[Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:42

Anthea schreef:
Skitter schreef:
De mijne zit er naast. Officieel 'scheef' dus. Maar dat zie je niet van de bovenkant omdat ik een goede piercer heb Tong uitsteken

@ Anthea;
Met 'snakebites' bedoel je 2 lip piercings? Of 2 tongpiercings? Op BME vind je namelijk dat allebei 'wel eens' zo genoemd zijn. maar ik neem aan dat je 2 lippiercings bedoelt toch?

2 lippiercings Ja
Wil ze al langer dan een jaar, en nu gaat het eindelijk gebeuren. Haha!

Spannend! En je hebt ook al een labret. Mooi metaal bekkie heb je straks Tong uitsteken Heb je ook een tongpiercing dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:45

Haha ja idd.
Heb geen tongpiercing, zit er wel over te denken.
Ben alleen bang dat ik dan net iets teveel metaal in m'n mond heb. *LOL*
Vriendje zou het wel leuk vinden zei die, maar een opgezwollen tong & een paar weken (Maanden? Weet niet hoelang dat duurt) niet mogen zoenen, tsja.. Lijkt me ook een enge piercing om te zetten, ik ben zo'n iemand die d'r tong terug zou trekken. Haha! Haha!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:55

Mijn piercer zij dat je ermee mag zoenen, maar niet te lang. Maar ik denk dat je de eerste week niet ermee wílt zoenen, want dat ding is dan zwaar geirriteerd Tong uitsteken

Zal even een plaatje neerzetten van mijn piercing toen die net gezet was..:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 23:57

Heb jij er trouwens al mee gezoend? Clown
Ik zou hem alleen voor vriendlief nemen, vind het geen lelijke piercing maar het is voor mij geen must-have. Lachen
Maar als hij er dan niks van merkt valt dat wel vies tegen enzo. Clown (Kan me ook niet voorstellen dat zo'n ding nou lekker zoent ofzo, achja. Huilen van het lachen )

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:02

Nee nog niet mee gezoent.. heb hem vanaf morgen ook maar een weekje en de eerste week wil je er niet mee zoenen, ding is dan geirriteerd en elk verkeerd bewegingkje met het staafje.. Nagelbijten / Gniffelen
Maar nu kan ik er onderhand wel alles mee! Dus ben happy Haha!

Heb gehoord van mensen die er 1 hebben dat iedereen het echt lekker vind zoenen. Sommige merken er niets van, maar anderen willen niets anders meer.
"Het is een vreemd apart gevoel, maar geeft wel een lekker tinteling aan je tong waardoor het lekkerder word" <- vriendin die een tongpiercing heeft gehad en er meteen mee heeft gezoent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:10

Haha, klinkt niet verkeerd. Clown Dat van je vriendin dan hé. Clown
Ik denk er nog even overna enzo, aangezien ik straks al 3 piercings in m'n bek heb. Haha!

Edit; Heb jij trouwens je labret eruit gehaald?

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:12

Ja, heb hem er maar uit gehaald. Had hem bijna 2 jaar, maar helaas is mijn tandvlees gaan zakken.
Ik heb hem er maar uitgehaald aangezien ik niet wil dat mijn tandwortels bloot komen te liggen en alle gevolgen van dien.
Vond het erg jammer! Maar helaas, voor de veiligheid van mijn tandjes heb ik hem er maar uitgehaald. Tong uitsteken

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:14

Ik heb er een(tongpiercing), en mn ex had er ook een. Tja opzich als je expres deed dan raakte ze elkaar wel met zoenen. Soms was het wel grappig om samen ermee te 'klikken' Tong uitsteken

Maar opzich als je 'gewoon' ermee doet met zoenen dan voel je er niet zo gek veel van. Af en toe het balletje Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:16

Megamutsj schreef:
Ja, heb hem er maar uit gehaald. Had hem bijna 2 jaar, maar helaas is mijn tandvlees gaan zakken.
Ik heb hem er maar uitgehaald aangezien ik niet wil dat mijn tandwortels bloot komen te liggen en alle gevolgen van dien.
Vond het erg jammer! Maar helaas, voor de veiligheid van mijn tandjes heb ik hem er maar uitgehaald. Tong uitsteken

Idd jammer, die labret stond je echt geweldig! Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 00:17

Skitter schreef:
Ik heb er een(tongpiercing), en mn ex had er ook een. Tja opzich als je expres deed dan raakte ze elkaar wel met zoenen. Soms was het wel grappig om samen ermee te 'klikken' Tong uitsteken

Maar opzich als je 'gewoon' ermee doet met zoenen dan voel je er niet zo gek veel van. Af en toe het balletje Lachen

Dat klinkt dan weer niet zo heel speciaal. Clown
Achja. Óóit. *LOL*

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 11:55

Je voelt er idd niks van met zoenen. Het zit soms zelfs in de weg. En m'n vriend vindt het verder ook niet speciaal Clown Maar goed, heb em ook niet genomen omdat het zo lekker is, maar omdat ik em mooi vind.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 14:54

ik heb 2 dagen een neuspiercing laten schieten, bij de london.
Wat nu in me neus zit is gewoon een knopje voor in je oor, tenminste er zit geen knik in. Heel vreemd was dat mijn vriendin gister heen ging en vroeg of ze een neuspiercing kon laten zetten, en ze verkoopster zij dat ze daar geen zin in had.. Ikzelf moest zelf vragen na hoeveel tijd dit knopje eruit kon en ze vertelde mij na 10 dagen.

Nu heb ik wat rondgekeken en dit blijkt 6 weken te zijn! Ook heb ik gelezen dat je nooit een neuspiercing mag laten schieten omdat het schietpistool niet kan worden schoongemaakt.
Dit kan gevolgen hebben tot hersenvliesontsteking.
Maargoed eerder werd de neuspiercing ook geschoten, en het gaat nog goed (behalve dat mijn neus soms bloed doordat de achterkant van het knopje de binnenkant van mijn neus raakt).. dus ik hoop dat het goed komt...

edit: spellingsfouten

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:25

mijn neuspiercing was ook geschoten een aantal jaar terug.Zat een gewoon oorbelknopje in, maar dan zonder achterkantje.Deze moest er 2 weken inblijven en daarna heb ik bij de piercer er een kurkentrekkertje in laten zetten.Heeft bij mij best wel lang geduurt voor ik er geen last meer van had ( een week of 4 dat het rood was en gevoelig was)Maar daarna was alles prima, geen last meer van gehad, alleen als ik verkouden ben en vaak mijn neus moet snuiten, kan ie wat gevoelig worden, maar dat is het enigste

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:37

oh ik heb er eigenlijk helemaal geen last van.. alleen als ik mijn neus bijv. dichtknijp dan gaat het dus snel bloedden. Wat is een kurkentrekkertje? 1 met knik erin? Want ik vind dit wel vervelend hoor, dat dat zo snel bloed..Ik ben trouwens nu ook verkouden, maar voel m totaal niet.. (gelukkig..)

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:56

Jaaa de vieze ranzige witte kleur op mijn tong is al een heel stuk minder! Eerst leek het alsof het gesneeuwt had op mijn tong.. hij was echt helemaal wit.
Maarja, gewoon elke ochtend met een wc-papiertje geprobeerd het witte eraf te halen, en elke ochtend ook me tong mee gepoetst. En het witte is bijna weg dus ik ben blij. Haha!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 15:58

Waarom heb je dan ook bij de Londen een neuspiercing laten zetten... :S

Neuspiercings moeten gepierced worden niet 'geschoten'.. Probeer anders met zeezout wat te weken dan gaat het misschien wel wat beter.

Ik heb die van mij op een festival laten piercen, ja dat was een grove fout van mijzelf maar ik heb geen problemen gehad.. niks bloeden ofzo.. En ben zelf redelijk vaak verkouden maar ik heb nergens last van.

Het enige wat ik wel eens heb dat ineens het ringetje gaat jeuken en dan moet ik hem draaien en dan is het weer over.. net of er een haartje vast zit dan xD

Ik ga binnekort even terug naar de piercingshop omdat ik nu toch wel wil dat het ringetje boven in mijn oor vervangen word.. het is al ruim 2 jaar ontstoken (doordat een doos bij Piercit dit niet goed gepierced heeft) en het ligt mede daaraan en aan het materiaal wat er in zit.. en word er onderhand niet goed van dat dit al zo lang er zo lelijk uit ziet.

Het stomme is alleen.. de ringetjes die mijn nieuwe piercer heeft zijn 1.2mm dik en die er nu in zit is 1mm.. dus dat word proppen.. en pijnlijden :S

Gelukkig geneest de rest wel goed.. ben ik erg blij mee met mijn nieuwe piercer.

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:00

omdat ze bij de london al jaren in de neus schieten, en ik kende mensen met goede evaringen met schieten. Ik zou t juist weer niet op een festival doen. En het bloedden komt doordat de achterkant van het knopje tegen de binnenkant van me neus aankomt.. en dus bloed de wond van de piercing zelf niet!

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:03

Oeh Myryana, een dikke staafje in een dunner gaatje doen word echt pijnlijk Nagelbijten / Gniffelen
Had ik ook met mijn labret.. had er een plastic staafje in gedaan maar die was dunner dan mijn andere staafje die ik er normaal in had.
Aangezien ik steeds op dat plastice staafje aan het bijten was en mijn piercinggaatje ontiegelijk geirriteerd werd, wou ik hem eruit en me oude staafje er weer in hebben.
Nou ik heb zitten janken! Zo een pijn, me moeder heb hem er uiteindelijk erin gekregen maar ik heb zitten gillen en janken want het deed echt zeer. Moest daarna ook meteen naar school doe, ding was zwaar geirriteerd Tong uitsteken

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:01

Had gisteren me tongpiercing laten vervangen door een korter staafje omdat ik het idee had de de mijn ete lang was
Maar kreeg in de loop van de dag toch een best beetje last er van het onderste balletje zat helemaal in me tong
heb net me oude staafje er maar weer in gedaan Nagelbijten / Gniffelen
Zonde van de 19 euro maar goed

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:04

Whaaa mijn tong doen pijn! Sirieus, alles wat ik doe, slikken, praten etc. doet gewoon pijn. Er komt wit spul uit, aan de boven en onderkant wat waasrschijnlijk pus zal zijn. Doet echt pijn en hij is vet dik nu.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 20:07

Ik vraag me af of ik wat verkeerd doe bij mijn Septumpiercing.
Hij is nog niet genezen, en ik heb hem nu 3 maanden. Elke avond maak ik hem schoon met Unicura Ultra, aan een wattestaafje. Soms doe ik er betadine op.

Heeft iemand een idee?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:14

op internet kom ik steeds tegen dat de genezingstijd van een septum zo'n 7-10 weken bedraagt.Dan zou hij bij jou nu toch wel genezen moeten zijn lijkt me.Maar waar merk je aan dat hij nog niet genezen is?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:19

Hij voelt nog geïrriteerd aan, en een beetje pijnlijk.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:20

ik heb zelf geen ervaring met een septum, dus ik zou het niet wten eigenlijk, misschien is het raadzaam om de piercer om raad te vragen?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 22:21

Ja, ik denk dat dat het beste plan is. Probleem is dat ik zó weinig tijd heb.
Iig bedankt voor de hulp! Lachen