Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Kopieer maarHoewel ik na die gescalpeerde vent het helemaal niet zo ranzig meer vind
En ik had nog zo mijn best gedaan
tessyke schreef:tampons gewoon doorspoelen
kimmie261 schreef:tessyke schreef:tampons gewoon doorspoelen
als jij dit bij ons in belgie gedaan hebt,dan ligt het nu dus in een septumtank,en daar mag dat absoluut niet in liggen,mij maakt het nu niets meer uit,maar zo zie je maar,dat niet elk huishouden een riolering heeft..
maar even wederom de algemene vraag:
als er een vuilnisbak staat en zakjes en er stat duidelijk bij het toilet,gelieve hier geen tampons door het toilet te spoelen,doen jullie het dan ook niet??
ik gebruik zelf dus geen tampons,zou het echt heel heel erg vinden,dat mijn badkamer straks onder water staat met strondwater doordat een ander die er wel doorheen spoelt!!!en dat ik dan schade aan mijn vloer zou hebben,echt,zou het echt heel heel erg vinden...
Urielle schreef:Smystique schreef:
Ik ook nietheb al heel wat redenen voorbij zien komen maar ik vind het allemaal kul. Volgens mij is het gewoon luiheid en niet verder willen denken
Ik heb het jullie lang willen besparen maar ik ga nu echt beschrijven hoe het er uit ziet de eerste dag. Blijkbaar zijn er mensen op Bokt die het ranzige van een menstruatie niet in kunnen zien, wellicht vanwege een vrij lichte menstruatie?
Gevoelige lezers, jonge meisjes, en mannen die de realiteit niet geheel kennen: gelieve niet verder te lezen. Overige mensen: zorg dat je eerst gegeten hebt en lees het daarna met een knipoog en een kotsbakje in de buurt!
Je doet het slipje naar beneden. He getverdemme, weer een rode plek in je broekje.Gelukkig opgevangen met een inlegkruisje, dat je uit je slipje scheurt en in je vuilnisbakje gooit, uiteraard met wcpapier erom. Hopen maar dat het ding zich niet ontrolt. Je grabbelt tussen de schaamlippen naar het touwtje. He, daar is het: een doorweekt rood koordje. Gruwelend pak je het touwtje. De tampon ploft als een strobaal die van de hooizolder valt naar beneden, je doos uit, de pot in. Achter de tampon aan valt een heel vlies met zwarte gestolde bloedklonters en daaropvolgend nog een straal bloed.
Men pakke een stuk pleepapier om het bloed af te vegen. Helaas is er zoveel bloed dat je eerder je doos verder ondersmeert dan dat je het opneemt. Een paar minuten later zit de pot zo vol met papier dat de wc bijna verstopt () maaaaar uiteindelijk is het bloed een beetje weg. Nog eens wat napoetsen met een vochtig toiletpapiertje, zo komen de laatste aangekoekte brokjes geronnen bloed ook mee, nog eens met een droog toiletpapiertje en dan de klus om er een nieuwe k*tplug in te boren. Dat gaat gemakkelijk, want het bloed blijft toch doorlopen. Helaas, ondanks die 'handige' inbrenghulzen zitten je vingers alsnog onder het bloed natuurlijk. Nieuw inlegkruisje erin, even opletten dat het goed vastzit, want als het omdraait heb je gratis je doos onthaart. Je trekt je broek op, trekt door, kijkt nog even of de wc al dat wcpapier nog weg krijgt gespoeld en moet daardoor noodgedwongen de bebloede handel nog weg zien zwemmen ook. En dan begint de klus: handen wassen en vooral die resten bloed tussen je nagelriemen uit schrobben. He, schoon! Opgelucht loop je naar buiten waar iemand met zijn benen over elkaar ongeduldig staat te dansen. Tot over een half uur!
Ik wil maar zeggen: spreek voor jezelf. Mensen kunnen gewoon een andere mening hebben. Ongesteld zijn is ranzig!
Ik ben blij dat ik zwanger ben