[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marlies85

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:22

Eigenlijk is de vraag 'doet het pijn' niet te beantwoorden door iemand anders vindt ik.Wat ik totaal niet pijnlijk vindt kan mientje de overbuurvrouw hardstikke pijnlijk vinden.Iemand anders kan niet voelen wat jij voelt.Maar meestal is het zetten van een piercing wel een 'beetje' pijnlijk, er wordt tenslotte toch een naald door je vel of wat dan ook heen geduwt.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:26

Polivy - wat WIL je dan als antwoord? ik bedoel, piercings worden er niet opgelikt door kleine katjes ofzo.... Clown

Er gaat een naald door een bepaald lichaamsdeel heen, wat verwacht je dan, dat het kietelt? Natuurlijk doet het pijn en als je je daar vantevoren druk over gaat zitten maken, dan kun je je afvragen hoe graag je de piercing wilt. OF je wilt een piercing en geniet nadien nog jaaaren van het resultaat en vergeet het minder leuke moment van het zetten, OF je doet het niet, simpel toch? Ik zie het probleem niet zo hoor.

Ik heb geen enkel moment gedacht dat het LEUK zou gaan worden, al vind ik dat er gewoon té veel indianenverhalen over het zetten van piercings gaan, sommigen claimen al dood te gaan van het zetten van een navelpiercing, terwijl die echt heel goed te doen is bijvoorbeeld. En zo wordt angst gezaaid.

Maar eerlijk is eerlijk, iedere piercing zetten zul je voelen, de ene meer dan de ander. PUNT.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:34

nou het mag van mij best weleens kietelen hoor, Schijnheilig *LOL*

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 13:59

Barmat, er kan toch gewoon antwoord gegeven worden? Wat is daar nou zo moeilijk aan. Natuurlijk is het voor iedereen anders, maar vaak zijn er veel mensen met dezelfde ervaringen. En dat is dan toch een soort graadmeter. Toen ik mijn piercing liet zetten wist ik dat ik het wel zou voelen, dat het zeer ging doen, maar dat het zo voorbij was. En dat was ook zo. Heerlijk. En vond het achteraf nog meer meevallen dan ik van tevoren dacht. Maar door de verhalen van anderen kon ik me wel een beter beeld vormen en was ik voor mijn gevoel meer voorbereid, vooral omdat ik nog nooit een piercing had laten zetten (behalve dan gaatjes in mijn oren laten schieten, maar daar weet ik niks meer van). Het is gewoon vaak fijn en zelfs geruststellend om de ervaringen van anderen te horen, ondanks dat iedereen weet dat het voor iedereen anders is en of hij of zij een hoge of een lage pijngrens heeft. En als je je ervaring niet wil delen met iemand die geïnteresseerd is, zeg dan niks, maar de opmerking: als je je dat afvraagt wil je 'm niet echt, vind ik een dooddoener en ook erg kort door de bocht.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:11

polivy wat maak je je druk, degene die de vraag stelde zei nog '' bedankt voor het eerlijke antwoord alleen heb ik daar niks aan'' nou prima toch...

alleen jij maakt er een probleem van Haha!

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:13

Ik wil het liever niet weten, ik vorm mn eigen beeld wel Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:15

Ik houdt me niet bezig met de eventuele pijn als ik weer eens een nieuwe laat zetten..Dat is iets dat ik vanzelf wel voel...Je hebt 2 seconden pijn en daarna ben je zelfs vergeten hoe er de pijn was...

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:22

nils schreef:
polivy wat maak je je druk, degene die de vraag stelde zei nog '' bedankt voor het eerlijke antwoord alleen heb ik daar niks aan'' nou prima toch...

alleen jij maakt er een probleem van Haha!

Wrong, ik maak er geen probleem van, zit er ook niet mee, druk niet constant op f5 om te zien wat er gepost is als reactie op mijn post, maar ik mag best zeggen wat ik er van vind. En het gaat niet alleen om Talisa, maar ook om al die anderen die nog met de vraag zullen komen, en iedereen weet dat die zullen komen.

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:33

waarom spendeer je er dan zoveel berichten aan!? Ach gut

anders zet ik wel bij de volgende vraag of het pijn doet; zie het topic of mag dat ook niet!? Haha!

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:38

bokkers, zullen we een topic maken met de titel, "is een piercing zetten erg pijnlijk" Haha! *LOL* Vork

geintje hoor, het floepte er zo uit

nee even zonder gekheid, me wenkbrauwpiercing deed ook wel pijn met zetten, me neuspiercing ook wel, maar die pijn nam ik ook voor lief

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:46

Van mijn navelpiercing voelde ik bijna niets, mijn oorbellen deden me 20x meer pijn (en die deden ook écht pijn Nagelbijten / Gniffelen ).. ik wil trouwens weer opnieuw oorbellen laten zetten - de anderen zijn gignatisch gaan ontsteken en heb ik dicht laten groeien - maar ik durf niet meer omdat het zo'n zeer deed. Kunnen ze ook gestoken worden ipv geschoten? Dan durf ik het wel denk ik. Ja

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 14:48

Ja hoor, kunnen idd gewoon 'geprikt' worden. Lachen Ik vond vroeger het idee altijd vreselijk eng, maar sinds mijn piercing heb ik zoiets van: had ik maar mijn oorlellen ook laten piercen ipv schieten.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 15:54

Ketaki schreef:
bokkers, zullen we een topic maken met de titel, "is een piercing zetten erg pijnlijk" Haha! *LOL* Vork

geintje hoor, het floepte er zo uit

nee even zonder gekheid, me wenkbrauwpiercing deed ook wel pijn met zetten, me neuspiercing ook wel, maar die pijn nam ik ook voor lief

Van de FAQ in de beginpagina die ik had geschreven:

Citaat:
Doet het pijn om <naam piercing> te laten zetten?

Pijn verschilt ontzettend per persoon. Wat de een pijnlijk vind dat vind de ander niet pijnlijk. Twijfel je of ben je bang dan moet je het niet doen. Of je moet je erover heen zetten.. want wie mooi wil zijn moet pijn lijden.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:20

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:26

Gaaf Samir!
Ik vind die 2e ook het mooiste denk ik.. met kleding ook geen last van?
En bv, met slapen?

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:28

Echt totáal niet!
Ik zag er ook echt tegen op, en de 1e nacht voelde je het natuurlijk wel, maar daarna eigelijk helemaal niet.. ook nog nergens aan blijven haken oid, sporten, alles kan!
Was het wel 1x vergeten toen ik jeukk had, ging ik krabben. Nagelbijten / Gniffelen Dat deed wel zeeeeer... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:30

Dat heb ik altijd met mijn sternum, en daardoor blijft die dus geïrriteerd. Lips are sealed

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:32

Heb ik ook al gehad met m'n md Bloos
Ging ik krabben, maar was ik vergeten dat daar dat steentje zat Lips are sealed

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 16:47

Hahaha, had ik dus ook, echt zo dom maar goed. Clown

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:28

Samir schreef:
Nymphadora schreef:

Die zijn idd echt erg mooi!!!

Die 2e heb ik, op m'n rug. Nu al bijna twee weken en echt totaal geen last van!
Ga a.s. week even langs de shop om er een diamandtje op te draaien! Haha!

vraagje, hoe kun je die schoonhouden dan.
lijkt me lastig om dat te doen eigenlijk.
ook omdat het op je onderrug zit Tong uitsteken

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:31

Tja, oefening baart kunst. Knipoog
Gewoon onder de douche dat het nat is, zeep op je vingers en er rond smeren.. Dan met de douchekraan goed schoon spoelen en klaar. Lachen

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:35

Samir schreef:
Die 2e heb ik, op m'n rug. Nu al bijna twee weken en echt totaal geen last van!
Ga a.s. week even langs de shop om er een diamandtje op te draaien! Haha!

Gaaf zeg!
Ik zou hem alleen nooit durven laten zetten, stel dat er iets mis gaat, dan mag je de rest van je leven in een rolstoel doorbrengen Nagelbijten / Gniffelen (Oke overdrijven is ook een vak, maar nee, lijkt me doodeng om hem daar te laten zetten)

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:37

Hoe zou ik in de rolstoel kunnen belanden dan?

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:38

Als je net wat verkeerds raakt in je rug (dwarsleasie).
Maar ik heb daar teveel op gestudeerd denk ik Clown
Zal heus niet kunnen, maar ik zou me er niet prettig bij voelen iig Ja

Zou dan eerder voor die eerste piercing gaan, maarja, als je dan wel eens wat meer aankomt of zwanger wil worden is het weer niet handig Haha!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:40

Haha idd!
Maar die piercing komt nog niet eens tot onder je huid, maar tot de 1e of 2e laag ofzo! Het is maar een paar mm, dan kan er toch geen zenuw oid geraakt worden?