Hij is 29 en ik 15.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Re: Hij is 29 en ik 15.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:09

Haar ouders zijn vast niet zoals de mijne. WAnt ouders zoals ik heb, zo radicaal streng, dat zijn er maar weinig en tegenwoordig helemaal niet meer.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:11

Dees schreef:
Kom op zeg, maak dat kind niet nog banger om naar haar ouders te gaan!

Wie moet haar anders helpen?

Nou idd.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:12

MissJ schreef:
Dees schreef:

Nou idd.

als je gaat zegge en beloven je ouders zullen het wel begrijpen en ze gaat er met volle vertrouwen naartoe en het is juist omgekeerd...

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:12

Dees schreef:

Dat is zo haar ouders kunnen haar het beste helpen, en ze heeft gezegt dat ze het hun gaat vertellen.
Maar we weten allemaal hoe langer je wacht hoe moeilijker het word en het is alleen maar op het moment het opzij schuiven van het probleem.
Dus meis vertel het je ouders uiteindelijk zullen ze je dankbaar zijn dat je zoveel vertrouwen in hun hebt, dat is ook belangrijk en daardoor ben je een beter mens dan dat je je een gesprek aangaat met deze man.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:13

Een ouder zal het áltijd voor zijn/haar kind opnemen!

Ringetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:16

Miemserik schreef:
Vind dit toch wel een heel groot leeftijdsverschil Nagelbijten / Gniffelen
ben zelf ook nog 15 (nog 1 dag Sigaar ) en moet er niet aan denken dat ik iets zou hebben met een kerel van 29 Misselijk
maargoed dat doet er nu eigelijk ook niet toe..
Ik snap wel dat jij hem leuk vind enzo maar ik zou maar eens gaan uitvogelen of hij jou ook ECHT leuk vind en er anders gewoon een punt achter zetten Rolleyes

Ik ben ook nog 1 dag 15 en ik moet er ook echt niet aan denken. Het is wel een heel groot leeftijdsverschil. Jullie zitten in een hele andere fase en zijn met hele andere dingen bezig. Je wilt je vriendinnen en je ouders toch ook kunnen vertellen over je vriend zonder je te schamen. En bovendien is hij strafbaar.
Maak het uit. Je bespaart je zo waarschijnlijk een hoop problemen en een hoop verdriet.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:28

Heb je geen broer of zus die je het eerst verteld, zodat het wat makkelijker word voor je om het later tegen je ouders te zeggen.
En iets anders weten meer mensen in jouw omgeving van jullie omgang af.
Je moet er toch niet aan denken dat je ouders het horen via via.
Ik blijf erbij dat het het beste is om met je ouders te praten voordat je naar hem toe gaat morgen.
Laat ze anders het begin van het topic lezen en vraag wat ze ervan vinden en dan zeg je dat ben ik.
Je kunt met hem praten, dan kun je dat ook met je ouders.
Kom op meid je bent al zo ver.

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 18:29

Ik heb een keuze gemaakt, ik ga erheen.
Morgenvroeg ga ik erheen. Ik heb een vriendin gebeld, die gaat mee en blijft daar ergens in de buurt. Mocht er iets zijn, dan kan ik haar bellen.

Mijn ouders, ik heb nogsteeds niet alle moed verzamelt om erheen te gaan.. Ik durf het niet.. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ben bang voor hun reactie.. Ze zullen het voor me opnemen, dat weet ik zeker, maar ik ben zo bang voor hun reactie..

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 18:31

Ik heb wel een broer, maar daar heb ik eigenlijk slecht contact mee, dus daar ga ik liever niet heen.
Ik heb ook een zusje, maar die zal er niks van snappen..

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:31

meisje1 schreef:
Morgenvroeg ga ik erheen. Ik heb een vriendin gebeld, die gaat mee en blijft daar ergens in de buurt. Mocht er iets zijn, dan kan ik haar bellen.

Mijn ouders, ik heb nogsteeds niet alle moed verzamelt om erheen te gaan.. Ik durf het niet.. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ben bang voor hun reactie.. Ze zullen het voor me opnemen, dat weet ik zeker, maar ik ben zo bang voor hun reactie..

Een klein ideetje van mij.
Ik denk dat jou ouders het allang weten. Ik denk dat ze alleen wachten tot jij er mee komt. Geloof me en vraag me niet hoe, maar ouders weten dit soort dingen. Kom op meis, zeg het. Echt waar. Ze helpen je.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:33

sweetheart schreef:
meisje1 schreef:

Ik denk dat jou ouders het allang weten. Ik denk dat ze alleen wachten tot jij er mee komt. Geloof me en vraag me niet hoe, maar ouders weten dit soort dingen. Kom op meis, zeg het. Echt waar. Ze helpen je.

Daar zou je best weleens gelijk in kunnen hebben.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:34

sweetheart schreef:

Dat denk ik ook.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:35

Ik heb een ideetje...

Waarom log je straks niet gewoon in onder je gebruikelijke inlognaam en ga je dit topic openen vanaf pagina 1...
Dan roep je je moeder, en zeg je "jeetje mam, moet je nou eens lezen, dat meisje is mijn leeftijd..."

Dat opent een gesprek over "he bah, het zal je maar gebeuren" enzo. Dát is een uitgelezen moment om haar te polsen en wellicht te vertellen.

en durf je toch niet te vertellen, klik je op pagina 17 en laat je haar dit ideetje eens zien

Doen!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:36

Een vriendin die NIET mee naar BINNEN gaat, heb je niets aan.

Niet gaan, of een vriendin mee naar BINNEN.

_Rijkie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:37

Dees schreef:
Ik heb een ideetje...

Waarom log je straks niet gewoon in onder je gebruikelijke inlognaam en ga je dit topic openen vanaf pagina 1...
Dan roep je je moeder, en zeg je "jeetje mam, moet je nou eens lezen, dat meisje is mijn leeftijd..."

Dat opent een gesprek over "he bah, het zal je maar gebeuren" enzo. Dát is een uitgelezen moment om haar te polsen en wellicht te vertellen.

en durf je toch niet te vertellen, klik je op pagina 17 en laat je haar dit ideetje eens zien

Doen!

Ja

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:39

Idd zorgen dat je moeder dit topic te lezen krijgt Knipoog

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 18:44

Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..

Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben Knipoog..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..

Ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:49

neemt je 'vriend' al op???

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:50

meisje1 schreef:
ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.

Kom op meiske, maak ons trots!

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:50

Dees schreef:
Ik heb een ideetje...

Doen!

En dan leest ze dit... Erg verdacht Tong uitsteken

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:53

meisje1 schreef:
Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..

Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben Knipoog..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..

Je hebt echt, écht helemaal niets meer te bepraten met zo'n smerige pedofiel.
Jullie hebben samen helemaal niets, écht niets dat de moeite en het verdriet waard is.

Je bent misbruikt, praktisch verkracht. Er is helemaal niets om 'goed af te sluiten'. Je hoort ontzettend boos op hem te zijn, omdat hij je dit verdriet heeft aangedaan.. er is niets om nog over te praten, écht niets....
Je bent dom en naief als je nog een keer dat huis ingaat zonder volwassen begeleiding.

Vertel het je ouders, vanavond nog.
Echt waar - nog een keer bij die vent langs gaan zonder dat zij het weten, is jezelf in levensgevaar brengen....

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:54

Quellian schreef:
meisje1 schreef:
ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.

Kom op meiske, maak ons trots!

Inderdaad - kom op!
Je kan het!

meisje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 18:55

Ik ga nu even lekker rijden, even op andere gedachten komen.

Hopelijk krijg ik de kans om het vanavond aan mijn ouders te gaan vertellen, en durf ik dan..

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:55

Neem je moeder even apart dan! Zeg gewoon dat je haar wat moet vertellen, ze zal je echt wel steunen!

Rij-ze, ik doe met je mee Knipoog

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 18:57

Het is heel normaal dat je het niet durft, maar je zult je veel beter voelen daarna.
Je vriendin weet dus ook niet alles, dus zij kan je ook niet echt helpen.
Je bent bijna op weg, totzoverre vind ik het al knap.
Je ouders zullen je ook beter begrijpen en je wilt niet weten wat een vertrouwen ze in je hebben daarna.
Ze kunnen hooguit een beetje teleurgestelt zijn maar ze weten ook dat de tijd niet terug gedraaid kan worden.
Ik ben zelf moeder, en ik wil dat mijn zoon mij alles verteld, goed of slecht.
Er moet heel wat gebeuren dat ik boos word op hem terwijl hij geen schuld heeft.
Een meisje van 15 gaat niet op zoek naar een man van 29 daar begint het al dat hij fout is.
Laat haar gewoon het topic lezen dan raakt ze er langzaam aan aan gewent.
Het helpt niets als je vriendin meegaat denk ik, vooral omdat zij het hele verhaal niet kent.
Kom op meis je bent al zo ver, en als je mijn dochter was dan was ik trots dat je een weg zoekt om eruit te komen.
En ik zou heel blij zijn als je mij zou vertrouwen daarna om jhet mij te vertellen.
Veel sterkte en zet door, je bent al zover.

Veel plezier met rijden laat je hoofd los van deze problemen en kom straks fris terug om het te vertellen.
Inderdaad laat ons trots op je zijn