Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dees schreef:Kom op zeg, maak dat kind niet nog banger om naar haar ouders te gaan!
Wie moet haar anders helpen?
MissJ schreef:Dees schreef:Kom op zeg, maak dat kind niet nog banger om naar haar ouders te gaan!
Nou idd.
Dees schreef:Kom op zeg, maak dat kind niet nog banger om naar haar ouders te gaan!
Miemserik schreef:Vind dit toch wel een heel groot leeftijdsverschil![]()
ben zelf ook nog 15 (nog 1 dag) en moet er niet aan denken dat ik iets zou hebben met een kerel van 29
![]()
maargoed dat doet er nu eigelijk ook niet toe..
Ik snap wel dat jij hem leuk vind enzo maar ik zou maar eens gaan uitvogelen of hij jou ook ECHT leuk vind en er anders gewoon een punt achter zetten
meisje1 schreef:Ik heb een keuze gemaakt, ik ga erheen.
Morgenvroeg ga ik erheen. Ik heb een vriendin gebeld, die gaat mee en blijft daar ergens in de buurt. Mocht er iets zijn, dan kan ik haar bellen.
Mijn ouders, ik heb nogsteeds niet alle moed verzamelt om erheen te gaan.. Ik durf het niet.. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ben bang voor hun reactie.. Ze zullen het voor me opnemen, dat weet ik zeker, maar ik ben zo bang voor hun reactie..
sweetheart schreef:meisje1 schreef:Ik heb een keuze gemaakt, ik ga erheen.
Morgenvroeg ga ik erheen. Ik heb een vriendin gebeld, die gaat mee en blijft daar ergens in de buurt. Mocht er iets zijn, dan kan ik haar bellen.
Mijn ouders, ik heb nogsteeds niet alle moed verzamelt om erheen te gaan.. Ik durf het niet.. Ik weet niet hoe ik moet beginnen, ben bang voor hun reactie.. Ze zullen het voor me opnemen, dat weet ik zeker, maar ik ben zo bang voor hun reactie..
Een klein ideetje van mij.
Ik denk dat jou ouders het allang weten. Ik denk dat ze alleen wachten tot jij er mee komt. Geloof me en vraag me niet hoe, maar ouders weten dit soort dingen. Kom op meis, zeg het. Echt waar. Ze helpen je.
sweetheart schreef:Een klein ideetje van mij.
Ik denk dat jou ouders het allang weten. Ik denk dat ze alleen wachten tot jij er mee komt. Geloof me en vraag me niet hoe, maar ouders weten dit soort dingen. Kom op meis, zeg het. Echt waar. Ze helpen je.
Dees schreef:Ik heb een ideetje...
Waarom log je straks niet gewoon in onder je gebruikelijke inlognaam en ga je dit topic openen vanaf pagina 1...
Dan roep je je moeder, en zeg je "jeetje mam, moet je nou eens lezen, dat meisje is mijn leeftijd..."
Dat opent een gesprek over "he bah, het zal je maar gebeuren" enzo. Dát is een uitgelezen moment om haar te polsen en wellicht te vertellen.
en durf je toch niet te vertellen, klik je op pagina 17 en laat je haar dit ideetje eens zien
Doen!
meisje1 schreef:ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.
Dees schreef:Ik heb een ideetje...
Waarom log je straks niet gewoon in onder je gebruikelijke inlognaam en ga je dit topic openen vanaf pagina 1...
Dan roep je je moeder, en zeg je "jeetje mam, moet je nou eens lezen, dat meisje is mijn leeftijd..."
Dat opent een gesprek over "he bah, het zal je maar gebeuren" enzo. Dát is een uitgelezen moment om haar te polsen en wellicht te vertellen.
en durf je toch niet te vertellen, klik je op pagina 17 en laat je haar dit ideetje eens zien
Doen!
meisje1 schreef:Ik denk niet dat mijn ouders het weten. Dan hadden ze er allang iets van gezegd, of dan waren ze allang langs hem gegaan.
Mijn ouders zullen het hier echt niet mee eens zijn, en als ze het wisten zouden ze dat wel laten blijken ook..
Ik heb liever dat mijn vriendin niet mee naar binnengaat. Er zal veel over persoonlijke dingen gepraat worden, en sommige dingen vind ik dat zij dat niet hoeft te weten. De dingen over seks en alles wat we samen gedaan zullen hebben, dat zal ook wel ter sprake komen, ik vind dat zij daar niks mee te maken hoeft te hebben..
En als ik d'r nodig heb, kan ik d'r gewoon bellen..
Quellian schreef:meisje1 schreef:ik heb net een poging gedaan om het aan mijn moeder te vertellen. Ik dacht telkens als ze langs me liep: vertellen.. vertellen.. Maar als het puntje bij paaltje komt durf ik het niet meer goed.
Kom op meiske, maak ons trots!