1 x gekneusde been
1 x luchte hersenschudding inc. dik en blauw gezicht met gekneusde neus
1 x achterover geklapt. nek amper kunnen bewegen
1 x op mijn stuitje gevallen
paar keer blauwe plekken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Melisjee schreef:hersenschuddigng

lotjj92 schreef:1 x luchte hersenschudding inc. dik en blauw gezicht met gekneusde neus
. De eerste keer dat ik eraf ging wat op een oefenparcours de laatste hindernis waarbij hij vol in de remmen ging. Anders waren we foutloos. Verder kom ik er meestal ( ff afkloppen) met wat spierpijn vanaf. Het ergste wat ik heb gehad zijn gekneusde ribben maar dat was ook een keer waarbij ik wist DAT ik eraf ging, maar geen idee wanneer. Dan zet jeje erg schrap en val je een stuk harder. Verder heb ik alle keren dat ik er naast lag niet meer bijgehouden
. 
ik heb nu een hele dikke wang en schaafwondjes erop, en een bloeduitstorting aan de binnenkant van mijn wang

en toen ben ik er af gevallen door het bokken, maar heb niks over gehouden of wel, een hele zere kont van steeds dat zadel in geduwt te worden
mijn pony had vandaag 3 gangen. stap, draf, en bokken. oh ja en vergeet het stijgeren niet!!! doei XX
(klopt even af)
alleen miss soms eens een blauwe plek of een beetje rugpijn;) (val er dan meestal ook goed af hihi! soms vlieg ik er wel es overkop af, maar dat was vroeger)