Vanmorgen gesprek gehad bij de opvang, was heel positief dus dat is fijn! Nog 2 weekjes werken en dan verlof.. daar ben ik toch wel aan toe hoor
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mijn man is bezig met onze nieuwe slaapkamer zodat de babykamer daarna ingericht kan worden. Hij heeft er meer haast bij dan ikzelf, ik maak me geen zorgen (alle spullen zijn er al, maar dan in de garage). Zijn jullie ook al bezig met de babykamers? 
ik kom echt iedere dag in de babykamer even trots kijken naar alle heerlijke spulletjes die er liggen, kan daar echt van genieten (en er staat een fles lenor geurparels op de plank dus de kamer zelf ruikt ook gewoon erg lekker momenteel
)

gelukkig mijn buik en de kleine goed weten te beschermen, en is alles verder goed. Alleen nu heb ik overal spierpijn omdat mijn lijf zo hard zn best heeft gedaan om mezelf gunstig op te vangen.
En de dame ligt nu ook niet meer in stuit, dus als ze zo blijft liggen geeft dat ook geen negatief advies
+6 kilo, gerekend vanaf 'begin december voor de feestdagen'. Gerekend vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was (na de feestdagen) 3,6 kilo
En zo lang de baby goed groeit is er geen probleem hoeveel (of weinig) je aankomt.
In de zorg werken lijkt me ook wel zwaar 
Ook de rijbroeken en leggings zitten nog fijn, dus nog geen inkopen hoeven doen.
.
.
.
Wel besloten de menwagen niet meer op te gaan.
Bloempotje schreef:Wat balen Kimley! Hopelijk kan de fysio iets voor je betekenen.
Wpaard altijd fijn en een geruststelling als de 20 weken echo goed is!
Oei Anouk.. gelukkig heb je jezelf gunstig kunnen opvangen dat er verder niks gebeurd is.
Babiveera wat fijn! Mijn placenta ligt ook laag, ik hoop ontzettend dat het gaat veranderen.
Op welk termijn lag het bij jou nog te laag? Ik zoek hoop.
Fijn dat alles goed gaat Nessie! Bij mij gaat het gelukkig ook allemaal goed maar vanwege de laagliggende placenta moet ik wel wat voorzichtig zijn.
En sorry iedereen, ik lees echt elke dag heel trouw mee maar ik ben niet zo’n goede bijlees post maker.