Tampons doortrekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: Tampons doortrekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:53

op welke bladzijde stond het ook alweer?

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:55

Urielle schreef:
Kopieer maar Knipoog Hoewel ik na die gescalpeerde vent het helemaal niet zo ranzig meer vind Clown En ik had nog zo mijn best gedaan Tong uitsteken

Ik kan me het verhaal nog goed herinneren waarin je vertelde hoe het is om zwanger te zijn, van week tot week. Lag onder de tafel van het lachen en mijn beslissing was genomen! Haha!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 16:58

Is dat ook zo'n ranzig verhaal dan?? Haha! waar staat dat!!!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:04

Nee, dat was een meisje dat vroeg of iemand haar van haar zwangerschapswens af wilde helpen. Nou heb ik een klötezwangerschap gehad, zeker in het begin dus ik heb elk detail wat in me opkwam en elk kwaaltje beschreven Clown

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:06

hihi

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 18:43

Ik was trouwens niet diegene met de zwangerschapswens hoor, voordat er bepaalde dingen geinsinueerd gaan worden Knipoog

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 20:16

hahaha en de discussie gaat maar door..ik kijk 24 uur niet op dit forum en meteen al bijna 2 bladzijde verder hahaha! Volges mij zijn de tampon-doorspoeler en de tampon-prullenbakkers inderdaad vrijwel niet te overtuigen. Want ook ik zal eigenwijs mijn tampon blijven doorspoelen (mits anders staat aangegeven) omdat ik niet anders gewend ben en eerlijk gezegd dacht dat iedereen dit deed.
Als er geen prullenbakje is spoel ik dat plastic natuurlijk niet door de wc, die stop ik in mijn broekzak. Maar dat gaat met die tampon zo moeilijk...Tong uitsteken
Overigens nu ben ik wel steeds bang dat een keer de wc op mijn studentenkamer verstopt raakt als ik een tampon doorspoel *LOL* Dan moet ik steeds aan dit topic denken...maar is die verstopt dan heb ik gelukkig een huisbaas. Maar na een jaar is die nog niet verstopt geraakt dus ik denk dat de afvoer goed genoeg is.

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 21:01

Ja vooral in studentenhuizen is het lastig denk ik Apollo. Thuis valt er nog wel wat te regelen Lachen
Wij hebben in 't studentenhuis ook geen prullenbakjes, heb ook geen idee wat de andere meiden ermee doen. En als ik het in de prullenbak wil gaan gooien kom ik eerst allemaal mensen tegen onderweg Clown

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 23:55

dan zou ik het toch maar in een stukje wc papier wikkelen haha dat is beter dan met een volle tampon door het huis lopen.....ik herinner me plotseling dat er op mijn vorige school eens een volle tampon door de klas in gevlogen.....was echt ranzig....

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 01:15

Grutjes, wat een onderwerp toch weer Tong uitsteken

Tampons wikkel ik netjes in een papiertje en gooi ze in het prullenbakje, heb nooit last van vieze handen of wat dan ook, gewoon hoppa, in t bakkie ermee! Clown

Maar, als ik dan bij iemand ben en diegene heeft geen bakje staan, dan gaat ie gewoon door t toilet.
Ik pieker er niet over om door een volle kamer met mn tampon te gaan lopen, dan moeten ze maar even aan de maandelijkse perikelen van de vrouw denken en een bakje neerzetten Sigaar

Vork zo, weten jullie dat ook weer.

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 01:20

tampons gewoon doorspoelen Ja

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 10:47

oh mij god ik heb echt lol om dit topic Haha!
ga nu ook maar eens kijken op t ranzige verhalen topic
maar me tampons die spoel ik nog lekker door.Tong uitsteken

ilovejuno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 13:42

tampons spoel ik door maar maandverband niet

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:07

tessyke schreef:

als jij dit bij ons in belgie gedaan hebt,dan ligt het nu dus in een septumtank,en daar mag dat absoluut niet in liggen,mij maakt het nu niets meer uit,maar zo zie je maar,dat niet elk huishouden een riolering heeft..

maar even wederom de algemene vraag:

als er een vuilnisbak staat en zakjes en er stat duidelijk bij het toilet,gelieve hier geen tampons door het toilet te spoelen,doen jullie het dan ook niet??

ik gebruik zelf dus geen tampons,zou het echt heel heel erg vinden,dat mijn badkamer straks onder water staat met strondwater doordat een ander die er wel doorheen spoelt!!!en dat ik dan schade aan mijn vloer zou hebben,echt,zou het echt heel heel erg vinden...

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 14:19

Hahahaha omg, 17 pagina's tampon-topic.....

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 17:22

kimmie261 schreef:
tessyke schreef:

als jij dit bij ons in belgie gedaan hebt,dan ligt het nu dus in een septumtank,en daar mag dat absoluut niet in liggen,mij maakt het nu niets meer uit,maar zo zie je maar,dat niet elk huishouden een riolering heeft..

maar even wederom de algemene vraag:

als er een vuilnisbak staat en zakjes en er stat duidelijk bij het toilet,gelieve hier geen tampons door het toilet te spoelen,doen jullie het dan ook niet??

ik gebruik zelf dus geen tampons,zou het echt heel heel erg vinden,dat mijn badkamer straks onder water staat met strondwater doordat een ander die er wel doorheen spoelt!!!en dat ik dan schade aan mijn vloer zou hebben,echt,zou het echt heel heel erg vinden...

meestal staat er maandverband en dat gebruik ik niet Clown
dus tampons spoel ik gewoon lekker door Haha!
ok als ik bij een anders thuis ben ofzo niet maar meestal ga ik dan nieteens naar de wc
dusja

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 19:34

Kimmie, ik spoel ze nooit door.
Maar wat jij tikt (als ik ze door zou spoelen) dan had ik ze netjes in het zakje gedaan en dan in de prullenbak.
Ik zou me onwijs schuldig voelen als door mijn tampon-in-de-wc-gooi actie de afvoer van iemand (of hier thuis) verstopt zou raken.
een ander zit dan wel met de rotzooi.
Maar ik spoel ze dus NIET door.

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:24

Urielle schreef:
Smystique schreef:

Ik ook niet Haha! heb al heel wat redenen voorbij zien komen maar ik vind het allemaal kul. Volgens mij is het gewoon luiheid en niet verder willen denken

Ik heb het jullie lang willen besparen maar ik ga nu echt beschrijven hoe het er uit ziet de eerste dag. Blijkbaar zijn er mensen op Bokt die het ranzige van een menstruatie niet in kunnen zien, wellicht vanwege een vrij lichte menstruatie?
Gevoelige lezers, jonge meisjes, en mannen die de realiteit niet geheel kennen: gelieve niet verder te lezen. Overige mensen: zorg dat je eerst gegeten hebt en lees het daarna met een knipoog en een kotsbakje in de buurt!

Je doet het slipje naar beneden. He getverdemme, weer een rode plek in je broekje. Boos! Gelukkig opgevangen met een inlegkruisje, dat je uit je slipje scheurt en in je vuilnisbakje gooit, uiteraard met wcpapier erom. Hopen maar dat het ding zich niet ontrolt. Je grabbelt tussen de schaamlippen naar het touwtje. He, daar is het: een doorweekt rood koordje. Gruwelend pak je het touwtje. De tampon ploft als een strobaal die van de hooizolder valt naar beneden, je doos uit, de pot in. Achter de tampon aan valt een heel vlies met zwarte gestolde bloedklonters en daaropvolgend nog een straal bloed.
Men pakke een stuk pleepapier om het bloed af te vegen. Helaas is er zoveel bloed dat je eerder je doos verder ondersmeert dan dat je het opneemt. Een paar minuten later zit de pot zo vol met papier dat de wc bijna verstopt ( Clown ) maaaaar uiteindelijk is het bloed een beetje weg. Nog eens wat napoetsen met een vochtig toiletpapiertje, zo komen de laatste aangekoekte brokjes geronnen bloed ook mee, nog eens met een droog toiletpapiertje en dan de klus om er een nieuwe k*tplug in te boren. Dat gaat gemakkelijk, want het bloed blijft toch doorlopen. Helaas, ondanks die 'handige' inbrenghulzen zitten je vingers alsnog onder het bloed natuurlijk. Nieuw inlegkruisje erin, even opletten dat het goed vastzit, want als het omdraait heb je gratis je doos onthaart. Je trekt je broek op, trekt door, kijkt nog even of de wc al dat wcpapier nog weg krijgt gespoeld en moet daardoor noodgedwongen de bebloede handel nog weg zien zwemmen ook. En dan begint de klus: handen wassen en vooral die resten bloed tussen je nagelriemen uit schrobben. He, schoon! Opgelucht loop je naar buiten waar iemand met zijn benen over elkaar ongeduldig staat te dansen. Tot over een half uur!

Ik wil maar zeggen: spreek voor jezelf. Mensen kunnen gewoon een andere mening hebben. Ongesteld zijn is ranzig!

Ik ben blij dat ik zwanger ben Pling

Meid.. jij hebt echt talent!!
Jij schrijft zoo leuk!! ontzettend ranzig, maar dat terzijde Sigaar
doe er es wat mee Haha!

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-06 22:37

ik vind het ook wel ruig geschreven en ook nog eens helemaal waar.....en dan heb je het nog niet eens over een onregelmatige menstruatie gehad.....

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 00:46

allemachtig prachtig ik weet niet hoe erg je ongesteld bent! Bloos! gelukkig heb ik het niet zo erg dan maar Tong uitsteken

geit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 01:01

hahaha dat verhaal.helemaal super Haha!
ik spoel tampons altijd gewoon door de plee.maandverband en die zooi gebruik ik niet,is net of je een luier aan hebt

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 01:24

idd!!

maareemm...Urielle ik weet niet maar ik ben blijkbaar niet zo erg ongesteld want ik heb geen ehm.. zwarte gestolde bloedklonters hoor Tong uitsteken

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:11

is natuurlijk bij iedereen anders Knipoog
bij mij is het gelukkig ook niet zo erg.
maar ik vind dat ze het wel heel leuk schrijft haha
ging t voorlezen aan me moeder we hadden helemaal de slappe lach Haha!

Sunshine1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:44

nee bij mij is het ook niet zo erg als beschreven is door Urielle

maar het is wel leuk om als column in een blad te zetten Pling Cool

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 14:49

precies....en zo erg is het bij mij ook niet (gelukkig) maar zo te horen is het net een hororfilm bij sommige van ons......ik krijg toch wel een beetje medelijden met je hoor....