Zo hé, ik besloot om eerst 5 minuten te fietsen in de sportschool. Dat heb ik geweten, bij het eerste apparaat in mijn eerste rondje gaven mijn benen al op. Ik heb netjes mijn 2 rondjes afgemaakt maar ik ga nooit meer eerst fietsen. Nu maak ik eerst mijn 2 rondjes en dan kan ik altijd nog even fietsen.
Ik ga vrijdag nog een keer en dan maandag gaan we verder bespreken. Ik heb gewoon nog een proefweek gekregen.
Dat dacht ik. Maandag abonnement afsluiten. Als ik 1.5 jaar lid wordt kost het mij €50 per maand. Onbeperkt. Als ik een jaar lid wordt kost het volgens mij €55 per maand. En als ik een half jaar lid wordt €60.
Collega zei net dat ik dikker ben in mijn gezicht. Helaas heeft de prednison zijn bijwerking afgegeven. Ik dacht zelf ook iets te zien maar ja, je ontkent.
Nee dat weet ik dat sporten dat niet weg haalt maar sporten is wel het voordeel van de medicatie bedoelde ik. Elk nadeel heeft dus ook een voordeel.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-25 15:10
Ik vind het moeilijk om het voordeel in te zien.
Maar goed, we gaan vanavond weer en een abo afsluiten.
Muurp
Geplaatst: 28-07-25 15:26
Lieve Marlies, je bent enorm goed bezig! Ik snap dat je misschien wat verdrietig wordt van de vervelende bijwerking, maar met de keuze voor deze medicijnen gaat het je op langer termijn zoveel meer opleveren. Doordat je nu kunt sporten ga je voor de komende jaren daar zoveel profijt van hebben.