Ik ben net gebeld door het ziekenfonds en het is GOEDGEKEURD!!!
Joeoeehhoooeeee!!!!! Nu maandag nog bellen voor een afspraak bij de Anesthesist...spannend

Poehpoeh nu komen de zenuwen toch wel enorm naar boven

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Katja schreef:Gefeliciteerd!!
Kan me voorstellen dat de zenuwen nu wel echt komen.
Eightlegged schreef:ik ben blij dat dit topic er is dames(heeft me naar het borstenforum geloodsd e.d)
mijn verhaaltje:
19, cup 75F, slechte rug, ben het he-le-maal ZAT!!
binnenkort een tripje naar de huisarts
CorineH schreef:Voor mij schiet het nu ook wel op!!! Word vrijdag geopereerd. eerst besefte ik het nog niet zo erg maar nu het zo dicht bij komt vind ik het toch wel heel erg eng.....
Maar ik vind het soms ook wel lastig om het aan mensen te vertellen. Een borstverkleining vind ik toch wel weer anders dan een knieoperatie.. daar praat je denk ik makkelijker over.
Ellebelletje schreef:Pff hoe ga ik dit nieuws nou weer aan familie brengen? >;)
Alleen mijn moeder zus en vriend weten het...
Ik woon in bij mijn schoonfamilie en daar kunnen ze nogal raar reageren op dat soort dingen (domme ondoordachte sexistische opmerkingen maken) haha mijn vriend zei al..hahah we zeggen niks en kijken als je met je bikini voorbij komt lopen wat ze zeggen![]()
De rest zoals mijn oma is nog van de oude stempel en snapt niet dat te zware borsten een flinke belasting kunnen zijn..en zal dus behoorlijk ouderwets reageren (niets tegen het menske hoor..alleen is ze heel erg tegenhoudend over dat soort dingen)
Hoe hebben jullie het aan familie/vrienden/kennissen gezegd?
weer typisch iets voor ellen om je druk over te maken hoor!
Ellebelletje schreef:WWHHHAHAHHAHAHWWWWAHHHAAA
Ik ben net gebeld door het ziekenfonds en het is GOEDGEKEURD!!!
Joeoeehhoooeeee!!!!! Nu maandag nog bellen voor een afspraak bij de Anesthesist...spannend![]()
![]()
Poehpoeh nu komen de zenuwen toch wel enorm naar boven![]()
CorineH schreef:Voor mij schiet het nu ook wel op!!! Word vrijdag geopereerd. eerst besefte ik het nog niet zo erg maar nu het zo dicht bij komt vind ik het toch wel heel erg eng.....
Maar ik vind het soms ook wel lastig om het aan mensen te vertellen. Een borstverkleining vind ik toch wel weer anders dan een knieoperatie.. daar praat je denk ik makkelijker over.
flair schreef:De enige vraag die ik kreeg was of ik was afgevallen
Katja schreef:Jeetje dat is snel zeg.
Ik heb geen idee welke maar je zou moeten nemen.
Ik wil zelf eventueel wel tijdens de vakantie geholpen worden want ik vermoed dat het daarna wel een drukke boel zal zijn.
Misschien toch maar deze week eens naar de huisarts gaan om een afspraak te maken en de boel in gang te zetten.
Hmmm, heb net vandaag voor een fortuin aan bh's en topjes en ook nog een bikini besteld.
Ellebelletje schreef:Maarr om even serieus te reageren: Nadat je bij de huisarts bent geweest is het misschien toch nog een hele periode voordat je ook daadwerkelijk geholpen wordt? Tenzij je natuurlijk zo'n lekker ziekenhuis als ik heb![]()
Katja schreef:Ik weet dat hier in de buurt er altijd nauwelijks wachtlijsten zijn tijdens de vakanties omdat iedereen dan pas daarna geholpen wil worden. Omdat wij zlef al in juni weggaan wil ik in ieder geval een poging wagen om na die tijd geholpen te worden. Als het langer duurt is het ook goed maar niet geschoten is altijd mis.
Katja schreef:Ellebelletje schreef:Maarr om even serieus te reageren: Nadat je bij de huisarts bent geweest is het misschien toch nog een hele periode voordat je ook daadwerkelijk geholpen wordt? Tenzij je natuurlijk zo'n lekker ziekenhuis als ik heb![]()
Ik weet dat hier in de buurt er altijd nauwelijks wachtlijsten zijn tijdens de vakanties omdat iedereen dan pas daarna geholpen wil worden. Omdat wij zlef al in juni weggaan wil ik in ieder geval een poging wagen om na die tijd geholpen te worden. Als het langer duurt is het ook goed maar niet geschoten is altijd mis.