Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

. Het fietsen heb ik toch nog voor de zekerheid nagevraagd en ik kreeg ook daar groen licht voor!!

gewoon weer erop geklommen en linksom galopje afgemaakt, daarna nog rechtsom, en toen lekker uitgestapt want mijn les was al afgelopen.

, ik laat jullie weten hoe het woensdag was!!
Daar schrok de arts van want dat was een teken dat de verdoving (ruggenprik) uit begon te werken en hij had nog ruim een halfuur werk.
Tijdens het hechten (wat een co deed) is hij naast me komen zitten (wat hij volgens mij voor de afleiding deed) en hebben we best nog gezellig zitten praten. Daarna naar de uitslaapkamer maar omdat ik mijn benen alweer kon bewegen, mocht ik na het doen van een plas weg. Ik wist alleen niet meer hoe je moest plassen dus heb maar wat zitten persen tot ze tevreden waren
De arts kwam erbij en die besloot dat ik andere pijnmedicatie via infuus kreeg, de morfine ging weg en dat hielp.
Deed geen zeer maar bloede wel, nieuw verbandje er om en toch maar even rustig aan. 's middags is de arts weer geweest voor de wond, koorts was inmiddels weg. De hechtingen zaten te strak en daardoor haal ik de 90 graden buiging niet, ik kom tot de krap 80. Nadat de arts en fysio aan het eind van de dag overlegd hadden, kreeg ik te horen dat als ik beloofde thuis goed te oefenen en fysio aan huis zou regelen, ik de volgende ochtend naar huis zou mogen.

Hoe was de pijn de eerste paar dagen bij jullie? Ik voel mijn knie qua pijn namelijk zo goed als niet, heb meer last/jeuk/trekkerig gevoel aan de wonden en hechtingen. In huis hobbel ik op/met 1 kruk, maar als ik moet minderen met de diclofenac en paracetamol, komt de pijn dan vol opzetten of is het ergste leed qua pijn dan geleden?