Relaxed schreef:Eerst word ik vandaag op het werk blij gemaakt met een kortingsbon van een kledingzaak die alleen maar mannenkleding verkoopt, oftewel, een dode mus..
Ik adviseer even een goed gesprek met de afdeling HR
Sowieso een kledingbon zou ik niet blij van worden, en al helemaal niet van een specifieke winkel. Ik heb zo'n hekel aan die gedwongen winkelnering
.
Bij mij op het werk krijg je altijd een VVV-bon. Heb je ruime keuze waar je het besteedt. Ik heb zo recent voor 50 euro aan mooie pastaborden bij de Blokker gehaald
.
Sheran schreef:Ik hou me er wel aan en mijn vrienden ook, maar ik vind het een erg vervelende regel. Ik ging altijd serie kijken met 2 vaste vrienden elke week, dat kan nu al vanaf januari niet meer. Net als af en toe ergens wandelen.
We zijn erg gezagsgetrouw, haha.
Ik ben met 2 vrienden in februari wel weer begonnen met regelmatig serie kijken. Niet wekelijks hoor, eens per 2-3 weken komt eerst. Ik vind het heel simpel. Je mag 1 bezoeker per dag, dat zijn er 7 in de week. Als wij elkaar ieder weekend 1 avond zouden zien, dan is dat nog altijd veeeeel minder contacten dan die toegestane 7 in de week.