Automutilatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Robin

Re: Automutilatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 15:31

Goedzo Din!! Haha! ben maar trots Lachen
en terugvallen horen erbij Ach gut

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:13

Goedzo. Lieve Dina. Je bent een topper! Goed gedaan.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-07 16:14

Dank je. Bloos

Ik vind dat van gisteren tenminste echt een terugval te noemen.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:32

Vandaag nog niets gedaan. Normaal gesproken had ik het al wel gedaan. Nu heb ik nog geen tijd gehad om over dingen na te denken, normaal gesproken ook niet, maar doe ik dingen, die automatisch gaan, zoals de was in de wasmachine doen en vouwen en strijken en opruimen, gaat bij mij zo automatisch dat ik er niet bij nadenk. Dus dan heb ik zat tijd om na te denken. Nu te druk met mijn vlucht bespreken en bedenken wat ik wil ga doen tijdens mijn bezoekje aan mijn zus in ZA.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:40

Pff ik sta op het punt om Scheve mond
me beste vriendin laat me zojuist links liggen...
en ja, ik weet dat ze dit leest ,maar zo is het gewoon Scheve mond

maar ik hou t alweer een paar dagen vol, en ik ben vastbesloten t nu ook gewoon vol te houden Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 15:53

Robin__ schreef:
Pff ik sta op het punt om Scheve mond
me beste vriendin laat me zojuist links liggen...
en ja, ik weet dat ze dit leest ,maar zo is het gewoon Scheve mond

maar ik hou t alweer een paar dagen vol, en ik ben vastbesloten t nu ook gewoon vol te houden Lachen

Ik heb ook van die 'geweldige' vrienden. Zeggen dat ze er voor je zijn, maar daadwerkelijk zijn ze er niet voor je. En hebben ze het altijd over hun eigen dingen, dat hun vriendje het uitgemaakt heeft. Nou zo een big deal. Tuurlijk is dat ook niet leuk, maar kom op... en ze geloven je nooit. Moet met harde bewijzen komen willen ze je eindelijk geloven en als je je verhaal doet reageren ze met 'oh ja heel vervelend.... ja ik heb zo een zware dag gehad vandaag op school' ...

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-07 16:36

jaa idd... maarja zij kan het allemaal niet aan ofzo.. nouja
ik ga zo naar me oma en t is me nog steeds gelukt om niks te doen Go jij! Go jij!

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 14:35

banketstaaf voor jullie robin en melody.. Verdrietig
Ik heb ook wel zulke vriendinnen. maar die laat ik al gauw links liggen gelukkig Lachen

Robin_ Goed zo *LOL* Ben trots op je Go jij! Go jij!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:01

Ik doe dat nu ook met vriendinnen, bijvoorbeeld ook, niets zeggen op MSN, niet uitzichzelf, maar ook niet als ik wél iets zeg. Prima hoor. Dan kun je uit mijn telefoonlijst & MSN lijst. Heb al tig keer een SMS gestuurd, gebeld en wat gezegd op MSN, geen antwoord op al die dingen. Nou dan niet. Dag dag zeg ik dan. Knipoog

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:14

Ik heb nogsteeds niets gedaan!!!!!!! Go jij! Go jij!
en dat zelfs terwijl ik toch een paar tegenslagen heb gehad de laatste week, het was me gelukt niets te doen Haha!
Ben echt zooo blij Cool

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 15:31

Super LuckySil!! Haha!

En Melody ; Ik vertrouwde mensen al heel slecht, maar nu is dat nog erger geworden..
Achja, kreeg gister voor de zoveelste keer reactie erop dat ik in dit topic gereageerd had.. tjah laat me toch Nagelbijten / Gniffelen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:00

Ik ken maar een paar mensen op Bokt irl. Dus veel commentaar krijg ik niet dat ik hier reageer. Ik vertrouw mensen ook voor geen cent, en heb ik ook nooit gedaan. En met genoeg bevestiging.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 16:01

Ben ik weer. Doei!

Robin: dat herken ik. Mijn beste vriendin was pas ook een soort van boos (ik ervaarde het als boos, zelf vond ze van niet) omdat ze had gelezen dat ik hier reageer. Eerst wilde ik er idd nooit over praten, en ik had moeite het haar te vertellen, maar toch, dit is anders, ik vertel het makkelijker aan mensen die ik niet irl ken.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:09

Mensen die onbekend voor je zijn daar kun je sneller je hart luchten, ze zullen je niet snel over je oordelen en doen ook niet aan nepotisme.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:10

Nepotisme? Nagelbijten / Gniffelen

maar je hebt wel gelijk Ja

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:12

Robin__ schreef:
Nepotisme? Nagelbijten / Gniffelen

maar je hebt wel gelijk Ja

Ik vind het fijn om bijvoorbeeld in dit topic of een ander topic mijn verhaal te kunnen doen, maar ik vind het veel moeilijker om het tegen iemand te doen die dichtbij of heel dicht bij me staat. Ik ben snel bang om veroordeeld te worden of niet begrepen. Hier kan ik ook wel eens niet begrepen worden, maar dan leg ik het uit. Als ik het moet uitleggen aan ieman die dicht bij me staat heb ik het gevoel dat ze het niet wíllen begrijpen. Dat hoeft niet zo te zijn, maar zo is mijn gevoel dan wel.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:16

Uhu jaa ik snap t
ik kon me hier eerst best wel fijn voelen zeg maar, maar nu weet ik gewoon dat zoveel mensen gaan weten dat ik dit doe, en ik ben gewoon bang om er veroordeeld door te worden, en daar heb k gewoon echt geen zin in...
Maar ach, dat is iets waar ik me overheen moet zetten, ik heb zo een idee dat ik echt op de goede weg ben om te stoppen Lachen

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-07 17:18

Ik vind het heel knap van je. En heel goed dat je het gevoel hebt op de goede weg te zitten, wat stoppen betreft. Wees niet teleurgesteld als je even een terugval hebt, hoort allemaal bij het herstellen en genezen. Hoort allemaal bij het positieve.

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-07 22:51

Gelukkig ken ik aleen maar een paar mensen van de manege die hier op bokt zetten. verder geen mensen die ik heel vaak zie. Een vriendin van mij weet het wel, die vind het erg moeiljk maar probeert het gelukkig wel te begrijpen.

Ik ga naar bed..

Charlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:28

Ik zie net dit topic, en ik zal ook maar even reageren Knipoog...
Ik heb het ook veel gedaan, heel veel.
Nu gaat het een stuk beter, doe het veel minder, nu al een paar maanden niet meer Lachen! Af en toe heb ik nog wel de neigingen, als ik me waardeloos en fout voel. Maar ik probeer het op een andere manier te uiten, en dat lukt steeds vaker.
En tuurlijk ga ik nog wel eens de fout in, ja, dat is dan jammer, ik blijf vechten voor alles, en dat werkt Lachen!
Ik ben blij dat het nu al zo gaat zoals het gaat, want het is allemaal wel eens, ne meerdere keren, heel ander geweest!

Even een hele dikke knuffel voor m'n lieve vriendinnetje Mel, die hier ook komt, zie ik net, omdat ik haar heel sterk vind!!!
Speciaal voor jou meis KNUFFEL!!!

Sterkte iedereen hier, weet zeker dat jullie allemaal heel hard aan het vechten zijn Knipoog!!!

Liefs, Charlie.

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 12:46

Ohhh! Wat lief. Bloos Char! Wat goed dat jij je verhaal hier ook doet! Ik bens uper trots op jou! En dat weet je. Jij bent zo een sterke jonge vrouw. Ik heb zoveel respect voor jou. Jouw doorzettingsvermogen en de manier waarop je met dingen omgaat.

Zeker blijven vechten Char! Je bent het waard. We zijn het allemaal waard en jij ook zeker. Kop op meis. Super dikke knuffel terug! Ben trots op jou, vergeet dat niet.

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:02

Nou alweer goed nieuws!!
Heb nogsteeds niets gedaan Haha! Haha!
Het gaat echt de goeie kant op!!
Ik had alleen een vraagje..
Ik heb echt een super leuk shirtje gekocht, die ik op me vaders verjaardag aan wil trekken..
Alleen zie je dan wel al die littekens zitten :S
En daar schaam ik me echt kapot voor..
Dus ik zat te denken om me armen met een camouflage stick in te smeren Lachen
Heeft iemand dit ook wel eens gedaan? En weet dus welke het beste is? (zodat het dus ook goed blijft zitten, en het niet opvalt)

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:03

Ik doe altijd zweetbandjes om Knipoog

_Kimo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:11

Jah maar ze zitten van boven tot beneden.. Over heel me arm..
Dus dat is geen optie :p
En het moet een beetje netjes zijn, dus dan zien zweetbandjes er ook niet echt leuk uit erbij Knipoog

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-07 17:12

Hmm jaa ik hou het altijd bij één plek dus dan kan zweetbandjes wel
en camouflage stick heb ik nog nooit geprobeert Nagelbijten / Gniffelen