Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Azmay

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 11:59

Fijn Marlis.

Hier zijn eigenlijk al mijn klachten weg sinds een paar dagen, heel apart. Ben nog wat moe uiteraard maar verder voel ik me weer redelijk mezelf.
Wel jammer dat we een logeerhond met cushing hebben, en die stinkt me het huis uit. Zit dus kou te lijden want de ramen dicht houden is geen optie :x

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:21

Azmay schreef:
Fijn Marlis.

Hier zijn eigenlijk al mijn klachten weg sinds een paar dagen, heel apart. Ben nog wat moe uiteraard maar verder voel ik me weer redelijk mezelf.
Wel jammer dat we een logeerhond met cushing hebben, en die stinkt me het huis uit. Zit dus kou te lijden want de ramen dicht houden is geen optie :x

Oh heftig zo lucht. Hier drie honden maar geen vieze honden lucht gelukkig.

Weet nog wel bij m'n zus haar vorige woning beide buren hadden een hond ook, en die stonken zo erg. Een x aaien en je meurde zelf gigantisch en hun huis bah

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:12

Kom me ook gezellig bij jullie aansluiten!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 13:24

Marlis schreef:
Alles ziet er keurig uit, cyste ook zo goed als weg. En een goed kloppend hartje. Nu geschat op 7 weken en 2 dagen, dus dan zou het 7 juni zijn. 1 november intake en 16 november termijn echo.

Gefeliciteerd. Ik voeg je aan het lijstje toe. Zal wel een opluchting geweest zijn!!

Citaat:
Mriek1990 - 31 maart 2023 - geslacht nog onbekend
Gnome - 19 mei 2023 - geslacht nog onbekend
Marlis - 7 juni 2023 - geslacht nog onbekend

Gefeliciteerd Lins! Volgde je vanuit het andere topic nog stil mee. Uiteindelijk een duidelijke test gekregen?

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:36

Ja uiteindelijk wel gelukkig!
Dus nu de dokter en ziekenhuis inlichten

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 13:40

LinsxDot schreef:
Ja uiteindelijk wel gelukkig!
Dus nu de dokter en ziekenhuis inlichten

Super fijn!! Op naar de eerste mooie echo.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:42

Thanks Gnome. ik was wel heel nuchter eronder maar mn vriend kon alleen maar jeetje uitbrengen hele tijd. Haha mannen..

Gefeliciteerd linsxdot

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 13:57

Marlis schreef:
Thanks Gnome. ik was wel heel nuchter eronder maar mn vriend kon alleen maar jeetje uitbrengen hele tijd. Haha mannen..

Gefeliciteerd linsxdot

Ik vroeg aan die van mij.. Wat vond je ervan? Deed 'm niks want hij zag er nog niks in. Stomme mannen :+

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:35

[***], bijzonder wat hormonen doen in je lichaam he? Hopelijk stopt het spugen snel bij je.

Marlis, gefeliciteerd met de goede echo! <3 Echt fijn dat alles goed was. Mooie reactie ook van je vriend, was flink onder de indruk dus? ;)

Gnome, hoe gaat het met jou en het spugen? Al weer iets beter? Vervelend dat je gisteren toch weer je broodje eruit hebt gegooid. Hopelijk is dat ook snel over! Haha jou mag was dus lekker nuchter in z'n reactie.

Azmay fijn dat je klachten weg zijn. Gek hé, dat dat van de ene op de andere dag kan gebeuren? Jammer van de logeerhond, vervelend zo'n geur in combinatie met jou zwangerschapsneus!
Blijft de hond nog lang?

LinsxDot welkom en gefeliciteerd! <3 Weet je hoe ver je ongeveer bent?

Hier gaat alles z'n gangetje. Mensen beginnen het wel echt te zien aan mijn buik, vind ik stiekem best leuk haha. :o Mijn vriend is vandaag en vanavond de hele dag weg, dus heb het huis voor mij alleen. Ook best fijn een avondje voor mijzelf.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:38

Dankjulliewel.
Ik zou rond de 5 weken moeten zijn. Maar zeker weten doe ik het niet omdat mijn testen dinsdag negatief waren en gisteren positief.

Ik mag 2x naar verloskundige en als dat goed verloopt gaan ze kijken of ik daar mag blijven of naar gynaecoloog ga of beide nog even afwachten dus!
Word voor mij nog wel spannend ik zou in janauri een nieuwe baan gaan starten en zou december gaan tekenen. Dus weet even niet zo goed hoe ik dit allemaal ga vertellen haha

Lekker huis voor jezelf even.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:59

Welkom! Fijn dat je test toch nog duidelijk werd uiteindelijk. Die onzekerheid in het begin is irritant. December is al bijna en je hoeft het nog niet te vertellen als je niet wil. Of denk je dat het impact gaat hebben op je werkzaamheden?

Haha Gnome ik zag er zelf rond 7 weken ook weinig in. Was echt nog een soort kikkervisje ofzo. Gelukkig was het een paar weken later wel echt wat en toen hebben we dus lekker zitten janken. :')

Zo leuk als mensen het beginnen te zien <3

Ik heb de hele tijd de neiging om schattige dingen te kopen, maar toch nog maar even wachten denk.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 18:47

Het is vooral fysiek lichamelijk zwaar maar ik vind dat geen afkeur mag hebben maar doen ze vaak wel dus twijfel heel erg. Vind wel dat ik eerlijk moet zijn omdat ik erna graag als nog terug zou willen om daar te starten.

Dat kopen herken ik wel van de eerste.
Nu heb ik dat wel minder haha

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 21:12

Wij hebben vorige week een box gehaald en net een cosleeper.
Beetje belachelijk gezien ik nog in het eerste trimester zit maar och O:)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-22 21:47

Ik kreeg via de post ineens 2 newborn pakjes van kennissen die het blijkbaar via via al wisten. Vond ik ook nog wel erg vroeg met 9 weken haha. Dan hoop ik altijd maar dat het gewoon goed blijft gaan.

Vanavond weer bij de acu geweest. Ze zei dat ik er echt zoveel beter uit zag dan eerst. Weer behandeld en eigenlijk vooral lekker gepraat over hoe het gaat tussen m'n oren en hoe ik daarmee om moet gaan om mezelf lichamelijk gezond te houden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:47

Azmay schreef:
Wij hebben vorige week een box gehaald en net een cosleeper.
Beetje belachelijk gezien ik nog in het eerste trimester zit maar och O:)

Ach je kan het maar hebben haha.

Wij hebben een box al staan van m'n zus haar kleine. Toen hun nog in de buurt woonde was de kleine meid hier veel.

En ik heb een kinderkamer al gereserveerd op marktplaats.. voor 180 euro vond ik dat ik de te gekke baby kamer wel zo vroeg kon aanschaffen haha

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:41

Ik wil hier eerst afwachten of het echt goed gaat... Maar het is zo verleidelijk. :')

Die newborn pakjes als cadeautje is wel lief!

Ik ga vandaag denk ik heel onvolwassen een dagje bankhangen en Netflixen als dekenburrito. Ik was er gisteravond alweer helemaal klaar mee. Super lekker gekookt en het kwam er daarna gewoon weer uit. Stond er nog een potje bij te janken ook. :') ;(

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 10:44

[***] schreef:
Ik wil hier eerst afwachten of het echt goed gaat... Maar het is zo verleidelijk. :')

Die newborn pakjes als cadeautje is wel lief!

Ik ga vandaag denk ik heel onvolwassen een dagje bankhangen en Netflixen als dekenburrito. Ik was er gisteravond alweer helemaal klaar mee. Super lekker gekookt en het kwam er daarna gewoon weer uit. Stond er nog een potje bij te janken ook. :') ;(

Zo herkenbaar! Moeten dapper doorzetten in die situaties maar makkelijk is het niet. Je bent nog niet zo ver toch?

Hier echt even in coma gelegen. Vannacht wel eruit geweest voor een broodje dus kon gelukkig wat hebben maar werd toch wat misselijk wakker door de lege maag. Schuif er zo weer wat macaroni in.. Waarom weet niemand maar ZIN IN.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:44

Wij hebben 80% nog van de eerste dat scheelt.

Wat vervelend dat je alles weer uit spuugt zeg

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 10:48

Ik ga hier inslaan vanaf week 20 denk ik. Mooi eerst op marktplaats kijken. Weet wel al zeker dat ik zo'n maxi cosi 360 wil voor in de auto, wat een ideaal ding is dat.

Kinderwagen wil ik wel nieuw. Heb echt totaal geen benul van de kosten van een baby uitzet. Hier al ervaringen?

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:48

Klopt! 11+3 nu (dacht ik, ze hebben me iets verzet :') ) en ik wil als het goed blijft gaan sowieso uitslag van de NIPT en medische echo afwachten.

Ik ga straks wel gewoon eigenwijs stokbroodje met brie en honing in de oven gooien. Gewoon even lief zijn voor jezelf. :D

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 10:53

[***] schreef:
Klopt! 11+3 nu (dacht ik, ze hebben me iets verzet :') ) en ik wil als het goed blijft gaan sowieso uitslag van de NIPT en medische echo afwachten.

Ik ga straks wel gewoon eigenwijs stokbroodje met brie en honing in de oven gooien. Gewoon even lief zijn voor jezelf. :D

Ja vooral eten waar je zin in hebt en positief blijven. Vind ik zelf heeeeeel lastig. Ben van mezelf nou niet echt een optimistisch persoon ofzo :Y)

Hopelijk blijft ie erin. Lekker van genieten!

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 10:58

Positief zijn vind ik ook heel lastig, maar ik vertel mezelf maar gewoon dat zo lang ik kwaaltjes heb de kleine het enorm naar z'n zin heeft ofzo. :')

Ik hoop vooral dat het deze keer gewoon goed gaat en dan is het maar even ondergeschikt dat m'n eten er soms weer uit komt in de avond. :')

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:18

Ik weet dat wij bij de eerste helft nieuw hadden en helft 2e hands en wij zaten met alles rond de 4000 euro ongeveer. Nu is mijn kinderwagen een bugaboo en is al 1300. Dus een beetje een kleine indicatie hahaha.
Wij willen nu alleen nieuwe kleding ander kamertje en nieuwe flessen en spenen. Voor de rest hebben we alles nog wel..

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 11:29

Dat scheelt wel in de kosten LinsxDot! :)
Wij gaan ook op marktplaats kijken voor babyspullen. Maar de kinderwagen wil ik ook wel graag nieuw. :o

KSHancow en Gnome, is het broodje brie en de macaroni er goed ingevallen? :)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-22 11:35

mriek1990 schreef:
Dat scheelt wel in de kosten LinsxDot! :)
Wij gaan ook op marktplaats kijken voor babyspullen. Maar de kinderwagen wil ik ook wel graag nieuw. :o

KSHancow en Gnome, is het broodje brie en de macaroni er goed ingevallen? :)

Ik kwam bij de pan aan om erachter te komen dat mijn man alles meegenomen heeft naar zijn werk. Moest bijna huilen hahaha. Is een broodje ei geworden en moet goed komen denk ik :)

Ik schrik wel van 4000 euro. Poeh maar kleine dingen tikken ook hard aan natuurlijk. En je moet best wat dubbel hebben omdat een baby nu eenmaal kotst en poept wanneer het uit komt haha. Nouja we hebben nog even gelukkig. Voorlopig is het nog mijn werkkamer dus moeten de boel eerst nog verkassen.