers aflikken Dromen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:41

ThaGirl schreef:
Ik heb net gehoord dat als je buikspieroefeningen doet, dat dat 3 maanden nodig heeft wil je resultaat zien... flauw he Tong uitsteken

zeg maar gerust járen

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:44

shron_silver schreef:
_Marinke_ schreef:

Ik heb al 2 dagen taart op! Clown

hahah ja idd, hoe zit dat met die alcohol ROFL volgends mij zit daar best veel in,

alcohol zitten veel calorieeen in, kijk maar naar al die bierpenzen Haha!
Daarom drink ik nooit teveel bier Bloos

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:47

Lovers bierbuikjes Haha!
*LOL* sorry

Stoeptegel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 13:48

mja is maar waar je van houdt Huilen van het lachen

OnlyLoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:21

sanie22 schreef:
Las toevallig vm nog dat in vleesvervangers wel koolhydraten zitten en in vlees niet. Dus wordt je er juist dik van!

Ben ik niet helemaal met je eens Clown

heb hier een vegaburger voor me liggen, daar staat op:
energie: 251 kcal
eiwitten: 20,4
koolhydraat: 7,7
vet: 15,4
cholesterol: 0,0
voedingsvezel: 3,9
(per 100 gram)

en voor vlees heb ik ff opgezocht:
boterhamworst (eerste die ik tegenkwam):
energie: 308 kcal
eiwit: 12,1
koolhydraten: 2,9
vet: 28,0
cholesterol: 60,0
voedingsvezel: 0,0
(ook per 100 g)

conclusie: in vleesvervangers zitten wel meer koolhydraten, maar in vlees zit wel behoorlijk veel cholesterol en meer vet. Je zou door dat kleine verschil in koolhydraten dik kunnen worden ja, maar cholesterol en vet zijn niet bepaald goed voor je hart en slagaders... Bovendien levert een vetmolecuul veel meer energie op dan een koolhydraat.
In vleesvervangers zitten voedingsvezels, in vlees niet. In dit geval zitten er zelfs meer eiwitten in de vleesvervanger dan in vlees.. Tong uitsteken

Hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat voor soort vlees je hebt en welke vleesvervanger, maar toch ben ik ervan overtuigd dat vleesvervangers gezonder zijn en ze er echt neit voor zorgen dat je dik wordt..
Ik vind wel dat vegetariërs gezonder eten, aangezien ze over het algemeen meer letten op wát ze eten.. Eventuele tekorten aan eiwit kun je oplossen door oa meer peulvruchten gaan eten of sojaproducten..

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:19

_Marinke_ schreef:
Hmm, ik zou tog wel gewoon vlees blijven eten. Maar dan gwn gezond.. dus niet te veel en niet te weinig.. In vlees zitten immers dingen die we nodig hebben, valt me nam,elijk ook op dat vegetariers vaker ziek zijn Knipoog
Ik blijf gewoon alles nog wel eten, ga morgen ook beginnen Lachen Heb heel veel goede voornemens Tong uitsteken, en ga meer bewegen Lachen Ga wel iets me voeding aanpassen hoor (minder snoep Knipoog maar blijf het wel eten Tong uitsteken Af ent oe moet kunnen!)

Totáál niet mee eens! Ben nu veel minder ziek dan toen ik nog vlees at (zal er wel niets mee te maken hebben, maargoed). Zolang je je vitamines binnen blijft krijgen is er niks aan de hand.
Enneh, waar zou jij voor kiezen bij je dieet; vet vlees met jus of vleesvervanger met aanvullende groente zoals bonen en ongezouten cashewnoten (voor de vitamine B)?

Weetje waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben Bloos Omtrek van jullie buik ter hoogte van je navel.. Zegt misschien niets over hoe dik je bent maar zo kan je voor jezelf ook een beetje bijhouden hoe 'platter' je buik wordt naarmate je gezonder eet en meer sport.. Dat geeft misschien wel een kick als je ziet dat je weer 2 cm verloren bent Clown

Had vandaag qua eten beetje een inzinker.. IJsje, mars, bastognekoek.. Lips are sealed

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:55

xDramaQueen schreef:
ThaGirl schreef:

zeg maar gerust járen

Met alleen buiksperoefeningen krijg je geen plattere buik hoor. Je versterkt je spieren uiteraard, maar je zal veel vet moeten verbranden. Een crosstrainer is echt ideaal!
Een half uurtje verbrandt je z'on 200 calorieen, en als je dit om de dag doet en daarbij gezond eet en genoeg drinkt zal je vanzelf slanker worden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:03

ik beweerde dat toch ook niet? of was het niet op mij gericht?
bedoelde met jaren te zeggen dat ik het al zeker zo;n 3 jaar doe en alleen gespierder ben geworden maar slanker niet, staat ook in mn vorige berichtje.

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 18:14

_Marinke_ schreef:
GA dat is proberen van gezondere voeding (me moeder koopt godzijdank niet veel snoep/chips meer vanwege financieel).. en ff kijken of ik een eetlepel azijn naar binnen krijg. Het is zelfs nog minder zuur als cola (we ginngen de ph-meten met scheikunde) ma cola proef je niet omdat er zo ontzettend veel suiker enzo in zit Haha! Dus als cola lukt, moet azijn ook wel lukken (gwn denken dat het gezonder is en minder zuur Tong uitsteken )

Het is juist de bedoeling dat je de azijn NIET proeft. Als je hem namelijk wel proeft werkt het niet meer Lachen

Verder kan je beter wel vlees eten dan vegetarisch, alleen dan mager vlees zoals bijvoorbeeld biefstuk en kip.

Alcohol zorgt er voor dat je lever daar erg mee bezig is, waardoor de vetafbraak langzamer gaat. Hierdoor word je dus ook dikker.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:50

_Marinke_ schreef:
Alleen ik denk dat als ik zeg dat ik op me figuur wil letten,, me omgeving me voor gek verklaart Scheve mond Hou automatisch namelijk me buik heel erg in waardoor ik best wel dun lijk.. en juist iemand lijk die moet aankomen.. Maar ik heb wel een buikje......

Ik heb precies hetzelfde! Clown Alleen houd ik niet m'n buik in ( te lui voor Huilen van het lachen ). Als ik gewoon rechtopsta ben ik wel redelijk slank, en als ik hem inhoud zeg maar gerust mager. Maar ik ben van mezelf ultraslank. Clown Als ik meer beweeg en gezonder eet wordt m'n huid meteen strakker enzo. Lachen Plus dat ik m'n gewicht gewoonweg beláchelijk vind.. ik ben ongeveer 1.76 en ik zweef nu tussen de 68/70. Terwijl ik normaal 60/64 woog ongeveer. (En ik heb een kleine poony die heeft het nu dus ook zwaar! Clown )

Vandaag heb ik me redelijk goed gehouden btw. Tong uitsteken 2 broodjes met pindakaas en 2 met vegetarische smeerworst. 2 mandarijntjes, 2 liga's. Ahem wél 2 broodjes met vegetarische hamburgers Bloos met daarbij avondeten en een optimel vanille vla toetje met een banaan erdoor. Clown

Verder drink ik bijna alleen maar thee en water. Maar dat doe ik ongeveer al 2 jaar.

Het vorige weekend heb ik geleefd op de Mac donald's, en zoete drank (vol suiker) dus deze week mocht ik wel even rustiger aan doen.. Nagelbijten / Gniffelen

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:17

bij mij was gisteren het eten
Kaakjes 's middag's
2 van die inniminnie marsjes
Maaltijdsalade avond eten
kaakjes 's avonds

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:18

Assepoetster schreef:
Weetje waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben Bloos Omtrek van jullie buik ter hoogte van je navel.. Zegt misschien niets over hoe dik je bent maar zo kan je voor jezelf ook een beetje bijhouden hoe 'platter' je buik wordt naarmate je gezonder eet en meer sport.. Dat geeft misschien wel een kick als je ziet dat je weer 2 cm verloren bent Clown

Ik heb niks om het op te meten, maar 't is idd wel handig Lachen