Arm aan het afsterven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Re: Arm aan het afsterven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:20

Ben ik dan de enige die het stom van je vind dat je toch die wedstrijd hebt gereden? Scheve mond je gaf zelf aan dat het daarna 3x zo erg was...

Ik snap echt niet dat je er zo laks overdoet. Misschien is het niks ernstigs, maar voor hetzelfde geldt lig je over een tijdje kritiek in het ziekenhuis.

Juist omdat er geen zekerheid is, moet je overal rekening meehouden. Niet stoppen totdat je weet wat er aan de hand is in je arm. Dit is echt niet goed Het helpt ook niet als je dan een dressuur- en springwedstrijd gaat rijden.

Dat je ouders je nog lieten, de mijne zouden me eraf gesleept hebben direct door naar een ziekenhuis...

Ik begin steeds meer te twijfelen wat er nou waar is...

@Slimmerik: goed punt, ben ik ook wel benieuwd naar...

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:20

HouVanUtopia schreef:
idd ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken....

ik kan behoorlijk snel typen ook met 1 hand hoor Knipoog

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:21

Ik vind het ook stom van de wedstrijd!! Echt je kunt niet rijden als je dathebt er had maar iets moeten gebeuren....

Ik zou ook echt naar een ander ziekenhuis gaan en willen weten wat er is

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:21

litteltje schreef:
HouVanUtopia schreef:
idd ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken....

ik kan behoorlijk snel typen ook met 1 hand hoor Knipoog

Daar gaat het niet om. Maar dat ze toch wedstrijd rijd met die hand...

miss_kippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:23

geen gevoel meer in je hand en daar lach je om je doet namelijk dit Lachen en ja mijn ouders hadden het zeker verboden .ik heb al ruim een jaar niet meer gereden wegen me reuma en zit daarom in het gips nou ik mag er niet op hoor .maar goed het zal allemaal wel Lachen

Armani88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:25

heb je foto van je hand ?

litteltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:26

Als dat de laatste wedstrijd met mijn vorige pony geweest zou zijn, dan had ik dat echt dolgraag willen rijden, dat zij die wedstrijd heeft gereden gaf aan dat het toch wel gewoon ging.

Het ziekenhuis zegt dat ze het niet weten, ze krijgt nu fysio, als daar geen oplossing in zit dan gaan ze weer naar een ander ziekenhuis, bij mij thuis hadden we dit precies hetzelfde gedaan, m'n vader gaat niet elke keer met me naar het ziekenhuis, eerst proberen te verhelpen met 1 ding, helpt dat niet dan ga je iets anders proberen, dat is weer terug naar het ziekenhuis.

spuit12: wat moet je dan? Helemaal zorgen maken (tuurlijk doet ze dat wel) en niet meer verder leven? Stoppen met lachen? Je kunt niet elk moment van de dag denken aan: wat is het.. soms heeft het wat tijd nodig..

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:38

Armani88 schreef:
heb je foto van je hand ?

Pagina 4 geloof ik Knipoog

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:38

Tsja, dat zijn Jullie ouders, Mijn ouders zijn blijkbaar anders daar in?
En wat maakt het uit wat Mijn ouders vinden?
Als die vonden dat ik kon rijden, en ik gaf zelf ook dat het kon.
Waarom niet?
Tja, jullie weten ook niet hoe belangrijk die wedstrijd voor mij was, en waarom ik hem dan ook zo graag wou rijden.

Ik probeer dr maar wat van te maken, ik kan ook gewoon boven in m'n bed liggen denken van Oo wat ben ik zielig.
Maar dan mis ik te veel school (doe gym) en m'n paardjes moet ik ook gewoon doen. Dus ik ga gewoon aan de slag.
Het is mischien vervelend zo een arm, maar ik ben blij dat ik niet in afrika ofzo woon, die kinderen hebben het veel erger.
Wat heb ik dan te klagen met een ''dode'' arm?
Je raak er aan gewend na een tijdje.

Maarja, zo denk ik. Lachen

Ik ga gewoon fysio proberen en als dat niet helpt dan gaan we naar een ander ziekenhuis.
Mijn ouders hebben het alle 2 hartstikke druk met hun werk (moeder heeft 2 banen, en m'n vader heeft het ook heel druk).
Maar die hebben echt geen zin om weer 5 uur in een ziekenhuis te zitten en dan met niks thuis te komen.
Want ik kan wel terug gaan, maar dan vragen ze of ik fysiotherapie heb gevolgd, nee dat heb ik nog niet gedaan.
Dus dat maar eerst proberen dan zien we wel Knipoog
Want in hoorn zijn ze zo slecht nog niet hoor, eerder met een ongeluk ben ik heel goed geholpen.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:40

HouVanUtopia schreef:
Echt je kunt niet rijden als je dathebt

?
Nou blijkbaar wel eh Knipoog.
Het ging goed, dat is toch mooi?!

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:42

Het resultaat was misschien goed en het ging misschien lekker, maar je zei zelf dat het daarna 3x zo erg was Scheve mond

Ik begrijp best dat deze wedstrijd erg belangrijk voor je was Lachen maar wat als je het nu alleen nog maar verergerd hebt?

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:43

Ik snap ook wel dat je niet 1,2,3 zelf naar het ziekenhuis kan gaan. Maar als je weet wát het is kan je het ook sneller behandelen en er dus sneller van af zijn. Wij thuis zouden dan gewoon een dag uittrekken om naar een ander ziekenhuis te gaan. Ik snap wel dat je die wedstrijd gereden hebt, dat je gewoon naar school gaat. Maar wat ik eigenlijk niet snap is dat jullie je elke keer laten afschepen door het ziekenhuis. Ze zouden er juist alles aan moeten doen om te weten te komen wat het is..... Ik heb zelf ook heel lang klachten gehad waar het ziekenhuis allemaal maar heel luchtig over deed. Als wij niet verder waren gaan spitten had ik nu nog steeds veel pijn gehad.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-07 15:51

switchx schreef:
Ik snap ook wel dat je niet 1,2,3 zelf naar het ziekenhuis kan gaan. Maar als je weet wát het is kan je het ook sneller behandelen en er dus sneller van af zijn. Wij thuis zouden dan gewoon een dag uittrekken om naar een ander ziekenhuis te gaan. Ik snap wel dat je die wedstrijd gereden hebt, dat je gewoon naar school gaat. Maar wat ik eigenlijk niet snap is dat jullie je elke keer laten afschepen door het ziekenhuis. Ze zouden er juist alles aan moeten doen om te weten te komen wat het is..... Ik heb zelf ook heel lang klachten gehad waar het ziekenhuis allemaal maar heel luchtig over deed. Als wij niet verder waren gaan spitten had ik nu nog steeds veel pijn gehad.

Ze hebben alles gedaan, en ze weten niet wat ze nog meer kunnen doen.
Alles was goed uit die testen gekomen.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 15:53

Sommige ziekenhuizen hebben geen geld genoeg om materiaal in te kopen voor bepaalde testen/machine's die andere ziekenhuizen wel hebben. Denk jij dat er alleen maar bloedtesten/foto's mri's/echo's gedaan worden? Sommige dingen komen niet uit een gewone test te voorschijn. Als er niks uit de testen komen, doe je ze overnieuw, doe je ze anders. Gebruik je andere spullen. Doe je andere testen. Daarbij, niet elke arts weet hetzelfde. Andere hebben al meer ervaring en meer kennis. Misschien is er wel een of andere arts die dit soort dingen regelmatig ziet

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:44

Maar je zegt dat je je elleboog al weer kan bewegen en je schouder maar je kan niet goed je pen vast houden dat is ook best raar want die spier loopt door toch?

Tatjanaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:47

mAnDyXX schreef:
Maar je zegt dat je je elleboog al weer kan bewegen en je schouder maar je kan niet goed je pen vast houden dat is ook best raar want die spier loopt door toch?

Nee dat klopt niet, De spieren houden op bij het gewricht, daarna beginnen er weer nieuwe spieren. Lachen

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:51

maar mis bij de elleboog ligt toch nog een spier??

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:53

ts: je bent wel eigenwijs he? We zeggen alleen maar wat het beste voor je is, als je je er niks van aan trekt, gaat het misschien nooit meer over, en als je nou alles op alles zet om de oorzaak en gevolg te zoeken, en het wel snel overgaat, wat kies je dan=

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:56

Jah idd dat klopt. En het is niet aanvallend bedoeld hoor maar we willen je alleen maar tips geven!

@Saskiakefie is je toetsenbord raar dan moet je anders ff op shift en Ctrl drukken dan is die weer normaal

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:58

Idd, net als hierboven.
Je bent zeer eigenwijs.
als je met dit soort klachten een topic opent hier o bokt kan je verwachten dat er mensen zijn die oplossingen voor je gaan zoeken.
Maar er zijn ook mensen ie dit een hele domme stap vinden, blijven rijden en niet alle ziekenhuizen af totdat ze wat vindn.
Ik snap best dat jij er mischien iets minder aan kan doen omdat je minderjarig bent, maar ga in godsnaam echt eens voor een second opinion, dat kan zoveel uitwijzen!
Iedereen die hier iets schrijft wil jou uit deze situatie helpen, het is dus niet echt terrecht om zo op ze te reageren, doe wat met die info!
Iets over het hoofd zien is menselijk, en ook al hebben ze er jaren voor gestudeerd, ook doktoren maken fouten!
Denk er gewoon eens goed over, en sla niet gelijk alles af.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 16:58

Misschien is het toch wel iets psychisch, niet alles hoeft zozeer lichamelijk te zijn.

Iig heel veel sterkte nog met je arm!

Fleury

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:15

Het klinkt allemaal wel raar, maar toch. Als alles al is onderzocht en ik zou zo'n wedstrijd hebben dan zou ik heb ook rijden hoor zo goed en kwaad als het zou gaan!
Ik zou ook even afwachten en als het over 2 weken nog zo is dan weer langsgaan bij je huisarts.

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:21

hmm.. heb je topic even doorgelezen.
Tis heel apart, je geeft inderdaad zelf aan wat je an en wat je niet kan. Kijk niet iedereen is het zelfde.

De ene ouders willen echt weten wat het is, de andere hebben waarschijnlijk iets van nou we zijn er nu 2x geweest van alles gedaan en we zijn niet verder. Dan maar even afwachten.

Tis misschien wel beter om hem gewoon proberen te bewegen. Als je m niet beweegt kan het misschien alleen maar vervelender worden en meer opgezet worden.

Ben benieuwd hoe t gaat met de fysio. Ben benieuwd of het af gaat zakken naderhand van de fysio (eigenlijk beweging gewoon).

Aan de ene kant snap ik je wel. Maar aan de andere kant zou ik het ook snappen dat je je druk maakt om wat het zal zijn..

Ben benieuwd.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:29

xLariss schreef:
Mijn ouders hebben het alle 2 hartstikke druk met hun werk (moeder heeft 2 banen, en m'n vader heeft het ook heel druk).
Maar die hebben echt geen zin om weer 5 uur in een ziekenhuis te zitten en dan met niks thuis te komen.

Sorry maar een beetje ouder maakt hier toch wel vrij voor Scheve mond Tenminste die van mij wel. Al zouden ze een jaar vrij moeten nemen voor mij, dan zouden ze het nog doen. Je bent wel hun kind....

Liever 10 keer voor niets komen dan één keer te laat zegt mijn huisarts altijd.

Mandy_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 17:42

ik ben het met je eens luvdatossa