Miryamk schreef:Gelukkig is je lichaam op je 13 idd meer geschikt een kind te baren
OOO op die fiets!

Ik had het over dat er meer kans is op beschadiging is bij 13 dan bij 18. Niet over het kind baren zelf.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miryamk schreef:Gelukkig is je lichaam op je 13 idd meer geschikt een kind te baren
Miryamk schreef:Kana schreef:Ja je kunt er wel onvruchtbaar van raken.
En meisje van 13 wat ik ken was zwanger en heeft op aanraden na het kind gehouden omdat als zij abortus zou doen dan zou de kans op ooit een kind echt nihil zijn omdat alles daarbinnen kapot gaat..
Vind ik toch wel vreemd hoor, toen ik op mijn 18e bij de verloskundige kwam raadde zij me juist een arbortus aan.
Djoena schreef:ik ga het niet eens bekijken, moet zo nog eten![]()
de bevalling van Joey heeft ook maar 3 uurtjes geduurd, dus ja het kan wel en ik gun iedereen zo'n snelle bevalling
karoliena schreef:Ik vind het goed dat het er is, ik vind het geen moord het word alleen in de eerste paar weken gedaan hier in Nederland in ieder geval, het kindje is dan nouwelijks nog een kindje en heeft ook nog geen beleving.
Ik vind dat iedereen het zelf moet beslissen of ze zoiets wilen doen en ik vind niet dat iemand anders kan gaan beslissen wanneer je een abortus wel en niet mag laten uitvoeren.
Pascal schreef:jah zat om 6 uur nog te eten om half 7 kwam ik in een weeenstorm en om half 10 is pascal geboren
Voor mensen die abortus geen moord vinden moeten dit filmpje is kijken
http://abort73.com/HTML/I-case.html
uiteraard op eigen risico want echt lekker ziet het er niet uit...
Otje schreef:Pascal schreef:jah zat om 6 uur nog te eten om half 7 kwam ik in een weeenstorm en om half 10 is pascal geboren
Voor mensen die abortus geen moord vinden moeten dit filmpje is kijken
http://abort73.com/HTML/I-case.html
uiteraard op eigen risico want echt lekker ziet het er niet uit...
Hoe triest ook denk ik dat als dit niet meer toegestaan zou zijn, je meer meisjes van Nulde zou vinden en dat vind ik persoonlijk nog triester!!!!
tamara_85 schreef:Nou van dat filmpje wordt je echt niet vrolijk. Als je dat ziet ben je spontaan van gedachten veranderd.
Iemand zij hier net heel overtuigd, dat abortus maar tot 12 weken kon ofzo. Nou dat is dus absoluut niet het geval, ik had een heel gezond kindje in mijn buik van ruim 20 weken, en die kon ik zonder pardon nog weg laten halen, daar moet je toch niet aan denken. Zit alweer met tranen in mijn ogen, als ik eraan denk, me mooie mannetje.