Ik ben terug thuis !!! Hallo allemaal !! daar ben ik weer !!
Ik ben sinds vanmiddag thuis maar kan natuurlijk nog geen uren voor de pc hangen das fysiek nog niet mogelik maar het gaat goed. Ik heb al 2 forums doorgespit de rest doe ik wat later.
Maar ik wilde jullie alvast laten weten dat ik jullie echt heel heel erg dankbaar ben voor de kaartjes, goede vibes, verwenpaketje, bezoekje echt alles dat heeft allemaal bijgedragen tot een beter en zeker snel herstel.
Liegen mag niet dus ik zeg gewoon eerlijk ik ben door een hel gegaan, ik had nooit gedacht dat ik zoveel pijn kon hebben en ook gewoon de kleine dingen zoals 4 dagen liggen en niet bewegen zijn psygische zo ongeloofelijk zwaar je kussen voelt op het einde als een baksteen en je haarbandje als een harde steen die je hoofdhuid indringt. Vreeselijk is het geweest. Ik denk ook niet dat ik het ooit nog opnieuw zou laten doen als het zou moeten dan maar geen borst of siliconen dit was echt heel heel zwaar.
maar daar gaan we nu gewoon niet meer zoveel aan denken.
Nu denken we vooruit !! Ik doe t eigenlijk erg goed heb vandaag nog maar 1 (erg zware) pijnstiller geslikt en vanavond ook nog 1tje veel meer wil ik liever niet als het kan natuurlijk je lijf moet t genezen toch zelf doen.
Ik ben nog steeds ongeloofelijk bont en blauw en erg gekneusd overal maar dat zijn allemaal dingen die genzen met de tijd dus komt goed.
Ik heb enorm veel bezoek gehad dat deed me ook deugd ongeloofelijk hoeveel mensen mij een warm hart toedragen ik heb dit echt nooit geweten ik dacht altijd dat door mijn drukke leven (horeca werk) en voor de rest altijd bij de paarden ik niet veel "echte" vrienden had maar mijn god wat ben ik fout geweest in die gedachte.
Mijn beste vriendin (die Nervus en ook 2 andere verwaarloosde paarden van me kocht) heeft me een paardenknuffel kado gedaan groter als onze dinky Toy hahahaha !! Geweldig gewoon.
Van het rezultaat van de operatie ben ik heel blij! Mijn borst ziet er echt goed uit natuurlijk nu nog niet zoals het hoort maar dat komt goed dat zie je zo. Alleen mijn onderbui!k is echt een ongeloofelijke snap van de ene naar de andere heupknook ongeloofelijk. En dan heb ik ook nog een nieuwe navel erg vreemd als je je hele leven je eigen naveltje gewoon bent het is nu even allemaal wennen en genzen.
Nu ga ik echt even terug op de bank zitten ben erg moe van de harde bureaustoel.
Allemaal nogmaals heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt jullie zijn kanjers !!!