2x heel verhaal en 2x verkeerde knopje en verhaal weg.
Eerst me frustratie even wegeten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik denk dat die harenwinkel op de Amsterdamsestraatweg dat wel heeft? Weet even niet meer hoe hij heet, ik heb het hier in het topic wel genoemd.
Quellian schreef:Ebay, ebay, ebay
RoosG schreef:
Quellian schreef:Clip ins heb ik ook via Ebay, gewone extensions ook... voor de clip ins heb ik 30 euro betaald (en 10 euro verzendkosten) en voor de gewone heb ik 10 euro per 100 betaald (en 10 euro verzendkosten per 100).
Quellian schreef:Je kunt het verven, maar ik zou niet weten hoe je dat kunt doen zonder er een enorme kliederboel van te maken...
Bij mij is het koekie, heb gewoon zwart-zwart haar, kan niet missen
Misschien even langs een haarwinkel om te kijken welke kleur je nodig hebt (hebben ze van die kleurpalletdingen).
Quellian schreef:Inderdaad, op de bovenste foto lijkt er een rode gloed overheen te zitten
Quellian schreef:Vriendin van mij heeft ook die kleur gekocht een tijdje geleden en paste echt PERFECT hij haar haar!
Breitling schreef:patjelisa ik denk dat je goudblond moet hebben als ik naar de kleurenwaaier kijk. Als is dat bij elk merk wel weer anders.
Via internet kopen blijft wat dat betreft toch een risico maar je kunt het altijd nog verfen naar de goede kleur.
Als je goed haar hebt kan dat echt geen kwaad!