Ik houd dus echt van eten. En van koken. Probeer dat maar in mijn voordeel te gebruiken door vooral veel gezonds te maken. Maar maat houden is soms wel een dingetje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karrij schreef:Mag ik mijn op pagina 14 ook nog aanmelden![]()
Ik wil ergens tussen de 10 en 15 kilo kwijt, is me al eens eerder gelukt maar er helaas ook weer bij op![]()
Ik denk de hele dag door aan eten, ik heb de ene maaltijd nog niet op of ik denk al aan het volgende wat ik kan gaan eten. Het is af en toe echt gekmakend!
Kent iemand dit? Wat zijn de trucs om eten uit je hoofd te bannen
Weeg nu 86/87 en wil weer naar richting de 75
Suzanne F. schreef:Bij mij is het vele eten geen probleem. Ik eet niet zoveel. Maar ik eet niet gezond. Maar ik eet liever 1 broodje met wat ik lekker vind dan de hele dag sla en wortels.
Maar blijkbaar zet dat toch nog aan. Is er iets om je spijsvertering wat te verhogen? Ik las iets over kurkuma, zwarte peper en gember? Klinkt heel goor maar is er ook in capsules.
xingridx schreef:Ik heb tijd terug eens een documentaire gezien waarin werd gezegd dat het hongergevoel grotendeels tussen je oren zit, het gaat weer weg. Dat ervaar ik ook wel zo. Ben deze week weer wat strakker met de momenten waarop ik eet (tussen 12 en 20 uur eten) en ik merk echt dat dat weer makkelijker gaat. Net had ik trek maar na een kop thee en iets anders gaan doen trekt dat ook weer net zo snel weg.
En dan de momenten dat ik eet wel gewoon fatsoenlijke maaltijden, dan heb ik daar tussendoor ook geen trek in snaaien![]()
Ben wel blij dat het kerstvocht al aardig wegtrekt, dat is toch al snel 1,5 kilo
tita schreef:Nou als ik een honger klop heb gaat ie niet weg hoor ik krijg juist maagpijn ga zweten.
Ik leef eigenlijk op dier koeken word niet blij van brood of yoghurt en ik wil vooral geen moeite doen in superfood moet wel makkelijk te verkrijgen zijn
Mijn vraag is hoe slecht zijn eierkoeken ik eet er elke dag minimaal 1 Max 3
__Sannne schreef:Of eten slecht of niet slecht is, is sowieso maar relatief. Als jij een eierkoek super lekker vindt en het past in je dag, moet je die gewoon eten. Het leven moet wel leuk blijven.
__Sannne schreef:Ohh ja ging niet zozeer over jouw opmerking hoor! Met zo'n hoog suikergehalte gok ik inderdaad ook niet dat drie eierkoeken dagelijks in iemands dag passen. Ik weet dat Sonja Bakker toen vooral pro-eierkoeken was, maar ik ben sowieso geen fan van haar.
LvdO schreef:Ik heb weer een hoop bij gelezen, wat een fijn actief topic! Ik ben vandaag begonnen met thuis weer te sporten. Normaal deed ik dat in de sportschool maar aangezien die zelden open is nog, had ik mijn abonnement stopgezet. Nu thuis de bokszak in het gebruik genomen en een schemaatje gedownload om elke dag weer wat op te bouwen.
Ik werk melktijden, dus of van 05:30 tot 10:00 of van 16:30 tot 20:00 en soms allebei. Warm eten doe ik hierdoor eigenlijk altijd in de middag.
Ik ontbijt eigenlijk standaard met yoghurt, glutenvrije granola en rozijnen. Het warm eten vind ik altijd het lastigste, omdat het toch vaak hetzelfde is. ik heb een lijstje op de koelkast van dingen waar k uit kies, zodat het nog een beetje afwisseling is. Maar toch max zo'n 7 gerechten. Die zijn makkelijk, snel en gelukkig wel nog een beetje veelzijdig. Maar ik eet vooral rijstgerechten.
DideH schreef:__Sannne schreef:Ohh ja ging niet zozeer over jouw opmerking hoor! Met zo'n hoog suikergehalte gok ik inderdaad ook niet dat drie eierkoeken dagelijks in iemands dag passen. Ik weet dat Sonja Bakker toen vooral pro-eierkoeken was, maar ik ben sowieso geen fan van haar.
Ohja dat is waar ook, dat was toen een hele hype.