Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
cheyentic schreef:nou dan hebben ze die tampon bij mij denk vergeten, maar goed bij mij is er wel meer verkl##t.. heb bakken bloed gekotst na de operatie.
over die gevoeligheid van je tanden, zou kunnen komen dat de zenuwen weer prikkels doorgeven en dat dat soms te heftig gebeurt..
Janne92 schreef:@ sullebulle : Ik moet ook naar dat ziekenhuis voor mijn operatie.
) wakker te maken, dacht ik dat ze nog moesten beginnen: zo vlug kon het toch niet gebeurd zijn?! Wel dus, ik was al lang en breed klaar, ze waren vier uur bezig geweest maar alles was prima gegaan. Thank Heavens for anesthesia!
, ik heb niks meer meegekregen na het onder verdoving brengen. Ik weet nog dat ik terug moest tellen vanaf 10 en dat ik bij 8 ben gekomen, en twee minuten later (voel m'n gevoel!) lag ik dus al weer op de uitslaapkamer....
Wel was ik nog erg misselijk....ik ben in het ziekenhuis enkele keren flink over mn nek gegaan, toch wat bloed dat ik inslikte, en ook thuis nog twee keer geloof ik.
Blegh wat heb ik daar snel een hekel aan gekregen....Misschien heeft dat er ook wel toe bijgedragen dat ik vrij snel op gepureerd eten ben over gegaan: gewoon heel fijn geprakte aardappels aanlengen met jus, vlees zo klein snijden dat het het bijna zo kon doorslikken, en groente ook heel fijn prakken, desnoods pureren en ik sloeg het zo naar binnen. Hoewel: ik had weinig gevoel in mijn onderlip, en blijkbaar was mijn coordinatie daardoor ook niet je van het, want ik prikte elke keer met m'n vork in m'n lip of wang, auh....Maar omdat het allemaal zo langzaam ging at ik een stuk minder en ben dus wel heel wat kilo's afgevallen...en ik was al zo mager....
heb ik nog leuke foto's van thuis
Toch heb ik er (natuurlijk wel flink aan de pijnstillers) een stuk minder last van gehad dan ik oorspronkelijk had verwacht. Al met al is het me ontzettend meegevallen en ook het gevoel in mijn onderlip heb ik gewoon weer terug gekregen.
Het deed geen pijn, maar het vreemde gevoel dat er tig kilo aan je staat te trekken om een stuk metaal uit je kaak te trekken is heel raar

megan wel verbreed 
Of in elk geval boven

LoveElmo schreef:@ Missbenthe ; fijn dat er nu vaart achter zit!
En Megan, jij kan er ook weer even tegen aan he
Ik heb trouwens een vraag ; 1 op de 20 blijft blijvend verlamd..vanwege die zenuwbschadiging. Heeft iemand hier last van? En wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat je lippen een beetje hangen of wat?
Dinsdag had ik een voorbereidend gesprek bij een psycholoog, puur om te weten of ik de verandering we laankan. Mijn eigen ortho liep er ook ergens rond, dus samen met de kaakchirrug zullen ze nog wat vergadert hebben.
Gisteren belde de kaakchirurg al; ze willen foto's maken van m'n vingerkootjes, om te kijken of ik nog groei?

MissBenthe85 schreef:Alleen weet ik dus nog niet of ik metalen moet kiezen of doorzichtige voor boven. Heeft 1 van jullie daar ervaring mee?