Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MISTRAL94 schreef:Nou qua bevalling ben ik jaloers op je!![]()
Hoe is het nu met Mike?
MISTRAL94 schreef:Handig druk op verzenden terwijl ik nog niet klaar was. Mariella heeft die testen ook ondergaan. Op een gegeven moment begon ze te reageren, toen zei ik haar oogjes staan flauw ze heeft een rare rode kleur. Haar voetjes en handjes worden dik. Nee was niet zo, har oogjes stonden normaal, de voetjes waren dik omdat ze op schoot zat bij mij. En die rode kleur waren slaapwangetjes. Dus ze gingen door met provoceren, totdat ze begon te spugen en niet meer ophield daarmee. Het liep zo uit de hand dat ze een tegengif moest krijgen. Kinderarts een infuus prikken wilde niet omdat ze zoveel babyvet had op haar handje (volgen de kinderarts). Ja m'n neus dit is een reactie op de koemelk. Toen in het hoofdje prikken wat heb ik lopen janken. Zo klein als ze was lag ze te krijsen niet normaal meer!
Marloes_R schreef:Es, je hebt geljk dat het misschien wat kort door de bocht was.
Maar als je overdag praatjes voor 10 hebt, hele ladingen bezoek kunt ontvangen, en snachts snurkt alsof je een half bos om moet kappen, dan kun je m.i. ook wel een keertje snachts je kindje de borst geven.
Natuurlijk is een bevalling zwaar, en had ik ook maar al te graag eens ee3n nachtje doorgeslapen. En dat jij die kans kreeg, is alleen maar fijn natuurlijk. Maar ik had het idee dat het deze dame wel erg makkelijk af ging om de kans te grijpen om te slapen.
Marloes_R schreef:Wow dat is veel!![]()
Hihi ik was al heel trots toen hij in het ziekenhuis na het wegen 25 cc had gedronken.
bloempje1 schreef:Jac,bedankt
Even een vraagje,na hoeveel dagen mochten jullie hechtingen eruit.Igg voor de mensen zonder keizersnee
Heb mn Vk nog niet gesproken,en vergeten te vragen haha.