Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breghje schreef:Hier nog steeds een overtuigend zonnetje!! Koter is lopend naar school om langer van de zon te genieten en ik moet nog boodschapjes doen, vind ik nu eens niet vervelend, evenmin als de hond uitlaten.
Breghje schreef:Ik ga er even heeeeerlijk van genieten bij poging tot fietsen, en daarna zal ik m nog even jullie kant opsturen goed?
Breghje schreef:Zaaaalig he!! Hier is het nu geen zonnetje, maar tot nu toe wel droog gelukkig. Heb gisteren Breghje haar jurk uitgedaan, dus er staat nu een bloot paard in een wei. Zag alleen dat eind deze week de temperaturen weer flink omlaag gaan.... sjips...
dingetje schreef:Ik had nu juist op een weekend met mooi weer gehoopt!
sexy_back schreef:nou ook hier zo'n zonarmoedelijder...
maar vandaag was het toch lekker weer, ben vanochtend naar de paarden geweest, en heb een kwart wintervacht eruit gepoetst
maar ik wil meer zon en warmte.. mn kast ligt vol kleertjes die er om schreeuwen om gedragen te worden
detour schreef:Hier regent het want ik ben vrij.
Ikima schreef:Detour, als jij nou in het vervolg even aan ons doorgeeft wanneer je vrij bent dan kunnen we daar rekening mee houden want dan regent het.
Ik was net voor de bui klaar met rijden, nu plenst het weer, ach ik moet toch zo naar mijn werk.
Liek_ schreef:Breghje schreef:Zaaaalig he!! Hier is het nu geen zonnetje, maar tot nu toe wel droog gelukkig. Heb gisteren Breghje haar jurk uitgedaan, dus er staat nu een bloot paard in een wei. Zag alleen dat eind deze week de temperaturen weer flink omlaag gaan.... sjips...
Oh en nu die regen weerLastig he, gisteren baalde ik er ook flink van dat ze nog onder de dekens stonden, maar als ik nu weer naar buiten kijken is het misschien toch maar beter...
Ikima schreef:Ik ben vanaf donderdag vrij dus dan wordt het weer mooi weer.