Wat het nou precies was waardoor ik niet kon slapen, geen idee.. Voelde me beroerd, m'n blaas deed pijn, m'n plasbuis deed pijn.. Dus kon ook geen fijne houding vinden. Dan de infuuspomp die constant begint te piepen omdat er weer iets dubbel zit, en ik lig precies onder een rooster die snachts op standje indoor skydiving staat. Had al oordopjes gevraagd, maar dat hielp niet.. M'n buurman van de acute opname is ook weer op deze kamer gekomen en die is zo stil snachts, dacht echt, dit word uren slapen.. Niet dus. Gordijnen om m'n bed dicht gedaan, snachts zelfs nog de verpleegkundige het infuus laten afkoppelen zodat ik me kon omkleden naar een dunner shirt.. Maar niks heeft geholpen
Ik zal eens vragen of m'n moeder wat mee wil nemen, kan ik dat proberen!
Hier krijg je alleen een koptelefoontje en een vuilniszakje, dat is het. Ze hebben wel oordopjes als je er om vraagt, en volgens mij ook van die tandenborstels die je nat maakt en dan zit er al wat tandpasta op.
Vind het ook zo frustrerend dat de ene verpleegkundige gewoon alles via het infuus doet en nu kreeg ik weer paracetamol tabletten en ook toen ik zei dat ik misselijk was, kreeg ik de metoclopramide gewoon als tablet. En die pillen laten me meteen keihard overgeven.. Heb net wat appelmoes gehad en een half glas sinaasappelsap, maar een pil slikken en ik begin direct weer met overgeven.