Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
..laat dan maar
.Pinacolada schreef:NJa..maar na regen komt zonneschijn zeggen ze..maar zulke momenten zijn erg moeilijk..
en ging ik maar lekker op de bank liggen met een dik kussen,deken,boekje en de tv aan.Vervolgens een paar uur later weer in slaap vallen.
)
staroo schreef:@Chantal
Hoe is de begeleiding hierin vanuit de kazerne? Heb er zelf zo'n idee van dat ze geen inlevingsgevoel hebben of willen hebben in psychische klachten of sla ik de plank volledig mis? In die wereld lijkt alleen maar plaats te zijn voor mensen recht van lijf en leden en een sterk psychisch gestel. Ik hoop dat mijn beeld daarvan fout is want anders bevind jij je in een niet benijdenswaardige positie. Je hebt echt wel ruim de tijd nodig om uit een burn out te komen en als je weer te snel de draad oppakt dan kan je er vergif op innemen dat je vroeg of laat weer in hetzelfde probleem zakt. Toch knap dat je dan bij de genie bent gekomen waar toch ook het uiterste van je gevergd is. Heb je daar nog plezier in of zou je een ander bestaan willen opbouwen, ben daar erg benieuwd naar!
En overal die vraag bij stellen bij alles wat je verteld.
BarbaLala schreef:Nou, ik ga voorlopig niet meer uit of naar feestjes, wilde het 1x proberen weer, maar t lukt gewoon niet

Mijn hondje is vooral echt mijn maatje door dik en dun.