Flowmat ( spijkermat)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 00:49

-O- -O-
Lang zitten uitzoeken en ook prijzen vergelijken en uiteindelijk deze besteld: https://www.amazon.nl/dp/B006GOOGSG?ref ... b_ap_share

Keek er echt naar uit want het kussentje leek me zo fijn.
Spikes zijn botter dan van mn huidige mat waardoor m'n lijf in de "stress" stand blijft hangen, het ontspannen kwam maar niet. En het kussentje is heel hard waardoor ik mn nek niet kon ontspannen.
Blegh ik baaaaal.

Ga nu toch maar voor een dure variant. Van Flowee of BrellaVio denk ik. Kwam al ergens tegen dat een van die 2 wel scherper is dan de meeste. Of anders toch de echte Shakti Experts mat.

Twijfel alleen wat nu het beste is voor m'n nek. Heeft iemand het kussentje?
Met dat standaard rol kussen zegmaar, heb ik het idee dat ik net een belangrijk (voor mij) stukje mis; m'n bovenste ruggenwervels / onderkant nek.

scrabbel

Re: Flowmat ( spijkermat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 01:43

Persoonlijk gebruik ik het nek kussen nooit. Ligt nooit juist. Ik gebruik mijn mat dan op mijn eigen kussen.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 05:18

Ik gebruikte het nekkussen vooral op de bank voor tv. Ik heb die van shakti.

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 15:35

Nyaleti schreef:
Een echte Zweedse Spijkermat, no thanks :+ dat ziet er echt niet lekker uit haha.

Ik heb deze, de Classic (hardgroen), en vindt hem echt geweldig! De eerste keer denk je 'waaaar ben ik aan begonnen!' maar na een paar minuten wordt het heerlijk warm/doorbloed en kan je er rustig op in slaap vallen :+ (da's weer geen aanrader) Die lichtgroene vond ik dan weer niks, die is voor mij veel te zacht en daardoor gaan de puntjes 'schuiven'... Ik heb hem nu aan de pony gegeven en die schuurt zich er graag aan :')

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 17:29

Je komt er helemaal rozig van af ook. Het duurt even maar als die ontspanning daar is lijkt het of je natural high bent