Dan hoor je plots dat je misschien kanker hebt...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quinzy

Re: Dan hoor je plots dat je misschien kanker hebt...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-07 18:11

Ik ben terug thuis !!! Hallo allemaal !! daar ben ik weer !!
Ik ben sinds vanmiddag thuis maar kan natuurlijk nog geen uren voor de pc hangen das fysiek nog niet mogelik maar het gaat goed. Ik heb al 2 forums doorgespit de rest doe ik wat later.
Maar ik wilde jullie alvast laten weten dat ik jullie echt heel heel erg dankbaar ben voor de kaartjes, goede vibes, verwenpaketje, bezoekje echt alles dat heeft allemaal bijgedragen tot een beter en zeker snel herstel.
Liegen mag niet dus ik zeg gewoon eerlijk ik ben door een hel gegaan, ik had nooit gedacht dat ik zoveel pijn kon hebben en ook gewoon de kleine dingen zoals 4 dagen liggen en niet bewegen zijn psygische zo ongeloofelijk zwaar je kussen voelt op het einde als een baksteen en je haarbandje als een harde steen die je hoofdhuid indringt. Vreeselijk is het geweest. Ik denk ook niet dat ik het ooit nog opnieuw zou laten doen als het zou moeten dan maar geen borst of siliconen dit was echt heel heel zwaar.
maar daar gaan we nu gewoon niet meer zoveel aan denken.
Nu denken we vooruit !! Ik doe t eigenlijk erg goed heb vandaag nog maar 1 (erg zware) pijnstiller geslikt en vanavond ook nog 1tje veel meer wil ik liever niet als het kan natuurlijk je lijf moet t genezen toch zelf doen.
Ik ben nog steeds ongeloofelijk bont en blauw en erg gekneusd overal maar dat zijn allemaal dingen die genzen met de tijd dus komt goed.
Ik heb enorm veel bezoek gehad dat deed me ook deugd ongeloofelijk hoeveel mensen mij een warm hart toedragen ik heb dit echt nooit geweten ik dacht altijd dat door mijn drukke leven (horeca werk) en voor de rest altijd bij de paarden ik niet veel "echte" vrienden had maar mijn god wat ben ik fout geweest in die gedachte.
Mijn beste vriendin (die Nervus en ook 2 andere verwaarloosde paarden van me kocht) heeft me een paardenknuffel kado gedaan groter als onze dinky Toy hahahaha !! Geweldig gewoon.
Van het rezultaat van de operatie ben ik heel blij! Mijn borst ziet er echt goed uit natuurlijk nu nog niet zoals het hoort maar dat komt goed dat zie je zo. Alleen mijn onderbui!k is echt een ongeloofelijke snap van de ene naar de andere heupknook ongeloofelijk. En dan heb ik ook nog een nieuwe navel erg vreemd als je je hele leven je eigen naveltje gewoon bent het is nu even allemaal wennen en genzen.
Nu ga ik echt even terug op de bank zitten ben erg moe van de harde bureaustoel.
Allemaal nogmaals heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt jullie zijn kanjers !!!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:16

Thnx voor de update, gelukkig ben je blij met het resultaat! Ik kan me niet voorstellen hoeveel pijn je hebt moeten doorstaan, maar zo te lezen heb je je daar geweldig doorheen geslagen.

Dus: jij bent hier de kanjer!! Haha!

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:17

Wat fijn Kalinka om weer wat van je te horen Haha! .
Nu lekker thuis langzaam aan bijkomen, erg fijn dat iedereen zo lief voor je is geweest en je zo verwent hebben geniet er maar van.
En inderdaad nu vooruit kijken en niet terug.
Word maar snel weer helemaal beter Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:18

Fijn dat je weer thuis bent Kalinka!! Hoop dat je gauw opknapt en kan wennen aan je nieuwe navel Knipoog

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:19

hey , leuk om weer iets van jezelf te lezen
fijn dat je er weer bent, dope rustig aan, geneest vanzelf wel, maar ga niks overhaasten he

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 18:36

Welkom thuis. Super dat je al zo snel thuis bent. Een snel herstel toegewenst!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 19:44

He je bent er weer OK dan! Snel weer beter worden!!! Je bent een kanjer Afgod

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 10:46

Welkom thuis Kalinka Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Lekker rustig aan doen en je lichaam laten genezen zowel geestelijk als lichamelijk.
Niets lekkerder dan je eigen bedje Haha! Knipoog

Vasthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:24

Wat heerlijk dat je weer thuis bent! Het klinkt heel zwaar wat je allemaal doorstaan hebt, gelukkig heb je het ergste achter de rug.
Nu langzaam aan weer lekker opknappen. Laat je maar schandalig verwennen door iedereen.

Keeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 11:41

Fijn dat je er weer bent, Kalinka ! Ontzettend knap hoe je dit allemaal doorstaan hebt, nu kun je weer vooruit gaan kijken, en een beetje bijkomen van alle ellende van de afgelopen weken. Doe lekker rustig aan, laat je lekker verwennen (maar dat lukt vast wel met zo'n lieve mams !), de rest komt vanzelf.

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:49

Yoooohooo (feestfeestfeestfeest) Go jij! Go jij!
Je bent er weer!
Wat een geweldig nieuws!
maar wat heb jij het ongelofelijk zwaar gehad, poef, ik denk dat het voor ons niet voor te stellen is hoe jij je hebt gevoeld.
En dan ook nog zo'n terugval Ach gut
Ik wil je heel veel sterkte wensen tijdens je herstel, ik hoop dat alles spoedig verloopt en ik wens je veel plezier nu je weer thuis bent bij je hondje en paardjes.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:53

hey ze is weer thuis
ja is geen feestje he zulke operaties ..
maar ja het is het wel waard hoor !
neem het voorlopig echt nog weken rustig aan
anders gaat het vooral met de buik niet goed komen
en nogmaals zo zooooo fijn dat je klieren schoon bleken !
sterkte meis en rustig aan !

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 12:54

Hallo Kalinka Doei! en welkom thuis om het zo maar te zeggen...
je hebt het dapper doorstaan volgens mij, en nu de tijd nemen om goed te genezen! heb je hulp bij de paarden?

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 15:12

Thanx allmaal,
Ik denk dat ik ongeveer alles op de forums heb bijgelezen nu maar jongens wat is dat veel !! Wat hebben jullie ontzettend veel aan me gedacht ik kreeg er kippenvel van hoe jullie meeleefden zelf de uren die tijdens de operatie voorbijgingen steeds branden er kaarsjes voor me wat mooi, lief ....het heeft echt wel geholpen dat kan niet anders als ik nu mezelf hier zie zitten voor de pc en hoe ik er een week geleden uitzag ongeloofelijk. Ik werd vanmorgen wakker met relatief weinig pijn heb pas om 11.00 mijn pijnstiller genomen want t ging goed toen werd het wel tijd :p
De thuiszorg is ook al geweest en ze zei dat de wondes bijna ongeloofelijk goed uitzagen en dat het prachtig gedaan is Lachen
Ik wil toch ook even een bijzonder iemand bedanken hoor jullie zullen wel weten wie ze heeft jullie de hele tijd op de hoogte gehouden voor me ze zorgt voor mijn beestenboel en zonder haar was ik nu echt hulpeloos ja mams deze zijn voor jou !!
Voor de liefste mams van de wereld !!!
Afbeelding

ps: het kan zijn dat ik over sommige vragen heen lees het is ook ontzettend veel alle forums samen dus als jullie met een vraag zitten die ik niet beantwoord heb stuur gerust even een pb dan beantwoord ik deze zeker.
Hoeveel kaartjes ik juist gehad heb weet ik nog niet ik zal ze eens dees dagen zeker eens tellen maar het zijn er een hele boel en niet 2 dezelfde allemaal anders prachtig gewoon !!!

@Pellie: Dankzij mams, paps en mijn broertje lukt het goed de paarden te verzorgen zij zorgen voor déclan en Dyco.
Sweety en dinky toy staan al geruime tijd bij kenissen van me aan huis. Hun oude paard was gestorven Sweety en dinky worden er rotverwent daar moet ik me ook geen zorgen over maken gelukkig maar.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 15:20

Inderdaad je hebt een geweldige moeder!!
Echt geweldig nieuws dat je weinig pijn hebt en dat de wonden mooi lijken te helen.
Nu rustig en positief verder Ach gut .

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 15:46

Fijn dat je er weer bent! Ja
Veel sterkte en succes met het herstel, het ergste heb je nou achter de rug Lachen

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 16:28

Welkom thuis, fijn dat het betrekkelijk goed met je gaat!

Dat van dat wennen aan die nieuwe navel herken ik, ik had dat al na mijn galblaasoperatie - en dat is toch echt maar een klein sneetje min of meer in de navel... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 21:11

Heeeeel fijn om weer van je te horen!

Natuurlijk moet je wennen aan je nieuwe navel, die van jou had je al je hele leven Knipoog

Wat fijn dat het met de pijnstillers ook wat beter gaat nu zeg!

En idd, wat al vaker gezegd is:
Als er hier iemand een kanjer is, ben jij het wel!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:07

Welkom thuis!
Meid wat heb ik een bewondering voor jou. Echt alle respect hoe
je dit hebt doorstaan en zo positief ben gebleven OK dan!
Heel veel sterkte met je verdere herstel Ach gut

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 12:30

Wat fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk blijft het herstel lekker snel gaan en voel je je snel weer de oude. Je bent in iedergeval een topper...!

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:43

Hiep Hiep hoi, ben blij voor je, dat het zo goed gaat. Hou de moed erin, en geniet lekker van je paardjes, en de mensen om je heen.

Anieke89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 16:49

Fijn dat je weer thuis bent! Bedank je mams voor de updates en veel succes met de verdere genezing!

YellowfishJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-07 19:55

Welkom thuis! Heerlijk dat je er weer bent Lachen Heel veel succes nog met het verdere herstel & de genezing Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-07 01:35

Ik heb je topic net in een keer doorgelezen,

fijn dat het achteraf mee viel met de diagnose en dat het de operatie mooi gelukt is. Dan is je pijn zeker niet voor niks geweest.

Gelukkig is ook alles voor de kerst geregeld, dat geeft toch vele fijnere feestdagen!!

Heel veel beterschap nog en alvast bijzonder fijne kerstdagen

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 07:50

Jeetje wat een verhaal. Ik kan de juiste woorden even niet vinden. Maar... heel veel sterkte de komende tijd!!