Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Hier is het niet warmer dan 22°c geworden vandaag met continu regenzuid-west Nederland.
Jaloers op het mooie weer elders.
Vanmorgen flinke onweer, de rest van de middag steeds regenbuien.
Morgen ook de gehele dag regen voorspeld. Goed voor de natuur, iets minder fijn voor mij.
Gisteren was het aan het zwembad meer dan prima te doen. Warm? Even afkoelen in het water en verder met boekje lezen.
Spenk schreef:mvdende schreef:Hier is het niet warmer dan 22°c geworden vandaag met continu regenzuid-west Nederland.
Morgen ook de gehele dag regen voorspeld. Goed voor de natuur, iets minder fijn voor mij.
Gisteren was het aan het zwembad meer dan prima te doen. Warm? Even afkoelen in het water en verder met boekje lezen.
Kom de warmte maar halen! Hier moest gisteren en vandaag gewoon gewerkt worden. Luieren aan het zwembad was er helaas niet bij. Dan zou ik het ook wel uithouden.
mvdende schreef:Hier is het niet warmer dan 22°c geworden vandaag met continu regenzuid-west Nederland.
purny schreef:Ach niet iedereen heeft de luxe dat ze af kunnen koelen in een zwembad. Er zijn ook mensen die moeten werken met deze temperaturen. En deze is echt teveel.
Ik vind deze temperatuur te hoog. Ook omdat ik astma heb en ik last van mijn longen heb.
Ruilen?
Relaxed schreef:purny schreef:Ach niet iedereen heeft de luxe dat ze af kunnen koelen in een zwembad. Er zijn ook mensen die moeten werken met deze temperaturen. En deze is echt teveel.
Ik vind deze temperatuur te hoog. Ook omdat ik astma heb en ik last van mijn longen heb.
Ruilen?
Je kan het te hoog vinden, maar wat wil je eraan doen?
Relaxed schreef:purny schreef:Ach niet iedereen heeft de luxe dat ze af kunnen koelen in een zwembad. Er zijn ook mensen die moeten werken met deze temperaturen. En deze is echt teveel.
Ruilen?
Je kan het te hoog vinden, maar wat wil je eraan doen?
marleen_88 schreef:Hier is regio Haarlem. Snel de parasols binnen gehaald.