Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thijsje38 schreef:Het gaat momenteel echt even niet. Ik voel mij zo onrustig en wil mij van alles en iedereen afsluiten. Lichamelijk is het heel slecht en dat drijft mij ook in een hoek ik voel mij opgesloten in mijn eigen lichaam. Ik lig nu op bed met oortjes in met mijn serie alleen daar voel ik mij veilig…
Thijsje38 schreef:Jij ook sterkte …
Het zit mij nu al een aantal dagen heel hoog ik denk echt ook heel vaak dit KAN ik niet meer sommige mensen merken het al doordat ik mijzelf meer terug trek al doe ik nog steeds mijn best om de “gaat goed” face op te zetten omdat ik gewoon echt bang ben dat mensen zeggen joh heb je haar weer ,.. ik val ook in herhaling ik weet het maar ik heb het gevoel ook steeds verder weg te zakken constant maar je hoofd boven water proberen te houden maar waarom? Ik voel mij verslagen door de wereld om mij heen. Hoe meer ik probeer te vechten hoe moeilijker het wordt. Gaat die reddingsboot nog komen of is het te laat moet ik de golven mij gewoon laten meenemen. Mss ben ik ook niet meer te redden daarom steed alle afwijzingen ze hebben te veel werk of ze zien in dat het niets gaat opleveren? Ik hoop dat er snel een einde aan de dag komt dat de huilen stopt en ik met een klein sprankel hoop op beter op kan staan morgen .
Thijsje38 schreef:Hopelijk is jouw dag niet verpest Loveglove
Hier gaat het niet goed gister avond weer contact opgenomen met 113 waar ik eigenlijk geen geheugen meer van heb. (Ik zag het in mijn telefoon geschiedenis)
Ik heb in mijn gesprek met de po duidelijk gemaakt dat het niet goed ging en hij heeft nu maar 4 lijnen uitgezet naar hulp. Mijn eerste keus heeft meer als een jaar wacht tijd en tweede 5-6 maanden maar die gaven aan dat er soms tussendoor een gaatje vrij komt dus daar hoop ik maar op. Ik heb volgende week een telefonische afspraak met een psycholoog maar ik heb er weinig vertrouwen in als ze over mijn problemen horen. Ergens zou ik mezelf in willen houden maar ja dan kan ik net zo goed doorgaan met wat ik nu heb.
Ik begin het wel te herkennen ik heb van het weekend heel lang mijn masker opgehad en dit heeft zoveel energie gekost dat ik mentaal geen plek meer had. Gister een lange dag waarna ik eigenlijk om 10 uur savonds wilde gaan hardlopen. Ik weet dat het dan niet ok is ik probeer mijzelf dan uit te putten en ik weet dat mijn lichaam het niet aankan. Ik ben toen maar naar bed gegaan maar het was toch weer extreem ik wilde gewoon eeuwig slapen.
Ik ben gewoon op maar tegelijk draait alles helemaal door de PO raadde mij aan evt een paar dagen weg te gaan alleen met de hond ergens wil ik dat ook heel graag maar ik weet niet of ik het aan durf.
Thijsje38 schreef:Ik heb een hele slechte week elke dag meermaals paniek om de deur uit te gaan. Het idee om mijn paard te verkopen blijft hangen niet omdat ik het wil maar omdat ik het niet eerlijk vind. Ik ben een aantal keer richting stal gegaan en volledig in paniek geraakt. Het idee dat de wereld op dat moment helemaal instort.
Ik voel mij zo ontzettend alleen ik ben alleen maar last tot mensen. Ik wil dit niet meer ik kan dit niet meer…
Thijsje38 schreef:Ik heb een hele slechte week elke dag meermaals paniek om de deur uit te gaan. Het idee om mijn paard te verkopen blijft hangen niet omdat ik het wil maar omdat ik het niet eerlijk vind. Ik ben een aantal keer richting stal gegaan en volledig in paniek geraakt. Het idee dat de wereld op dat moment helemaal instort.
Ik voel mij zo ontzettend alleen ik ben alleen maar last tot mensen. Ik wil dit niet meer ik kan dit niet meer…
Thijsje38 schreef:Ik heb iets stoms gedaan, mijn afspraak van vanochtend afgezegd bij de PO. Ik kon het niet…. de laatste week is echt zo zwaar verlopen hevige paniek aanvallen met bijna een ziekenhuis bezoek daardoor. Ik heb mijzelf echt tot het randje gestrekt zodat niemand mijn pijn zou zien en dat komt mij nu duur te staan. Alleen maar slapeloze nachten … Ik wil binnen mijn veilige haven blijven ik kijk momenteel op elk moment mijn serie met oordopjes om zoveel mogelijk in hun wereld te blijven dan blijf ik het rustigst. Alles kwa druk ervaar ik als extreem “moeten douchen” “moeten aankleden” “naar mijn paard moeten” zelf een recept aanvragen leidt tot paniek. Ik had de afspraak niet af moeten bellen maar op z’n moment denk ik wat kan jij doen? Wat kan iemand nog doen voor mij?
Ik wilde graag een paar dagen weg helaas heb ik niks gevonden waar ik nu terecht kon met mijn hond.
Ik “moet” nu ook een mail naar de po schrijven waarom ik niet kwam want hij wilt toch weten hoe het gaat wat ik echt heel erg waardeer maar op z’n moment voel ik mij rot omdat ik hem teleurstel. En tegelijk voel ik mij weer verdrietig door de mensen die ik mis en nodig hebt. Alleen al een arm om mij heen van kom ik sleur je er doorheen marja …
Ik probeer nog steeds elke dag te hopen dat de volgende dag beter brengt en deze dag namelijk zo snel mogelijk weer af te sluiten. ..
Thijsje38 schreef:Ik heb het gemaild de tekst gekopieerd en doorgestuurd.
Hij had mij proberen te bellen maar zelfs dat lukt mij niet dan kom ik niet uit mijn woorden.
Het lijkt ook niet te verbeteren het verdrietige gevoel heeft plaats gemaakt voor een doof en neerslachtig gevoel. Het wordt toch nooit anders mensen gaan mij toch nooit anders behandelen ik moet voor hun veranderen om met ze mee te kunnen doen om erbij te horen maar ik zie dat niet gebeuren dus dan voel ik mij allen nog meer aan de kant gezet ik hoor er gewoon niet bij. Kom ik weer op mijn levens vraag als je altijd mensen omhoog helpt blijft jij als laatste achter eenzaam en alleen.