faye schreef:daantjuhhh schreef:Misschien ben ik wat hoger van niveau dat ik mij daarom erger..???
Dat zal het zijn denk ik!
Denk t ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:daantjuhhh schreef:Misschien ben ik wat hoger van niveau dat ik mij daarom erger..???
Dat zal het zijn denk ik!
svenlOver15 schreef:jij gaat zeker snel nieuwe figuurtjes proberen.Mensen, ik ga jullie verlaten.. Spring nog even onder de douche.. en dan slapen!
Suzanne F. schreef:Ik heb het Bokt-logo geschoren.
Maartje1990 schreef:anniek_uc schreef:*vraagt zich af als je schaarm haar nooit scheert, tot hoe hoog kan het dan gaan? nog hoger dan die foto*
wahaha sorry
@ maartje ze word niet afgekat hoor.. we maken gewoon grapjes...
snap jouw probleem niet zo.
ja ik denk echt dat ze dubbel ligt van het lachen. niet grappig
anniek_uc schreef:svenlOver15 schreef:jij gaat zeker snel nieuwe figuurtjes proberen.Mensen, ik ga jullie verlaten.. Spring nog even onder de douche.. en dan slapen!
daantjuhhh schreef:Ja maar dit was een van de oude 1000 topics over scheren!!
Komop man, hoe oud zijn jullie? 10?
En nee, Ik wil geen MOddie worden, dat zou ik nooit kunnen en willen..
En als je mij kende dan weet je dat donderse goed..![]()
Misschien ben ik wat hoger van niveau dat ik mij daarom erger..???
Cyntje schreef:@Prinslover: je snapt het echt niet he?
Iedereen heeft er mee te maken, idd,... maar mensen die op een paardenforum zitten, tja ach ik hou er over op
slimmerik schreef:Ik kat haar echt niet af. Vind de vraag ook niet écht vreemd. Weet zij veel dat iedereen zich vanavond een beetje zit te vervelen?
Is dit geen leuk modelletje?
anniek_uc schreef:svenlOver15 schreef:jij gaat zeker snel nieuwe figuurtjes proberen.Mensen, ik ga jullie verlaten.. Spring nog even onder de douche.. en dan slapen!
svenlOver15 schreef:Ssst! Dat mag niemand weten![]()
faye schreef:Dus we krijgen geen foto svenlover?
Prinslover schreef:laat die gene dan in zijn of haar WAARDEN!!!
turbotinker schreef:mijn schaamhaarkapsels bespreek ik meestal niet op bokt,jij wel?
Cyntje schreef:slimmerik schreef:Ik kat haar echt niet af. Vind de vraag ook niet écht vreemd. Weet zij veel dat iedereen zich vanavond een beetje zit te vervelen?
Is dit geen leuk modelletje?
Uhm jaMaar dat modelletje van jouw beweegt
turbotinker schreef:Er wordt nu een beetje gedaan alsof de TS nu huilend zit te sniffen om haar topic over schaamhaar...
Sorry hoor,maar om dit soort dingen mag toch gelachen worden?
Mijn schaamhaarkapsels bespreek ik meestal niet op bokt,jij wel?
Kimmie_girl schreef:
Zal ik komen helpen .. ikspuit jij scheert
turbotinker schreef:Er wordt nu een beetje gedaan alsof de TS nu huilend zit te sniffen om haar topic over schaamhaar...
slimmerik schreef:turbotinker schreef:Er wordt nu een beetje gedaan alsof de TS nu huilend zit te sniffen om haar topic over schaamhaar...
Maar laten we daar maar een gewoonte van maken !!! Komen sommigen misschien een beetje los van hun preutsheid.....![]()
Of was het nou niveau??