Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Marinke_ schreef:Haha ja ik ook,, stuntdag en gala ((hoe zit het eigenlijk met alcohol???)).. en er is barbecue en en gratis suikerspin.. Nja morgen mag dan nogDan maar zaterdag idd (laat k dan nou net verjaardag hebben.. ma taartje mag tog wel??
)
Weetje wat, dat wordt morgen knetters gek doen (lekker veel bewegen dus) en zaterdag ff lekker hardlopen ofzoEn beginnen met water drinke
![]()
Assepoetster schreef:Heb gehoord dat je van buikspieroefeningen niet een plattere buik krijgt, maar het 'vet' omzet in spieren. Je krijgt dus geen plattere buik, maar meer spieren
Die van dat zonder beugels rijden vind ik een goed idee!
ThaGirl schreef:Ik heb net gehoord dat als je buikspieroefeningen doet, dat dat 3 maanden nodig heeft wil je resultaat zien... flauw he
shron_silver schreef:_Marinke_ schreef:Haha ja ik ook,, stuntdag en gala ((hoe zit het eigenlijk met alcohol???)).. en er is barbecue en en gratis suikerspin.. Nja morgen mag dan nogDan maar zaterdag idd (laat k dan nou net verjaardag hebben.. ma taartje mag tog wel??
)
Weetje wat, dat wordt morgen knetters gek doen (lekker veel bewegen dus) en zaterdag ff lekker hardlopen ofzoEn beginnen met water drinke
![]()
Ik heb al 2 dagen taart op!
hahah ja idd, hoe zit dat met die alcoholvolgends mij zit daar best veel in,
sanie22 schreef:Las toevallig vm nog dat in vleesvervangers wel koolhydraten zitten en in vlees niet. Dus wordt je er juist dik van!
_Marinke_ schreef:Hmm, ik zou tog wel gewoon vlees blijven eten. Maar dan gwn gezond.. dus niet te veel en niet te weinig.. In vlees zitten immers dingen die we nodig hebben, valt me nam,elijk ook op dat vegetariers vaker ziek zijn
Ik blijf gewoon alles nog wel eten, ga morgen ook beginnenHeb heel veel goede voornemens
, en ga meer bewegen
Ga wel iets me voeding aanpassen hoor (minder snoep
maar blijf het wel eten
Af ent oe moet kunnen!)
xDramaQueen schreef:ThaGirl schreef:Ik heb net gehoord dat als je buikspieroefeningen doet, dat dat 3 maanden nodig heeft wil je resultaat zien... flauw he
zeg maar gerust járen
_Marinke_ schreef:GA dat is proberen van gezondere voeding (me moeder koopt godzijdank niet veel snoep/chips meer vanwege financieel).. en ff kijken of ik een eetlepel azijn naar binnen krijg. Het is zelfs nog minder zuur als cola (we ginngen de ph-meten met scheikunde) ma cola proef je niet omdat er zo ontzettend veel suiker enzo in zitDus als cola lukt, moet azijn ook wel lukken (gwn denken dat het gezonder is en minder zuur
)
_Marinke_ schreef:Alleen ik denk dat als ik zeg dat ik op me figuur wil letten,, me omgeving me voor gek verklaartHou automatisch namelijk me buik heel erg in waardoor ik best wel dun lijk.. en juist iemand lijk die moet aankomen.. Maar ik heb wel een buikje......
Assepoetster schreef:Weetje waar ik eigenlijk wel benieuwd naar benOmtrek van jullie buik ter hoogte van je navel.. Zegt misschien niets over hoe dik je bent maar zo kan je voor jezelf ook een beetje bijhouden hoe 'platter' je buik wordt naarmate je gezonder eet en meer sport.. Dat geeft misschien wel een kick als je ziet dat je weer 2 cm verloren bent