Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oh ik let eigenlijk helemaal niet zo erg op mijn gewicht moet ik zeggen... ik denk dat ik nu zo'n 4/5 kilo aan ben gekomen en ben nu ruim 19 weken. Ben wel heel blij dat het echt alleen maar aan m'n buik zit haha, dit is natuurlijk niet de tijd om ijdel te zijn maar iedereen wil natuurlijk graag een mooie ronde buik met het same old postuur voor de rest. Ben officieel nog niet eens op de helft dus wie weet word ik alsnog een grote buffelCitaat:
leeneliefje schreef:Maartje1990 schreef:Mijn craving is dat ik elke dag ontzettend veel zin heb in appels
En sinds gisteravond ook in een lion die ik nog steeds geen heb
Hahah heerlijk die appels! En gezond! Weet je wat ook heerlijk is, appel schijfjes met een beetje nutella erop gesmeerd
ImkeTarek schreef:Oh, ik eet zeker niet voor 2! En laat de chocola zoveel mogelijk liggen! Verder zoveel gezond en gevarieerd als mogelijk.
Is het iets van 250 calorieen extra die je nodig hebt als je zwanger bent?
Maarja, ik gun mezelf wel af en toe wat extra's..
leeneliefje schreef:Ik vind t ook altijd zo'n BS om onder het mom 'ik eet voor twee' van alles naar binnen te gaan zitten stouwen.Helemaal als het ongezond is, vraag me af of je daar niet zo'n 'ik eet alleen kipnuggets en appelmoes' kind van krijgt. haha.
jojoni schreef:@leeneliefje, echt super toevallig. Maar ik ben dus echt heel lang misselijk geweest. En als t echt heel erg is moest in ook Macdonalds eten![]()
. Gelukkig is er sinds vorig jaar een Mac hier in de buurt. Anders hadden we nogal moeten rijden..
Ondertussen probeer ik ook wel wat op mijn eten te letten. Maar t is niet gemakkelijk als je toch al de hele dag op de bank ligt. Dan grijp ik toch makkelijker na iets ongezonds helaas. Ik eet wel elke dag 1 stuk fruit, meestal 2. En als t in huis is wat yoghurt ipv bv boterhammen. Groenten lukken ook wel.
T enige wat ik echt niet zo goed binnen krijg is vlees en vis..
Vlees probeer ik dan binnen te krijgen door bv vlees op de boterham te doen.
Salami mocht toch alleen de verse variant niet? Zo salami op boterhammen of zo'n salamiworst van de supermarkt wel?
Gelijk met brie, dat je die van de winkel vaak wel mag maar van die verse niet?
leeneliefje schreef:Helemaal als het ongezond is, vraag me af of je daar niet zo'n 'ik eet alleen kipnuggets en appelmoes' kind van krijgt. haha.
Maartje1990 schreef:leeneliefje schreef:Ik vind t ook altijd zo'n BS om onder het mom 'ik eet voor twee' van alles naar binnen te gaan zitten stouwen.Helemaal als het ongezond is, vraag me af of je daar niet zo'n 'ik eet alleen kipnuggets en appelmoes' kind van krijgt. haha.
Ergens einde van de zwangerschap zou je wel ca 200 kcal oid meer moeten eten... maar vast niet in kipnuggets of chocolade