Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Elin_ schreef:Bokt (of meer internet)op zijn best
Ik ben een twijfelaar.
- ik weet niet of het vaccin schadelijk is of wat het op lange termijn doet. Gezien ik geen wetenschapper ben of betrokken ben geweest bij het proces. Ik ken ook niemand met heftige corona. Het idee dat corona je kunt overkomen, maar je kiest voor een vaccin vind ik erg spannend
- op dit moment wil ik vaccineren puur voor vakantie, maar dit moet niet de motivatie zijn (vind ik)
- anderzijds voor buitenlandse reizen laat ik me ook vaccineren, ik drink graag een wijntje en ben toevallig net gestopt met roken maar zo gezond is dat ook niet![]()
Ik.. heb echt geen idee![]()
Speelt overigens ook mee dat ik prik fobie heb, dus de stap om te gaan is torenhoog voor mij. Vind dat echt heel erg eng en val altijd flauw.
Ik heb ook een prikfobie (met flauwvallen) en heb mij afgelopen vrijdag laten prikken. Als je vragen hebt: Stel ze gerust. Mijn ervaring in het proces is heel positief. (en toen ik niet helemaal lekker ging heeft het Rode Kruis mij netjes buiten gezet en afgeleid.)
DuoPenotti schreef:Mindinm ik geef toch toe dat ik dram? Dus wijs niet alleen naar een ander.
Maar ben wel pas gaan drammen na gedram van de corona politie.
Kinderachtig ja ook.
Mezelf op de schouder kloppen? Waar?
Maar het mooie is wel. Dit beleid is uitvoerig besproken. En dit is wat de mods Dus willen.
Maar willen de bokkers dit ook?
Eerst lijkt van wel. Maar nu ineens is toch iedereen het voor ontopic te houden.
Ik ook. Dus wil deze berichten ook niet. Maar hoe moet je het anders kenbaar maken?
DuoPenotti schreef:Mindinm ik geef toch toe dat ik dram? Dus wijs niet alleen naar een ander.
Kinderachtig ja ook.
Maar het mooie is wel. Dit beleid is uitvoerig besproken. En dit is wat de mods Dus willen.
Eerst lijkt van wel. Maar nu ineens is toch iedereen het voor ontopic te houden.
Ik ook. Dus wil deze berichten ook niet. Maar hoe moet je het anders kenbaar maken?
DuoPenotti schreef:Nee hoor Mindim . Want ik agent niks. Anders was ik nu in de andere topics wel aan het drammen. Zoals omkeerd al maanden gebeurd.
Zie daar nu ook een tem staan waarvan de mods die niet in mogen willigen als ze dat hier ook niet doen.
Maar Ik blijf er weg. Iets met fatsoen...
nps schreef:DuoPenotti schreef:Nee hoor Mindim . Want ik agent niks. Anders was ik nu in de andere topics wel aan het drammen. Zoals omkeerd al maanden gebeurd.
Zie daar nu ook een tem staan waarvan de mods die niet in mogen willigen als ze dat hier ook niet doen.
Maar Ik blijf er weg. Iets met fatsoen...
Echt, moeten we allemaal “eigen” groepjes en “eigen” topics gaan houden? Als er iets wederzijds begrip níet in de hand werkt is dit het wel. Ik ben voor open discussie, mét pro en contra, in alle topics waaraan daarin behoefte blijkt te zijn. Nu wordt het al helemaal wij vs zij ga maar lekker naar je eigen topic. Echt, kunnen we dit basisschoolniveau loslaten?
Elin_ schreef:Ben vooral benieuwd welke je gehad hebt
DuoPenotti schreef:Hier was de vrasg: ja/nee waarom.
Hoe moeilijk is dat?
Blijkbaar erg ingewikkeld
nynke55 schreef:Poekkie schreef:Nou ja, ik lees hier veel redenen van pro-vaxxers die ook geen steek houden of erg ongenuanceerd zijn, maar daar wordt niet echt op ingegaan. Bvb:
- door vaccinaties kunnen we dit virus uitroeien
- door vaccinatie ben je beschermd tegen mutaties en door corona door te maken niet
- bij vaccinatie weten ze precies hoeveel ze inspuiten en daarmee dus ook hoeveel antilichamen je hebt.
Ben heel benieuwd waar jij dit leest, want dit ben ik nog niet tegengekomen.
Kinderachtig ja ook.
Relaxed schreef:Poekkie, zo stellig als jij ze schrijft ben ik ze echt niet tegengekomen. Iedereen is zich ervan bewust dat je het virus niet meer uitroeit, Corona blijft. En vwb mutaties, hoe hoger de vaccinatiegraad hoe kleiner de kans dat er allerlei mutaties ontstaan en daardoor minder kans dat je ermee besmet raakt, ik denk dat dat wel enige nuance is. Maar corona blijft en die mutaties blijven ook
Die laatste heb ik echt nog nooit gelezen, lijkt me ook de grootste onzin