Heeft iemand een tip voor zo'n ontstoken bultje op je tong? Doet echt pijn..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Le_onie schreef:ik ga zo het melk in bad proberen, en het wasverzachter in mn haar, maskertje erbij
Laar schreef:Ik prik het dan ook door met een naald.
Als je dat dus gaat doen, wel even de naald ontsmetten door een vuurtje eronder te houden!
merel90 schreef:nagels:
~ Om je nagels sterk schoon en glanzend te krijgen. Moet je er eerst wat citroensap over de nagels heen wrijven en even later intrekken ( laat het sap niet drogen). Stop je nagels (vingertoppen) daarna in een beker met lauw/warme melk. Hou je vingertoppen een minuutje ofzo in de beker. En droog ze daarna af! en zie daar, prachtige witte nagels met een gezonde glans!!!
natasja1991 schreef:als ik mijn haar heb gewassen met shampoo, en ik wil daarna mijn haar doen blijft niks in mijn haar zitten, geen schuim, gel of wax, het blijft gewoon plat en zacht en droogt heel snel op
Only_Kiekie schreef:Wie weet eigenlijk hoelang je moet slapen gemiddeld.. volgens mij slaap ik veel te slecht
Eleandra schreef:Only_Kiekie schreef:Wie weet eigenlijk hoelang je moet slapen gemiddeld.. volgens mij slaap ik veel te slecht
9 Uur is perfect, niet langer, niet korter.
nann_CCU schreef:Volgens mij is het gemiddelde 8 uur per dag ..
Horsy_Lover schreef:Iemand een tip om rook lucht uit je haar te krijgen? Wassen met gewone shampoo helpt niet!