Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Biepmiep schreef:Heb sinds bijna 2 weken de Mirenaspiraal. Inbrengen was heel pijnlijk ondanks het feit dat ik 2 kinderen heb gebaard. Nu heb ik nog steeds vaak en veel last van menstruatieachtige pijn. Bah!
Morris schreef:Biepmiep schreef:Heb sinds bijna 2 weken de Mirenaspiraal. Inbrengen was heel pijnlijk ondanks het feit dat ik 2 kinderen heb gebaard. Nu heb ik nog steeds vaak en veel last van menstruatieachtige pijn. Bah!
Oooo, als ik dit lees, dan denk ik dat ik echt niet aan een spiraal begin en ik heb nog geen kinderen ook.
Kimberley77 schreef:Ik heb ook een vraagje. Ik las laatst ergens dat de Yasminpil helpt bij afvallen, iemand ervaring?
MSQuincyTE schreef:Waarom laten de vrouwen zich steriliseren en de mannen niet
Marije_jiplover schreef:Volgens mij kun je nu gewoon beginnen op dezelfde dag als dat je anders met je andere pil zou gaan beginnen, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet.
Maikuh schreef:Marije_jiplover schreef:Volgens mij kun je nu gewoon beginnen op dezelfde dag als dat je anders met je andere pil zou gaan beginnen, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet.
Hmm oke..
Weet iemand anders het misschien zeker?
MSQuincyTE schreef:Waarom laten de vrouwen zich steriliseren en de mannen niet