De Supersmoker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ThePast03

Re: De Supersmoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:04

Dana01 schreef:
*vraagt zich af of die winkel nu nog kan bestaan Clown *

Zou daarom onze Primera (waar we ook al jaren komen en ook zo'n buurtwinkeltje is) ons de Supersmoker hebben afgeraden. Nagelbijten / Gniffelen

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:12

Ik zou het niet weten ThePast03, ik heb gewoon geluk met mijn SS denk ik. De peuk van Humanbody vond ik beter, de SS trekt veel zwaarder, maar tot nu toe ben ik tevreden met de SS. De batterij gaat een dag mee, ik doe zo'n dag of drie met de ampullen, en alles doet het nog. Ik ben er inmiddels wel achter dat ik de Lightampullen van SS de meeste smaak vind hebben. De high vond ik teveel van het goeie, de medium zijn oke, maar de light hebben inmiddels bij mij gewonnen.

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 22:46

ik heb sinds vandaag de partysmoker, hij is wel fijn maar toch even wennen. Hij is lang en zwaarder als mijn shaggie Lachen maar het rookt wel. Ik vraag me alleen af hoe moet ik hem vervoeren ?? Hoe doen jullie dat ? Zijn er speciale doosjes voor ?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:02

Je bent waarschijnlijk niet de enige EmDee, er zullen heus wel meer mensen zijn met goede ervaringen met de Supersmoker. Niet iedereen zit op het internet. Knipoog
Onze Primera raadden ons aan om te kijken naar een andere e-sigaret omdat die vaak goedkoper waren en beter bevielen. Ze zouden zelf een goedkopere in het assortiment krijgen maar dat is dus (tot nu toe) niet doorgegaan.

Maar ik kan me van mezelf ook heel goed voorstellen dat als ik eenmaal aan het e-roken gewend ben dat ik snel een Supersmoker ga halen hier op de hoek. Beter dan weer naar de ouderwertse sigaretten te grijpen en via internet moet je toch altijd weer wachten.

@Lucy: Wat ik op het andere forum lees vervoeren ze de PS in pennendoosjes en dat soort dingen Haha!
Misschien hebben ze hier ook nog andere handige tips?

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:14

ThePast03 schreef:
@Lucy: Wat ik op het andere forum lees vervoeren ze de PS in pennendoosjes en dat soort dingen Haha!
Misschien hebben ze hier ook nog andere handige tips?

Ik ben nog geen ervaringsdeskundige, maar ik denk dat ik hem bij mijn (inmiddels beroemde Haha!) bril ga bewaren *LOL*

EmDee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:24

Mijn e-peuk ligt gewoon op het buro, dus horizontaal en dat bevalt prima. Als ik de deur uitga, dan ligt ie ook horizontaal in mijn tasje. In het begin, toen ik er net mee begon stond hij in het pennenbakje, maar sinds ik ergens had gelezen in dat e-sigarettenforum dat je hem beter horizontaal kon vervoeren heb ik dat gedaan en tot nu toe doet ie het prima.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 09:03

gister bij Jensen zag ik toevallig dat de uitvinden van de supersmoker er was,
en ze haalden een rookster uit het publiek om te zien wat ze ervan vond.
ze vond het raar smaken, maar zei dat er wel aan te wennen zou zijn, zoiets.
jensen zelf nam een paar hijsjes, maar rookt niet, en zei dattie high was van de SS, dus met andere woorden, er komt wel nicotine uit Tong uitsteken

LucyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 11:47

ik heb nu een sigaar gehaald bij de tabakswinkel, zo'n cubaanse die in een metalen koker zit. Dat kost 1,55 voor de medium maat kokertje en daar past de partysmoker precies in Lachen. Ik heb de koker voorzien van een beetje zachte schuimvoering en hij past goed en rammelt niet. Helaas is het niet het meest mooie kokertje op deze aardbol haha, maar het is functioneel!

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 14:26

Ik "vervoer" m'n e-sigaret in een pennentasje..... zo'n suede gevalletje. Ooit eens bij de Hema gekocht.

Afbeelding

Afbeelding

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 16:59

Ik zit hier nu vréselijk te genieten van mn pas helemaal zelf gebouwde shaggie *grins* Na het lezen van dit topic is dit denk ik de eerste sigaret in tijden die ik écht bewust rook. Het is eigenlijk toch de geoonte waar je het meest aan verslaafd bent?? Poeh, ik twijfel...........erg, (jeeeeeeeeeeee, wat is dit lekker zeg;))

FennekeR
Full-Time Bokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 18:38

iepsel schreef:
Ik zit hier nu vréselijk te genieten van mn pas helemaal zelf gebouwde shaggie *grins* Na het lezen van dit topic is dit denk ik de eerste sigaret in tijden die ik écht bewust rook. Het is eigenlijk toch de geoonte waar je het meest aan verslaafd bent?? Poeh, ik twijfel...........erg, (jeeeeeeeeeeee, wat is dit lekker zeg;))

Ik kon het shaggie bijna ruiken....... hihihi Alteveer is hier misschien 5 km vandaan. Haha! ROFL

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 19:08

Hm, zoiets ja. Ik zie Smeerling??;)

NesyD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 20:22

Joehoe, meld zich ook als toekomstige e-sigaret rookster. Heb hem net besteld en betaald bij partysmoker ben benieuwd wanneer hij binnenkomt!!
Heb vandaag te horen gekregen dat ik op mijn werkplek (op den duur) niet meer mag roken maar ben natuurlijk niet voor 1 gat te vangen Lachen.
En dan te bedenken aan alle euries die ik misschien wel ga besparen als stevige rookster (1 à 1½ plakje pallmall per dag Boos!.) Inderdaad een idee om al het geld wat je niet meer aan sigaretten uitgeeft opzij te leggen, kan ik na een maand toch hele leuke dingen van doen (lees kopen Lachen!!!)

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:54

Ik heb de eerste paar pagina's doorgelezen maar zag steeds meer merken voorbij komen, welke bevalt nu de meeste mensen het beste?
Ik rook zo'n 25-30 sigaretten ( Bloos ) per dag dus het geld zal ik er zeker uithalen, alleen nu nog een keuze maken welke.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 21:58

Mijn mannetje heeft vandaag nog hartelijk gelachen om mijn bestelling *LOL*
Hij heeft altijd op donderdag en vrijdag vrij, en ik had hem verteld dat ze 'het ding' misschien vandaag of morgen zouden bezorgen. Rijdt er vanochtend zo'n grote vrachtwagen met een kraan de straat in, en die stopt precies voor onze deur.
Belt ie op om te zeggen dat ze waarschijnlijk mijn sigaretten af komen leveren Haha!

Helaas nog niets ontvangen, maar de voortekenen zijn in elk geval goed Knipoog

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 17:57

Ik heb net de partysmoker besteld, ik ben benieuwd Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:02

ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen Lachen ik vind alleen dat je (nu nog) vredelijk voor joker staat Lachen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:07

Heerlijk toch voor joker staan. Haha!
Nee serieus de mensen die vinden dat je voor joker staat met een e-sigaret mogen zichzelf wat mij betreft wel even na laten kijken. Knipoog

Helaas is TNT niet in staat om een pakketje de volgende dag af te leveren en zal ik dus minimaal tot maandag moeten wachten op mijn Partysmoker.
En ik was zo vreselijk benieuwd.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:08

KiWiKo schreef:
ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen Lachen ik vind alleen dat je (nu nog) vredelijk voor joker staat Lachen

De mensen die op mijn werk in de regen moeten staan die staat pas voor joker Clown

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:29

Te snel geklaagd over de TNT, zojuist is mijn Partysmoker binnengekomen. Go jij! Go jij!

Wat helemaal tof was is dat er twee dozen met theelichtjes (op leds) bijzaten, gewoon een leuke verassing van Partysmoker.

Over enkele uren kan ik jullie mijn eerste ervaringen met de Partysmoker meedelen.

Edit: Batterijen van de Partysmoker komen dus voorgeladen binnen en we (man en ik) hebben allebei even stiekum een trekje genomen en het valt me absoluut niet tegen!
Sterker nog: Ik had een sigaret brandende en merkte niet eens zoveel verschil met de Partysmoker en de sigaret, dat had ik dus absoluut niet verwacht!
Hijsen gaat supermakkelijk en als ik op de eerste ervaring mag afgaan wordt het niet eens moeilijk om wat geld te besparen.

Wordt vervolgd Haha!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 18:45

ThePast03 schreef:
Heerlijk toch voor joker staan. Haha!
Nee serieus de mensen die vinden dat je voor joker staat met een e-sigaret mogen zichzelf wat mij betreft wel even na laten kijken. Knipoog

Helaas is TNT niet in staat om een pakketje de volgende dag af te leveren en zal ik dus minimaal tot maandag moeten wachten op mijn Partysmoker.
En ik was zo vreselijk benieuwd.

hihi Nee ik bedoel dat IK mezelf voor joker vind staan Lachen Lachen Lachen zal stukje gewenning zijn denk ik

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 19:56

ThePast03: Het zal vast wel ergens gestaan hebben maar hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten, en hoe duur is die Partysmoker?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:01

marietje27 schreef:
[*olduser*]: Het zal vast wel ergens gestaan hebben maar hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten, en hoe duur is die Partysmoker?

http://partystuff.nl/partystuff.nl/esig ... p?cPath=21

Hier staan de prijzen. Knipoog

Ik had eerst een donkerrode besteld maar die was niet op voorraad. Even overlegd met Jan van Partysmoker en toen voor de witte gegaan. Woensdagavond besteld, nu binnen!

In ieder geval heb je heel snel antwoord als je vragen hebt over je bestelling of gewoon vragen in het algemeen.
Dus als je van te voren wilt weten wanneer je PS binnen is, gewoon eerst even contact opnemen en vragen wat er op voorraad is. Lachen

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:05

marietje27 schreef:
ThePast03: Het zal vast wel ergens gestaan hebben maar hoe lang heb je op je bestelling moeten wachten, en hoe duur is die Partysmoker?

http://partystuff.nl/partystuff.nl/esig ... Path=21_23

Levertijd kan ik je niet vertellen, heb hem zelf pas vanavond besteld Lachen

Edit: ThePast03 geeft dus dezelfde link, ik typ niet zo snel Nagelbijten / Gniffelen

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 20:21

ThePast03 en sronnie bedankt. Zo te lezen smaakt en trekt de partysmoker bijna als een echte sigaret. Ik begin steeds meer de neiging te krijgen om die te bestellen.