Fijne foto's noordje. Nala heeft in ieder geval haar beweging gehad met de achtervolging van de haas. Bijzonder die koekenpan, misschien achtergelaten door kampeerders of zo.
Toch mooi Noordje, bijzonder een witte haas. Is dat een zijspiegel?
Ik wandelde een half uurtje naar mijn ouders huis en terug naar de praktijk. Ik moest een prop ophalen voor mijn activiteit vanavond, ik zal er alles over vertellen in het klets gedeelte
De schans met Schaapjes
De haven. "Ze" willen betonnen blokken voor de haven leggen tegen hoogwater, waardoor je de boten en het water natuurlijk niet meer ziet. De bewoners zijn het er niet mee eens
Zou wel zonde zijn Jojoleinee, maar als het nodig is...
lizard
Geplaatst: 04-11-22 18:10
Ik was vandaag naar Schloss Evenburg. Bij het plaatsje Leer.
Poortgebouw. En het slot.
Binnen geweest. De tuin was iets kleiner dan ik verwachtte. Maar wel leuk. En daar zag ik op google maps dat er in het plaatsje een Altstadt was. Dus een parkeerplaats gezocht,en daar ook rondgelopen. En langs het water,en de museum haven weer terug. Toen ik bij de auto was, begon het te regenen. Terug ook buitjes gehad.
Ik vind het slot prachtig Lizard. Leer is vrij bekend voor mij
Jojoleinee, dat is een koekenpan op de foto, maar je komt de meest rare dingen tegen Ik ben benieuwd naar je verhaal. Zonde van het haventje, maar wat moet moet.
Ik zie dat meerdere mensen denken dat Max een hond is. Dit is Max (foto vandaag met wandelen):
Lizard je hebt het mooi gefotografeerd!
SusanH wat een prachtig bos!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 04-11-22 19:50
Ik ken heel veel honden ook die Max heten
pien_2010
Geplaatst: 04-11-22 19:51
Noordje, je hond is een leuke schurk→ die haas. Leuke foto's hoor. Lizard prachtig. Suzan erg mooi en herfstig. jojoleinee, leuk water en schapen plaatjes
Nala haha ze neemt even een bad. En jaagt op een haas die iets te vroeg zijn witte winterjas heeft aangetrokken. Een koekenpan! Ik dacht dat het een blaasbalg voor een open haard was
SusanH wat mooi die kleuren.
Maxje (ik heb een zwak voor Max en voor Penny van S_imonee)
Jojoleinee ik kan me ook voorstellen dat betonblokken niet gewild zijn door de mensen. Leuke schaapjes
Lizard heel idyllisch en mooi
Catori
Geplaatst: 04-11-22 20:11
Jullie zijn vlot doorgegaan met kletsen! Lees over betonblokken, ondeugende honden, Max die een pony is en geen hond, mooie luchten, lieve schaapjes en mooie kleuren in het bos.
Gisteren niet kunnen wandelen helaas.. vanmorgen 1,5 km in het donker. Weinig aan. In de pauze wilde ik een stukje lopen. Maar werd gebeld, mijn leerling met diabetes was niet lekker. Teruggesprint. Nog hond achter me aan. Toen ik weer thuis was geen tijd meer . Weekend dan maar. Toch wat foto's.