Dana01 schreef:*vraagt zich af of die winkel nu nog kan bestaan*
Zou daarom onze Primera (waar we ook al jaren komen en ook zo'n buurtwinkeltje is) ons de Supersmoker hebben afgeraden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dana01 schreef:*vraagt zich af of die winkel nu nog kan bestaan*
ThePast03 schreef:@Lucy: Wat ik op het andere forum lees vervoeren ze de PS in pennendoosjes en dat soort dingen
Misschien hebben ze hier ook nog andere handige tips?
iepsel schreef:Ik zit hier nu vréselijk te genieten van mn pas helemaal zelf gebouwde shaggie *grins* Na het lezen van dit topic is dit denk ik de eerste sigaret in tijden die ik écht bewust rook. Het is eigenlijk toch de geoonte waar je het meest aan verslaafd bent?? Poeh, ik twijfel...........erg, (jeeeeeeeeeeee, wat is dit lekker zeg;))
KiWiKo schreef:ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberenik vind alleen dat je (nu nog) vredelijk voor joker staat
ThePast03 schreef:Heerlijk toch voor joker staan.
Nee serieus de mensen die vinden dat je voor joker staat met een e-sigaret mogen zichzelf wat mij betreft wel even na laten kijken.
Helaas is TNT niet in staat om een pakketje de volgende dag af te leveren en zal ik dus minimaal tot maandag moeten wachten op mijn Partysmoker.
En ik was zo vreselijk benieuwd.
marietje27 schreef:[*olduser*]: Het zal vast wel ergens gestaan hebben maar hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten, en hoe duur is die Partysmoker?
marietje27 schreef:ThePast03: Het zal vast wel ergens gestaan hebben maar hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten, en hoe duur is die Partysmoker?