Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ezellover25 schreef:Kun jij voelen dat de wond dicht is vanbinnem?
Zonder aan de enkel te voelen?
), bij een enkeling schijnt het wel te helpen. Ik had natuurlijk ook wonden die lang open waren en op een andere plek en groter dan bij jou. Ik heb meerdere merken geprobeerd van Biodermal tot eigen merk van de drogist. Geen verschil helaas. En ook die siliconenpleisters maakten niets uit. Ik weet ook niet of zoiets wel op een achillespees kan, want je draagt er immers ook weer schoenen over.

DideH schreef:Totdat dr vinger er een keer af valt Ezellover
Het moment is daar jongens, trommelgeroffel, er zitten korstjes op!
[ Afbeelding ]

Ze durfde het nog niet aan.
Polly schreef:Germie, ze komt nét bij de behandelaar vandaan en die adviseert iets compleet anders.
Ik snap dat jij het zo zou doen en dat respecteer ik, het zou fijn zijn als jij ook respecteert als andere mensen het anders doen en wel het advies willen opvolgen
germie schreef:Ik zou de oorspronkelijke einddatum vasthouden en was er nu gewoon op gaan staan.
Dit duurt echt veel te lang. Dat afneembare gips steunt ook immers, dus dan ging ik staan om nu de boel te gaan trainen en ook echt niet meer wachten. De pees zit nu wel aan elkaar. En met alleen staan belast je niets.
Ik had echt niet weer een weekgewacht. Wilden ze bij ook steeds die 2 weken. Tijd is ookgeld en ik wilde weer leven. Na 2 bezoekjes was mijn geduld toen meer dan op. Ik had die einddatum nodig. Was iets andere situatie, maar ik werd boos en dat was maargoed ook. Anders had ik er zeker nog een half jaar mee rondgelopen. Nu was het 48 uur later verholpen door het open te maken en te reinigen. En kon daarna dezelfde dag nog duiken. Heel belangrijk voor mij. De wrok van die zomer kwijt zijn blijft, daar zal ik altijd boos om blijven, net als die 5 weken 34 jaar terug. Maar heb geleerd dat je eigen gevoel volgen en je niet af laten schepen heel belangrijk is.
Ik heb enorm geleden toen.
Dus wil je sterkte wensen, maar wees ook niet te lief met ja en amen knikken.
germie schreef:Ik zou de oorspronkelijke einddatum vasthouden en was er nu gewoon op gaan staan.
Dit duurt echt veel te lang. Dat afneembare gips steunt ook immers, dus dan ging ik staan om nu de boel te gaan trainen en ook echt niet meer wachten. De pees zit nu wel aan elkaar. En met alleen staan belast je niets.
Ik had echt niet weer een weekgewacht. Wilden ze bij ook steeds die 2 weken. Tijd is ookgeld en ik wilde weer leven. Na 2 bezoekjes was mijn geduld toen meer dan op. Ik had die einddatum nodig. Was iets andere situatie, maar ik werd boos en dat was maargoed ook. Anders had ik er zeker nog een half jaar mee rondgelopen. Nu was het 48 uur later verholpen door het open te maken en te reinigen. En kon daarna dezelfde dag nog duiken. Heel belangrijk voor mij. De wrok van die zomer kwijt zijn blijft, daar zal ik altijd boos om blijven, net als die 5 weken 34 jaar terug. Maar heb geleerd dat je eigen gevoel volgen en je niet af laten schepen heel belangrijk is.
Ik heb enorm geleden toen.
Dus wil je sterkte wensen, maar wees ook niet te lief met ja en amen knikken.
DideH schreef:Oh de wondvpk vroeg trouwens nog naar wat dat vorige week in mijn dossier was voor extra bezoek. Toen vertelde ik het verhaal van de arts die het vette gaasje er nieteens af had gehaald.
Haar gezicht sprak boekdelen![]()
![]()