Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cheyentic schreef:nou dan hebben ze die tampon bij mij denk vergeten, maar goed bij mij is er wel meer verkl##t.. heb bakken bloed gekotst na de operatie.
over die gevoeligheid van je tanden, zou kunnen komen dat de zenuwen weer prikkels doorgeven en dat dat soms te heftig gebeurt..
Janne92 schreef:@ sullebulle : Ik moet ook naar dat ziekenhuis voor mijn operatie.
LoveElmo schreef:@ Missbenthe ; fijn dat er nu vaart achter zit!
En Megan, jij kan er ook weer even tegen aan he
Ik heb trouwens een vraag ; 1 op de 20 blijft blijvend verlamd..vanwege die zenuwbschadiging. Heeft iemand hier last van? En wat moet ik me hier bij voorstellen? Dat je lippen een beetje hangen of wat?
Dinsdag had ik een voorbereidend gesprek bij een psycholoog, puur om te weten of ik de verandering we laankan. Mijn eigen ortho liep er ook ergens rond, dus samen met de kaakchirrug zullen ze nog wat vergadert hebben.
Gisteren belde de kaakchirurg al; ze willen foto's maken van m'n vingerkootjes, om te kijken of ik nog groei?
MissBenthe85 schreef:Alleen weet ik dus nog niet of ik metalen moet kiezen of doorzichtige voor boven. Heeft 1 van jullie daar ervaring mee?