Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Mijn cyclus wisselt tussen 30-32 dagen, na de 9e ben ik officieel over tijd.
Klachten zijn er nu al een dag of 4, en worden ook heviger. Zijn totaal anders dan mijn klachten in een 'normale' cyclus... Maar ik moet mezelf niet gek maken.
Matheno schreef:Muurp schreef:Mijn cyclus wisselt tussen 30-32 dagen, na de 9e ben ik officieel over tijd.
Klachten zijn er nu al een dag of 4, en worden ook heviger. Zijn totaal anders dan mijn klachten in een 'normale' cyclus... Maar ik moet mezelf niet gek maken.
In principe zou je moeten kunnen testen als je klachten hebt, als ze veroorzaakt worden door het HCG hormoon.
Bij mij was juist de ronde waarin we nagenoeg bijna niet geklust hadden en 0.0 symptomen de ronde die raak was :-D
Primavera schreef:Vanmorgen een test gedaan maar ben nu pas 7dpo (afgaande van dat ik vorige week woensdag ovulatie heb gehad) en toch denk ik een schaduw te zienheb er een filter overheen moeten gooien omdat ie op de foto niet zichtbaar werd maar toch denk ik iets te zien
[ [url=m/L0ek2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Primavera schreef:Liene tis ook nog wel erg vroeg hoorik was gewoon ontzettend ongeduldig
![]()
Ik gebruik deze: pak goedkoper als clear Blue
[ [url=m/5mQ1pc.jpg]Afbeelding[/url] ]