Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kkkaren schreef:Haha...bedankt! Vandaag de hele dag op de wei bezig geweest, als ik bezig ben heb ik er weinig last van. Maar zo na het eten en als ik thuis ga zitten dan krijg ik het wel lastig.
996981 schreef:Kkkaren schreef:Haha...bedankt! Vandaag de hele dag op de wei bezig geweest, als ik bezig ben heb ik er weinig last van. Maar zo na het eten en als ik thuis ga zitten dan krijg ik het wel lastig.
Mijn tuin was nog nooit zo onkruid vrij als toen ik net gestopt was. Ik zie mezelf nog passief-agressief alles met blote handen eruit trekkenecht. Het is het waard! Wat mij hielp iedere keer als ik aan een sigaret dacht was de humor er van in zien. “Hee wat grappig. Moet ik weer denken aan dat vieze ding. Blij dat ik niet meer hoef te roken”. Dat hielp op de een of andere manier enorm. Niet het gevoel nooit meer te mogen, maar juist de gedachten nooit meer te hoeven!
Je kunt dit!!
Themba schreef:Nadat ik gisteren mijzelf voor gek verklaarde dat ik amper kon ademen door snot en hoest maar wel een peuk op stak. Heb ik er geen 1 meer aangeraakt. En tot op heden nu 28 uur later houd ik mij sterk. Tel wel echt nog in uren. Rookte een pakje van 25 per dag ongeveer. Probeer mijzelf bezig te houden en te denken aan de centen gezondheid enz enz
Kkkaren schreef:Themba schreef:Nadat ik gisteren mijzelf voor gek verklaarde dat ik amper kon ademen door snot en hoest maar wel een peuk op stak. Heb ik er geen 1 meer aangeraakt. En tot op heden nu 28 uur later houd ik mij sterk. Tel wel echt nog in uren. Rookte een pakje van 25 per dag ongeveer. Probeer mijzelf bezig te houden en te denken aan de centen gezondheid enz enz
Wat goed! En helemaal cold turkey?
Themba schreef:72 uur rook vrij. Ben erg "druk" met dingen doen en afleiding zoeken maar mag niet klagen.