Mijn Navelpiercing gaat heel wat beter:D alleen het kietelt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suusjwah schreef:Marktplaats?
marleenn schreef:oww oke. daarom kan ik ook bij HAW bij sommige foto's niet kijken
Lous schreef:marleenn schreef:oke;)
maar wil je per se een goude dan?
succes met zoeken
Echt gouden zijn te bestellen op http://www.tattoobob.nl wel duur, maar dan heb je ook wat.
Goldplated zie ik bijna nergens eigenlijk en is ook nog best duur.
C_hristel schreef:Weetje, je hoort ook wel eens van 'intiem' piercings. Ik snap niet dat een meisjes met een piercing daar nog fatsoenlijk kan fietsen of paardrijden ofzo. Lijkt me niet fijn zitten
__Tiientje schreef:Dat lijkt mij ook niet lekker zitten.
marleenn schreef:Nee dat lijkt me ook echt geen pretje!
Ik zou dat ook echt nooit zetten, lijkt me zo pijnlijk en vind dat niet bij mij horen
Ik vind het wel goed zo
PrinCessRomy schreef:C_hristel schreef:Weetje, je hoort ook wel eens van 'intiem' piercings. Ik snap niet dat een meisjes met een piercing daar nog fatsoenlijk kan fietsen of paardrijden ofzo. Lijkt me niet fijn zitten
Kan aan mij liggen maar ik heb geleerd om op me gat te zitten tijdens t rijdenje zou dan ook geen enkel last moeten hebben van de piercings
gipsyboy schreef:marleenn schreef:oww oke. daarom kan ik ook bij HAW bij sommige foto's niet kijken
het kietelt hihi
is dat niet irritatie??
of komt het van het korstje.
ik heb tong maar zit te denken om met de tijd ook navel te nemen
nargileh schreef:wat is precies een helix?
winstonboy schreef:heaj ik heb ook een helix nog maar kort maar hoe kan ik dit het beste verzorgen nu maak ik hem een paar maal daags schoon met sterilon,, owjah nog tips voor het verbergen voor ouders
Sentido schreef:heey, ik heb een navelpiercing nu ongeveer 7-8 maanden..
zag er vanaf het begin ontzettend gaaf uit, heeft nooit geetterd ofzo.
altijd netjes schoon gehouden en onder de douche even goed schoon spuiten ect.
en ineens de afgelopen week, deed ie pijn als ik er tegen aan kwam. ik even kijken, zit er allemaal pus onder. 's avonds er helemaal uitgehaald en schoon gemaakt.. komt er ineens bloed onder weg. niet veel maar een klein beetje maar toch, ik schrok wel
weet iemand hoe dit zo ineens kan?
het is overigens nu wel weer goed na die schoonmaak beurt