Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 21:54

ASF schreef:
Thanks voor de tip, Mloes! Ze zijn daar niet altijd zo goedkoop, toch? Wel jammer dat ze niet zoveel bijzondere patroontjes hebben. Dat vind ik toch het leukste aan wraps, naast dat het lang mooi blijft, dat het ook nailart is. Wel hebben ze mooie kleuren!

Ik kom bij de verkeerde kruidvat, geloof ik. Nog nooit gelstickers daar gevonden.

Ja zijn daar altijd zelfde prijs. De normale stickers 3 euro en de gelstickers 6 euro. Ik hou van effen en beetje neutraal dus kan er goed slagen :D

ASF

Re: Nagellakstrips ipv BIAB of gellak, wie ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-24 22:44

Nouja, ik ben er ook wel geslaagd.. en ik was eigenlijk al blut na 3 dure dierenmaanden. :')
Hoe lang is de levertijd ongeveer, weet jij dat? Ik zag Hongkong op de site, nadat ik besteld had. :+

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 09:29

Ik ook het eens geprobeerd. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 09:41

ASF schreef:
Thanks voor de tip, Mloes! Ze zijn daar niet altijd zo goedkoop, toch? Wel jammer dat ze niet zoveel bijzondere patroontjes hebben. Dat vind ik toch het leukste aan wraps, naast dat het lang mooi blijft, dat het ook nailart is. Wel hebben ze mooie kleuren!

Ik kom bij de verkeerde kruidvat, geloof ik. Nog nooit gelstickers daar gevonden.

Ja bij de Kruidvat hier moest ik er ook naar vragen, daar laten ze achter.
Terwijl ze bij een andere Kruidvat er gewoon een heel schap van hebben. :Y)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 11:53

Unicornetto schreef:
ASF schreef:

Ja bij de Kruidvat hier moest ik er ook naar vragen, daar laten ze achter.
Terwijl ze bij een andere Kruidvat er gewoon een heel schap van hebben. :Y)

Die zitten niet in het vaste assortiment maar ze hebben ze meestal wel op voorraad
Ze zijn van Mynailcandy ze hebben zowel de stickers als de UV lampen.
Als je wilt kan ik je een keer foto’s van de barcode sturen van de nagelstickers als de kv in jouw dorp of stad ze dan niet heeft weten ze wel waar ze in de buurt die stickers hebben dat kunnen ze voor je nakijken namelijk in de hand terminal.

Voor de mensen uit Brabant Kruidvat Helvoirt had er meer dan genoeg hahaha.

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 17:38

ASF schreef:

Hier hebben ze bij de kruitvat ook niks hoor.. vandaag gevraagd, maar helaas..

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-24 20:37

Ik had een paar setjes bij Ali besteld, zonder lamp. Helaas plakken ze niet hard genoeg. Laten bij de topjes na een klein stootje vrijwel meteen los :( jammer

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 09:52

De stickers van shtolida.com waren er al. Echt snel! Denk dat ik ergens na het weekend een setje ga plakken. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 18:47

Hier ging de pink even wat minder maar m’n netste setje tot nu toe. Ik word er nog handig in haha. Vind het alleen echt stom om te doen. Vinden jullie het wel ontspannend?

Afbeelding

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 18:52

Nice Selina! Ik vind het stom en ik ben ook gestopt. Niet omdat ik het stom vind maar omdat mijn nagels echt helemaal naar de maan zijn. Helemaal gescheurd en gespleten en super zacht. Het ziet er niet meer uit. Dus helaas, ik ben wel een tijdje zoet voor het er weer normaal uitziet en wat lengte heeft.

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:45

Prachtig setje Selina, dat is ook 1 van mijn favorieten. Ik vind het juist leuk om een nieuw setje te plakken. Kijk er nu al naar uit. Dit was de mijne van deze week.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 19:48

Ik vind het ook leuk, gaat ook steeds sneller. :)

Vandaag weer nieuwe van de Kruidvat (my nailcandy) erop.
Afbeelding

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 20:29

Whizz schreef:
Nice Selina! Ik vind het stom en ik ben ook gestopt. Niet omdat ik het stom vind maar omdat mijn nagels echt helemaal naar de maan zijn. Helemaal gescheurd en gespleten en super zacht. Het ziet er niet meer uit. Dus helaas, ik ben wel een tijdje zoet voor het er weer normaal uitziet en wat lengte heeft.

Dit heb ik nu ook, mmet ca 2 weken denk ik wel dat ik de meeste beschadigingen kwijt ben, maar ik ga dan nog eens een goede poging doen vooral met rustig weer eraf laten weken, maar als het dan weer beschadigd weet ik het ook niet meer..

Whizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:44

Ik geloof dat ik niet echt beschadigingen heb opgelopen met het eraf halen. Tis gewoon prut en al een maand super slappe nagels. Fijn dat jij al zo verbetering verwacht. En dan weer lekker plakken :j

ASF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-24 21:56

Oeh, zie mooie nagels voorbij komen!
Het plakken vind ik niet echt stom, het wachten op de lamp vind ik jammer. Maar hoe ze er in de advertenties bij komen dat het in een kwartiertje kan is me een raadsel. Of ik ben gewoon heel sloom. :P

SassyMoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 05:54

Die zijn ook mooi Ubicornetto!

Ik gebruik de gewone stickers ASF, zonder lamp. Snel erop en snel eraf te halen, zonder mijn nagels te beschadigen. :)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 07:44

Ik ben na enkele setjes toch niet helemaal overtuigd. Ik kan er niet helemaal aan wennen. Ik vind het vrij dik op mijn nagels en de bovenkanten raken soms toch beschadigd doordat er kleine stukjes afbreken. En het is echt wel flink duurder dan een gewoon nagellakje. Ik denk niet dat ik ermee doorga. Ik heb nog 1 set liggen die ik wel een keer ga gebruiken maar verder niet.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 09:48

Ik heb ook besteld bij Shtolida.com en ze waren er hier ook precies binnen een week, in Spanje. Die wat dikkere gelnagels zijn toch wel een verbetering ten opzichte van de dunnen velletjes van Lily & Fox. Mijn nagels zijn gewoon veel te kort (peuteren, scheuren). Ik moet echt even een paar weken er af blijven.

Deze set plakte wel erg makkelijk. Het vijlen was wat lastig met mijn korte nageltjes, maar ik kon ze wel goed eromheen vouwen met het stokje en ze zo zelfs op maat krijgen door een scheurrandje te maken. Ze voelen goed, gisteren gezet. Wel uitgehard en een topcoat gebruikt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 09:58

Voor de mensen die goede kwaliteit lak willen hebben, kijk eens op hypnoticpolish.com
Heel veel, veelal goede kwaliteit, nagellak in de meest mooie kleuren en variaties.
Met een base en top coat zou je ze meestal toch wel enkele weken moeten kunnen dragen

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-24 18:20

Heeft iemand van jullie ervaring met press ons van ADO nails? Ik moet nog een paar maanden uitgroei “doorstaan” van mijn acryl nagels. Ik vermoed dat ik met 2 maanden erdoorheen ben. Gel stickers doen de truc wel, maar daarmee kan ik niet verlengen. En ze zijn echt heel kort nu.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 07:37

Shtolida wordt inderdaad vrij snel geleverd! Benieuwd hoe het jullie bevalt, ik ga deze week weer een bestelling plaatsen.

@rien10: ADO ken ik niet. Maar wellicht kan je gellakstickers plakken, iets langer laten, uitharden en dan Biab eroverheen? Ik dat laatst ook een keer gedaan, geen cm verlenging ofzo maar toch wel een paar mm. Werd superstevig em bleef weken zitten.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 08:10

ADO. Nee, do nails. Sorry.

Dat is wel n slim plan.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 10:09

Mloes schreef:
Shtolida wordt inderdaad vrij snel geleverd! Benieuwd hoe het jullie bevalt, ik ga deze week weer een bestelling plaatsen.

@rien10: ADO ken ik niet. Maar wellicht kan je gellakstickers plakken, iets langer laten, uitharden en dan Biab eroverheen? Ik dat laatst ook een keer gedaan, geen cm verlenging ofzo maar toch wel een paar mm. Werd superstevig em bleef weken zitten.

Oh, dat ga ik volgende keer ook proberen! Ze zitten nu twee dagen (Shtolida gel) en zijn echt supernetjes en zitten er stevig op. Kijken hoe lang ze het volhouden. Heb gisteren al wel nieuwe besteld.

veerle92

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 11:18

Unicornetto schreef:
Vandaag weer nieuwe van de Kruidvat (my nailcandy) erop.
[ [url=m/O8lfyX.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hihi ik heb deze afgelopen donderdag ook opgeplakt.. verassend hoe makkelijk te plakken ze waren en hoe mooi ze blijven zitten :j
Afbeelding

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-24 14:09

Ik heb ook bij shtolida besteld zowel gewone als uv.
Uv weer omdat mn eigen nagels weer kort zijn :(
Voor nu weer nieuw setje gewone erop.

Afbeelding

Ik zou wel biab willen proberen maar welk merk is aan te raden?